Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8170)

Vierailija
3321/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin painostaminen on yhtä väärin, oli kyse naisesta tai miehestä 

Palstalla olisi piru irti, jos Matti olisi nainen ja Elisa mies.

No täällähän on piru irti.

Vierailija
3322/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on poistunut monia viestejä. Lopettakaa viestien poistaminen. Ei se auta mitään. Katsojat ovat silti sitä mieltä mitä kirjoittavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Arttu on vaan yksinkertainen. Hän toistelee mitä ajattelee, että parisuhteessa ihmiset sanoo tyyliin "näen sielunkumppanin" mutta ei osaa katsoa millainen juuri tämä minun parisuhde on. Häissä minusta näytti että jotenkin lapsekkaasti vielä kiinni äidissään. Lapsiakin on voinut tulla ihan siksi kun ei ihan täysin ymmärrä, mitä lapsen saanti merkitsee. Joku sellainen viba tulee että haluaa toistaa vanhempiensa parisuhdetta ja siihen käy kuka vaan vierelle kun elää siinä omassa kuvitelmassaan. Siksi sanomisetkaan ei mene perille, kun jatkaa vaan sitä oman kuvitellun parisuhteen toteuttamista. 

No just tällainen vaikutelma mullekin tuli Artusta. Ei suinkaan mikään narsisti. Ei kai tuohon ohjelmaan yksikään narsisti pääsisi kaikkien haastattelujen ja psykologisten testien jälkeen.

Vierailija
3324/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppania etsivä hetero kutsuu toista miesmäiseksi tai naismaiseksi, en näe mahdollisuutta suhteelle.

Kyllä musta olisi kiva, että kutsuttaisiin naismaiseksi tai naiselliseksi. Ja varmasti miehet haluavat kuulla olevansa miehekkäitä.

Tarkoittanet siis, että pitäisit siitä, että sinua naisena kutsuttaisiin miesmäiseksi ja miestäsi naismaiseksi? Selevä. 

Ei, vaan naisena naiselliseksi. Luepa uudelleen kommentti, johon vastasin.

Vierailija
3325/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi Arttu saa tökeröllä käytöksellään niin paljon palstatilaa. Tai ymmärrän. Mutta Janne on myös todella karmiva tapaus. En huomaa tätä mainostettua " rentoa huumoria" missään. Näen tosiaan vain rivien välissä ja kaverin kanssa hohotellessa Katrin dissaamista. Voihan olla todellisuudessa mitä ihanin mies, mutta ruudun kautta se ei välity. 

Toivoisin kovasti, että Matti ja Elisa vielä löytäisivät yhteisen sävelen. Jospa Matti saisi Elisan kovan kuoren sisältä empatian ja aitouden esiin ja Elisa puolestaan vähän ryhtiä Mattiin. Vaikka Matti kyllä on jo valloittanut monet katsojat sydämellisellä hymyllään ja huumorillaan. 

Vierailija
3326/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alamäkipyörälijän rintamus vähäsen kiristää hääpuvussa.

Ja ne iänikuiset tennarit hääpuvun kanssa. Eikö tämä "trendi" ole jo katteltu. 

Mieti nyt millaista on kantaa tuota painoa korkkareilla! Ei oo ihan helppoa. Kun muutenkin korkkarit on usein tuskalliset. Joten peukut tennareille.

Tuolla massalla ja ulkonäöllä hän ei normaalisti olisi naimisiin menossakaan niin ei olisi näitä "ongelmia".

Meinasit että ainoastaan hyvällä kropalla ja ulkonäöllä pääsee naimisiin? Kovin kaksiulotteinen näkemys sulla ihmisten suhteista.

Ei kaksiulotteinen vaan realistinen. Johan tämä ohjelmaformaattikin sen todistaa vuosi vuoden jälkeen. 

Vierailija
3327/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä on poistunut monia viestejä. Lopettakaa viestien poistaminen. Ei se auta mitään. Katsojat ovat silti sitä mieltä mitä kirjoittavat. 

Amen. 

Vierailija
3328/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on kovasti anteeksipyytelevän oloinen olemukseltaan. Onko uskovainen?

Vierailija
3329/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on kyllä sellanen patu-ukko. Ja Arttu pihalla kuin lumiukko!

Vierailija
3330/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannen kaveri hohotti, että Katri on rempseä. Janne että joo rempseä on hyvällä tavalla. Mitä tuo rempseä edes tarkoittaa, ja miksi sitä pitää hokea hohottaen?

Tämä. Kaikki suomalaiset miehet tällaisissa ohjelmissa ja muutenkin rakastavat rempseitä naisia. Aina kuulee tuon, että ihana kun on niin rempseä, helposti lähestyttävä jne.

Rempseä on varmaan hiukan miedompi versio räväkästä. Ja rempseältä irtoaa römpsää :D.

Vierailija
3331/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri ja Julia vaikuttavat molemmat itsenäisiltä ja hyvin pärjääviltä naisilta, jotka osaavat itse vaihtaa autoon renkaat, huolehtia asiat järjestykseen ja jaksavat itse siirrellä huonekaluja tms. Eivät etsi miestä "auttamaan neitoa hädässä" vaan tasavertaiseksi kumppaniksi. Heidän puolisoehdokkaat vaikuttavat monilta osin sopimattomilta, mutta eivät myöskään välttämättä kestä näitä em. ominaisuuksia naisessa. Arttu onkin mielipiteensä tuonut jo esiin. Kyllä varmaan Jannellakin koville ottaa, jos Katri tekee molempien fillareihin syyshuollot ja sen jälkeen vaihtaa autoon talvirenkaat Jannen pötkötellessä sohvalla. 

