Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8154)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen haluaa taistelukoiraparin lemmikikseen? Mikä on se erityisen ihana piirre miksi noita pitää olla jollakulla? Itse en voisi kuvitella kumppanikseni/puolisokseni henkilöä jolla tuollaisia koiria on. Tietysti yhdistää sitten jos löytyy vastaava harrastaja. Sitten taas rajoittaa että ei vol olla kahta narttua. Huoh
Pointtisi on jo tullut selväksi aika monella viestillä viime sivuilla, mahdollisesta koiraongelmasta ei enää tarvita toistoja toiston perään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika runsaasti haukuttu Arttua, joka tuntuu varsinkin 7. jakson jälkeen ylimitoitetulta kun Julia kuvailee häntä jaksossa kuitenkin hyväksi tyypiksi kaiken jälkeenkin
Toisen arvostelu ei ole tietenkään missään määrin ok, mutta tämän kommentin perusteella tuntuu ettei mitään todella ilkeää ole sanottu koska kuka sanoisi omaa kiusaajaansa hyväksi tyypiksi
Julia halusi pois koko ohjelmasta kun puolisko ei tuntunut oikealle. Julialle on varmastikin kehittynyt pitkällä aikavälillä opitut toimintamallit tilanteeseen mikä ei tunnu mukavalle. Koulusta ei saa olla poissa jos kertoo että siellä kiusataan, mutta ehkä sitten on saanut kun on ollut itkuinen ja ahdistunut?
Nyt sitten pikkuisen kaduttaa kun tuli annettua toisesta aivan loputtoman hirveä kuva kun piti saada riittävä syy lopettaa leikki kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika runsaasti haukuttu Arttua, joka tuntuu varsinkin 7. jakson jälkeen ylimitoitetulta kun Julia kuvailee häntä jaksossa kuitenkin hyväksi tyypiksi kaiken jälkeenkin
Toisen arvostelu ei ole tietenkään missään määrin ok, mutta tämän kommentin perusteella tuntuu ettei mitään todella ilkeää ole sanottu koska kuka sanoisi omaa kiusaajaansa hyväksi tyypiksi
Julia on kuvaillut Arttua myös kiltiksi. Ei vaan voi myöntää, ettei oma kantti kestänyt poistua mukavuusalueelta, kun olisikin pitänyt lähteä Imatralle ja sopeutua lapsiinkin. Miesmakukin on varmaan ollut jotain täysin Artun vastakohtaa, vähintään tatuoitua ja sitoutumiskammoista, joiden ei voisi kuvitellakaan haluavan lapsia. Halunnut vaan vierittää kaikki syyt Artun niskaan siitä, ettei itse ollutkaan valmis heittäytymään uuteen, vaikka kuinka oli
No kyllä se on bare minimum ettei ulkonäköä arvostella, se verran voi nainen vaatia aina. Vain todellinen kynnysmatto hyväksyisi miehekkääksi kutsumisen jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiantuntijat ovat ajatelleet, kenties haastetta. Laittaa nyt sinkkuisä kahden tyttären ja kultsisen noutajan kera lapsettoman sinkkunaisen kanssa, jolla on kaksi taistelukoirarotuun kuuluvaa koiraa. Kultaisen noutajan omistajat ovat niin etilaidia kuin taistelukoirien omistajat.
En itse tunne koirarotuja, mutta onko Julian koirat siis taistelukoiria?? Aika vastuutonta kyllä tuotannolta laittaa yhteen taistelukoiran omistaja sellaisen kanssa, jolla on lapsia. En sanoisi sitä "haasteen" hakemiseksi vaan suoraan vaaran hakemiseksi. Toivottavasti mies on sen verran fiksu, että ei suostu tuomaan lapsia taistelukoirien lähelle. Itse ainakin vastustaisi lasten äitinä sellaista - toivottavasti lasten äidiltä myös kysytään, onko ok. Jos Katri hermostui lasten meluun ja laittoi hermostuksissaan viestin, niin mitä tapahtuu, jos ne taistelukoirat hermostuvat lapsiin? Eivät ainakaan reagoi laittamalla viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiantuntijat ovat ajatelleet, kenties haastetta. Laittaa nyt sinkkuisä kahden tyttären ja kultsisen noutajan kera lapsettoman sinkkunaisen kanssa, jolla on kaksi taistelukoirarotuun kuuluvaa koiraa. Kultaisen noutajan omistajat ovat niin etilaidia kuin taistelukoirien omistajat.
Katria ja Jannea ei edes yhdistä mikään. Paritettu vain toivoen, että Katri onnistuisi potkimaan Jannen liikkeelle ja Janne saisi Katrin chillaamaan ja tämän sisäisen äitihahmon heräämään.
Miksi sä suhtaudut noin kielteisesti Juliaan?
Koska ei edes yritä. Luovuttaa heti alkuunsa ja kaiken lisäksi vierittää syyt täysin toisen niskaan itse uhriutuen ja ottamatta mitään vastuuta. Yli kolmekymppinen aikuinen nainen, joka käyttäytyy kuin uhmaikäinen pikkulapsi, jolle mikään ei ole mieluista. Toisen seurassa kuulokkeet korvillaan myös ihan kuin lapsi kädet korvillaan, kun ei halua kuunnella muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katria ja Jannea ei edes yhdistä mikään. Paritettu vain toivoen, että Katri onnistuisi potkimaan Jannen liikkeelle ja Janne saisi Katrin chillaamaan ja tämän sisäisen äitihahmon heräämään.
No eikö niitä yhdistä huumorintaju, sanoivat asiantuntijat? Sitä ei oo kyllä vielä nähty, vaikka Katri onkin todettu rempseäksi naiseksi. (Itse ottaisin loukkauksena, mutta mä olen mä.)
Vierailija kirjoitti:
Koska ei edes yritä. Luovuttaa heti alkuunsa ja kaiken lisäksi vierittää syyt täysin toisen niskaan itse uhriutuen ja ottamatta mitään vastuuta. Yli kolmekymppinen aikuinen nainen, joka käyttäytyy kuin uhmaikäinen pikkulapsi, jolle mikään ei ole mieluista. Toisen seurassa kuulokkeet korvillaan myös ihan kuin lapsi kädet korvillaan, kun ei halua kuunnella muita.
No voi voi sitten vaan. Julia ei nyt kuitenkaan ole mitenkään tilivelvollinen sulle tekemisistään. Ei, vaikka kuinka itkupotkuraivoat täällä joka päivä monien kymmenien viestien kera.
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, eikö tässä taustalla ollut, että Arttu jatkoi kommentointia, vaikka oli saanut palautetta ja oltiin käyty asiantuntijan puheilla?
Minkälainen huuto olisi ollut koko kauden tällä palstalla, jos pariksi olisi laitettu sinkkuäiti kahden lapsen ja kultaisen noutajan kera. Ja hänelle mieheksi sinkkumies kahden staffin taistelukoirarotuisen koiran kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^miksi Janne ei olisi kiinnostunut Katrista? Eikös tälläkin palstalla miehet kirjoita, että heille riittää "ihan tavallinen nainen"?
Miksi miehelle pitäis kelvata läski nainen?
Janne itsekin on varsin pullukka. Minun mielestäni kumppanilta on kohtuutonta vaatia sellaisia ominaisuuksia, joita ei itselläänkään ole.
Kyllä, just näin. Tosin Janne on XL ja "vaimo" on XXXL. jotain rajaa myös näissä tasoissa. Asiantuntijat veti tämän vihkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin säälittää tuo Jannen kultainen noutaja... vaikuttaa niin reppanalta ja surulliselta <3 Tekisi mieli hakea se pois parempaan kotiin...
Mielesi tekisi viedä tytöiltä heidän rakas lemmikki. Käyvät koulun jälkeen yhdessä lenkillä ja koira saa paljon rapsutuksia sekä silityksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi sitten vaan. Julia ei nyt kuitenkaan ole mitenkään tilivelvollinen sulle tekemisistään. Ei, vaikka kuinka itkupotkuraivoat täällä joka päivä monien kymmenien viestien kera.
Juliako se siellä puolustelee omia itkupotkuraivareitaan? Ei yhtään ala, kun vähänkään siltä tuntuu. Ihan kuten joku jo edellä mainitsee, niin Julia on selvästi tavalla tai toisella tottunut puhumaan itselleen vapautuksen kaikesta, mikä ei tunnukaan vaan kivalle ja vaatisi sieltä omalta mukavuusalueelta poistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen haluaa taistelukoiraparin lemmikikseen? Mikä on se erityisen ihana piirre miksi noita pitää olla jollakulla? Itse en voisi kuvitella kumppanikseni/puolisokseni henkilöä jolla tuollaisia koiria on. Tietysti yhdistää sitten jos löytyy vastaava harrastaja. Sitten taas rajoittaa että ei vol olla kahta narttua. Huoh
Pointtisi on jo tullut selväksi aika monella viestillä viime sivuilla, mahdollisesta koiraongelmasta ei enää tarvita toistoja toiston perään.
Meitä on täällä useampia kirjoittamassa koira-asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne olisi joka aamu klo 06:00 tikkana ylhäällä ja lenkillä jos sopiva nainen olisi löytynyt. Kaverihan nyt vain yrittää selviytyä ohjelmasta kuivin jaloin. Viimeinen jakso kun tulee eetteriin, niin J häipyy valonnopeudella takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliako se siellä puolustelee omia itkupotkuraivareitaan? Ei yhtään ala, kun vähänkään siltä tuntuu. Ihan kuten joku jo edellä mainitsee, niin Julia on selvästi tavalla t
Juuh, totta kai olen Julia🙄 Mä voin olla myös Arttu ja sitten mä voin olla myös yksi näistä asiantuntijoista🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu on fiksu ja Julia luovutti liian helpolla. Se on fakta, jota on turha kiistää.
Ei ole fiksua arvostella toisen ulkonäköä. Lisäksi jos on tehnyt lapset jo kahden henkilön kanssa, turha odottaa lapsetonta kumppania. Väärä paritus alun perinkin. Joku sinkkuäiti olisi tälle sinkkuiskälle pitänyt parittaa.
Tämän piti olla ensitreffit alttarilla, eikä ensitreffit iskälle alttarilla. Iskämiesten ottaminen on ihan farssi, lukuunottamatta Mattia, jonka lapset ovat jo täysi-ikäisiä.
Ei tässä ole mitään alttariakaan. Kihlat puutarhajuhlissa on todenmukaisempi nimi.
KIHLAT PUUTARHAJUHLISSA 😂🤣
Ihan osuva kyllä. Koko ohjelma on muutenkin jotain ihan muuta kuin alkukausilla.
Silloin osallistujat olivat kokonaisuudessaan sitoutuneempia ja enemmän tosissaan.
Nähdäkseni myös osallistujavalintoihin satsattiin aikanaan enemmän: en millään usko että alkukausilla täysin eri puolella Suomea asuvaa kahden pikkulapsen isää ja vieläpä eri naisten kanssa ja joka vieläpä on narahtanut asiasta jossain muussa reality-ohjalmassa olisi voitu naittaa jollekin, joka tosissaan hakee itselleen elämänkumppania.
Epäasialliseen vuorovaikutustyyliin puututtiin alkukausilla jopa siten että osallistujat katsoivat tallenteelta omia toilailujaan ja niitä käytiin asiantuntijoiden kanssa yhdessä siinä läpi ja ehkä opittiinkin jotain. Nyt tilalla on puhuvat päät kun kukin kertoo yksin kameralle omat versionsa tapahtuneista. Mitä tosi-tv -ohjelmaa se on että katsoja jätetään siten oikeastaan pimentoon?
Vierailija kirjoitti:
Outoja nämä puheet prisma-ihmisistä. Mitä ihmettä, sehän on vain ruokakauppa. Suurin osa menee sellaiseen ruokakauppaan, jossa valikoima on itselle riittävä ja joka on helposti saavutettavissa, eli käytännössä usein omalla asuinalueella sijaitsevaan kauppaan. Meidän kaupunginosassa on Prisma, josta ostaminen on huomattavasti helpompaa kuin matkustaa kilometrien päähän jonnekin toiseen kauppaan, ja jonka valikoima on parempi kuin meidän kaupunginosan pikukaupoissa. Missä sitten muka pitäisi käydä ostosilla, tai missä käyvät ne Prisma-ihmisiä paremmat ihmiset? Hekö sitten matkustavat vaikka 45 min käydäkseen hakemassa yhden ruokasoodan Stockmannin Herkusta? Kuulostaa tosi fiksulta ajankäytöltä, jos pelkkään ruokakaupassa käymiseen menee tunteja.
Pointti tais mennä ohi.
Katrin pisteet laskivat sinkkumiesten silmissä myös tällä taistelukoirarodun koiraparilla. Sinkkuisät jo muutenkin poissa kiinnostuneista tuo huomattava lihavuus katkottaa monet. Eilä edes taistelukoirista pitävät miehet kaikki halua pullukkaa koiraemäntää.
Mua niin säälittää tuo Jannen kultainen noutaja... vaikuttaa niin reppanalta ja surulliselta <3 Tekisi mieli hakea se pois parempaan kotiin...