Itsekin aiemmin deittimarkkinoilla ollessa törmäsin siihen, että miehet tykästyivät minuun ja ilmeisesti myös ulkomuoto miellytti, mutta kuullessaan minun olevan itsenäinen ja pärjäävä nainen, joka seisoo omilla jaloillaan, kiinnostus lopahti. Ilmeisesti miehen oma ego ei kestä. Ainakin yksi mies sen mulle suoraan

Niin, naisen pitäisi olla avuton hoivattava kaunotar, mutta kuitenkin rahallisesti pärjättävä omillaan. Mielummin jopa maksettava suurin osa parisuhteen menoista, niin hyvä. 

Vierailija
3332/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Janne nimenomaan toivoo sporttista naista? Kun minun mielestäni hän itse vaikuttaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut urheilusta tai ole energinen.

Samaa ihmettelen. Äijän kauluksesta tursuileva takaraivo/niska on paksumpi ja läskimpi kuin mun vyötärö. Ei ole mitään rahkeita toivoa naiselta sporttisuutta. 

Vierailija
3333/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannen kaveri hohotti, että Katri on rempseä. Janne että joo rempseä on hyvällä tavalla. Mitä tuo rempseä edes tarkoittaa, ja miksi sitä pitää hokea hohottaen?

Tämä. Kaikki suomalaiset miehet tällaisissa ohjelmissa ja muutenkin rakastavat rempseitä naisia. Aina kuulee tuon, että ihana kun on niin rempseä, helposti lähestyttävä jne.

Rempseä on varmaan hiukan miedompi versio räväkästä. Ja rempseältä irtoaa römpsää :D.

Eikö rempseä ole vähän pelottava? Ei haluttava ainakaan?

Vierailija
3334/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Janne nimenomaan toivoo sporttista naista? Kun minun mielestäni hän itse vaikuttaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut urheilusta tai ole energinen.

Samaa ihmettelen. Äijän kauluksesta tursuileva takaraivo/niska on paksumpi ja läskimpi kuin mun vyötärö. Ei ole mitään rahkeita toivoa naiselta sporttisuutta. 

Janne olisi halunnut sellaisen kumppanin, jota hänen kaverinsa ei olisi röhönauranut. Mutta Jannella kun ei ole itsellään yhtään mitään sellaista, mitä hän voisi tarjota tälle instapimulle. Harhaista kuvittelua siis Jannella. 

Vierailija
3335/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit, opettakaa pojillenne, että pikkutakin napit avataan istuessa. Artulle tätä ei ole opetettu. Näyttää todella juntilta.

Vierailija
3336/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin yhtään näistäkään lopulta jää yhteen. Ellei ihme tapahdu Elisan ja Matin suhteessa. 

Iina ja Mikko on se pari joka voisi jatkaa. Maanläheisen ja fiksun oloisia. Molemmat puhuivat, että tästä lähetään tutustumaan rauhassa. Kemiaa tuntui olevan ja kumpikaan ei töksäytellyt mitään, että ei tykkäisi jostain asiasta toisessa. Hitaasti etenee ohjelma telkkarissa, olisi kiva nähdä heitä enemmän

Vierailija
3337/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on tehnyt minuun vaikutuksen. Yksi fiksuimmista miehistä tämän sarjan historiassa. Asenne niin kohdillaan kuin olla ja voi! Hyvä Mikko!

Todellakin, ihana!

Vierailija
3338/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilässä Janne ja Katri olisivat hoikka pariskunta. 

Vierailija
3339/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Arttu-haukkumisketju tämä on? Vanha kunnon narsisti-kortti kaivettu esiin ja lietsotaan toinen toistaan kovempiin syytöksiin ja diagnooseihin.

Itseäni ärsyttää Julia. Todella kaksinaamaista puhua kameroille avoimesti ja sitten leikkiä Artun kanssa mykkäkoulua ja tuppisuuta mököttämällä. Ei minua ihmetytä että Arttu on täysin kujalla kun toinen (aikuinen ihminen!) ei voi suoraan sanoa mikä mättää!

Ja kovasti on klippiä Artun sanomisista kyselty. Sellaistapa ei tosiaan ole vaan kaikki on Julian kertomaa. Ihmetyttää että porukka palstalla uskoo suoraan sellaisenaan Julian kertomaa vaikka psykologikin täsmensi että Julia tulkitsi asiat toisin mitä toinen tarkoitti. Mistä te tiedätte mikä on Artun sanomaa ja mikä on Julian ylitulkitsemista - etenkin kun on niin herkillä taustansa takia. 

Julia on talonrakentaja ja asentaa työkseen tuulilaseja. Onko ihme jos Arttu on kommentoinut jotain miehekkäistä urav

Ihan totta. Me emme ole kuulleet millä sanoilla Arttu tarkalleen on puhunut, vain Julian kertomus ja kokemus asiasta.

Vierailija
3340/8170 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkilässä Janne ja Katri olisivat hoikka pariskunta. 

Tai sitten ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän