Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8393)

Vierailija
2641/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi Iida Mäkikallio kuittasi Artun puheet väärinymmärryksellä. Noinkohan hän sanoisi vastaanotollaan käyvillekin pariskunnille, joissa mies arvostelee naisen ulkonäköä? 

Jaksossa jotenkin korostui Elisa ja Matti. Pedataanko tällä sitä, että he jättävät pian leikin kesken? Iinan ja Mikon yhteiseloa olisi ollut kiinnostavampaa nähdä enemmän, samoin (tosin eri syistä) Katrin ja Jannen.

Kiva jos ns. asiantuntija mitätöi kiusatun ihmisen tunteet haukuista.

Vierailija
2642/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on uskomatonta, miten asiantuntijat ei edelleenkään ymmärrä tai kunnioita tätä toivetta, sitten ihmetellään kun parit ei jatka suhdetta.

Jos Janne olisi "paritettu" hoikan naisen kanssa, luulen että homma olisi lässähtänyt myös siinä tapauksessa alkuunsa juuri tuon hoikan naisen taholta. 

Kyllä, jos olemme oikeassa siinä että Jannen toivomus "sporttinen nainen" = hoikka nainen, niin Jannen ei kuuluisi olla koko ohjelmassa. Hän sai sporttisen ja aktiivisen naisen. Itse hän on melko paikalleen pysähtynyt kaveri , siis ohjelman perusteella.Vaikeaa se on varmaksi tietää, mikä heidän suhteessaan viime kädessä mättää. Voi olla, ettei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä. Ohjelmassa ennenkin annettu väärä kuva siitä, kumpi on itse asiassa se osapuoli, jota ei kiinnosta. Tässäkin voi olla oikea syy se, että Katri kyllästyy vetämään kivirekeä perässään. En ihmettelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso 5

Arttu ja Iina: Artulla on outo rakkauspommitustyyli käsitellä sitä, kun on itse mokannut loukkaamalla Iinaa - hän tuntuu teeskentelevän ettei mitään ole tapahtunutkaan ja aiemminkin selitteli silmät kirkkaina että Iinakin varmaan vain nautti melontaretkellä hiljaisuudesta sen sijaan että olisi miettinyt onko kaikki ok :D Asiantuntijakin hymisteli oudosti että ihan oli kyse väärinkäsityksestä, mutta millainen ihminen ei tajua olevansa törkeä kun mm. kutsuu naista miehekkääksi (samoin jos nainen kutsuisi uutta mieskumppaniehdokasta naismaiseksi). Ihan tavalliset käytös- ja keskustelutavat tuntuvat olevan Artulla hukassa enkä ihmettele yhtään että iinalla tuntuu menneen maku koko suhteesta.

Matti ja Elisa: Alussa vaikutti, että Matti oli innokkaampi ihastuja, mutta mitään fyysistä yhteyttä ei häämatkalla ole. Oletan Elisan tarkoittavan tällä halailua, ohi mennen koskettamista ja pussailua, hän itsekin totesi ettei ole seksistä kyse. Matti taas selitteli että läheisyyttä kyllä on, ehkä hän sitten luulee sellaisen perus lähellä olemisen (ilman kosketusta) riittävän kun tyyliin puuhastellaan yhdessä kaverillisesti. Vaikuttikohan Mattiin Elisan vähän erikoinen/tympeä käytös ja kommentit häissä vai onko hän luonnostaan tuollainen tosi hitaasti syttyvä? Tai eikö Matti vain tunne enää vetoa Elisaa kohtaan, mutta ei osaa tutkia tunteitaan? Tälle parille kaipaisin muiden maiden EA-konsepteista tuttua läheisyysviikkoa jonka aikana harjoitellaan perusläheisyyttä mm. pitkien halausten ja silmiintuijottelun muodossa, ehkä se tulisi sitten luontevammin. 

Vierailija
2644/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.jakso katsottu eli juonipaljastusvaroitus!

.

.

.

Arttu ja Julia: väärinymmärrys my ass ei kukaan ole niin kömpelö, että tuossa vaiheessa tutustumista onnistuu kommentoimaan ulkonäköä huonosti oikeasti vahingossa. Eli uskon kyllä, että Julia on tuon ymmärtänyt oikein ja Arttu sitten selitellyt, kun asiantuntija kutsuttiin hätiin.

Iina ja Mikko: aivan ihana pari ja Mikko on kyllä niin ihanan oloinen mies, ei voi muuta sanoa. Kissa-asiaa piti vollottaa, kun itselläkin on kotona kaksi pientä aina sitä miettii sitä, kun itsekin joutuu kokemaan tuon ellei sitten itse kuole aikaisemmin, mitä en myöskään halua, koska kukaan ei voi huolehtia pikkuisista yhtä hyvin kuin minä. Omasta mielestäni =D

kaksi muuta paria: plääh. 

Vierailija
2645/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sivu taaksepäin puitiin Katrin mahdollista hyvätuloisuutta ja siellä oli joku skenaario, mitä se vaikuttaisi seurustelukumppanin löytymiseen - että olisi kysyntää. Hah, sanon minä. Todellisuus on jotain aivan muuta. Jos olet hyväpalkkainen nainen, niin aika paljon seurustelukumppaneita karsiutuu ennemmin tai myöhemmin tai sitten on riski joutua hyväksikäytetyksi. 

Voi kun voisitte joskus kokea omakohtaisesti tuon tilanteen, voisi mieli muuttua.

Vierailija
2646/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vielä häämatkajaksoja, kun etenen ilmaistahtiin, mutta keskustelua on ihan hauska seurata silti. Kommenttien perusteella naurattaa kyllä, jos Jannelle olisi paritettu joku sporttimimmi. Sellainen, joka kukonlaulun aikaan vetää lenkkarit jalkaan vetäisten lämmittelykympin ennen päivän varsinaisia aktiviteetteja.

Minulla meni kyllä ohi koko toive sporttisesta puolisosta, mutta eihän sellaista voi esittää, jos itse ei ole yhtään samaa maata. Itse olen tavallinen hyötyliikkuja, eikä tulisi mieleenkään katsella sporttisia miehiä sillä silmällä. Emme jaksaisi toisiamme varmaan lainkaan.

Jos taas pitää hoikkuutta urheilullisuutena, kannattaisi opetella sanoittamaan ajatuksiaan paremmin. Eiväthän ne ole yhtään sama asia. Aktiivinen Katri kyllä on, ja sekin on kommenttien mukaan Jannelle liikaa.

Vierailija
2647/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiinko Artun sanomisia vahingoiksi?

Vierailija
2648/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin itsekin tuosta ikävästä tapahtumasta, mikä johti häämatkan keskeytymiseen. Johtuneeko sukupolvieroista, mutta minulla tuli tuosta jutusta mieleen julkisuudessa viime aikoina ollut keskustelu siitä, kuinka ihmiset nykyään vellovat tunteissa, ja menevät jopa lääkäriin jonkin ihan pienen mielipahan vuoksi. 

JUONIPALJASTUS 5. Jaksosta!

siis yritätkö sanoa, että ko. tapahtuma on liian pieni ns. mielipaha, jotta häämatka on oikeutettua keskeyttää! Sinulla ei varmaan ole itselläsi lemmikkejä ja todella toivonkin sitä, ettei ole! Mielestäni ei ole normaalia ajatella noin lemmikin kuolemasta.

Vierailija
2649/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Julia: väärinymmärrys my ass ei kukaan ole niin kömpelö, että tuossa vaiheessa tutustumista onnistuu kommentoimaan ulkonäköä huonosti oikeasti vahingossa. Eli uskon kyllä, että Julia on tuon ymmärtänyt oikein ja Arttu sitten selitellyt, kun asiantuntija kutsuttiin hätiin.

Niin perus, kun "selvitetään" vaikka koulukiusaamistapauksia. Kuunnellaan molempia osapuolia ja sitten todetaan, että tässä oli nyt tällaista molemminpuolista väärikäsitystä, että tosi harmillinen juttu, mutta onneksi otettiin se nyt näin vakavasti ja saatiin homma ratkaistua. Nyt lyötte kättä päälle vaan ja aikuiset pääsee kirjaamaan tämänkin tekemänsä toimenpiteen ja jatkamaan muita töitä.

Asianosaiset tietävät ihan hyvin, että tilanne ei todellakaan muutu ainakaan parempaan suuntaan.

Vierailija
2650/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt vielä häämatkajaksoja, kun etenen ilmaistahtiin, mutta keskustelua on ihan hauska seurata silti. Kommenttien perusteella naurattaa kyllä, jos Jannelle olisi paritettu joku sporttimimmi. Sellainen, joka kukonlaulun aikaan vetää lenkkarit jalkaan vetäisten lämmittelykympin ennen päivän varsinaisia aktiviteetteja.

Minulla meni kyllä ohi koko toive sporttisesta puolisosta, mutta eihän sellaista voi esittää, jos itse ei ole yhtään samaa maata. Itse olen tavallinen hyötyliikkuja, eikä tulisi mieleenkään katsella sporttisia miehiä sillä silmällä. Emme jaksaisi toisiamme varmaan lainkaan.

Jos taas pitää hoikkuutta urheilullisuutena, kannattaisi opetella sanoittamaan ajatuksiaan paremmin. Eiväthän ne ole yhtään sama asia. Aktiivinen Katri kyllä on, ja sekin on kommenttien mukaan Jannelle liikaa.

Kyllä Jannen esittelytekstissä IS:saa ja iltalehdessä lukee, että "Janne toivoo sporttista puolisoa"

Vierailija
2651/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson telkkutahtiin. Miten Arttu on arvostellut Julian ulkonäköä?

se lukee Seiskan sivuilla. Arttu ei pidä Julian tatskoista ja hiusten väristä.

Siis aivan järkyttävää 😱 Mikä narsisti/naisten alistaja tämä Arttu oikein on? Miten kehtaa TV-ohjelmassa puhua noin toiselle? Aivan pohjanoteeraus, miksi otettu ohjelmaan?!

Ö-luokan julkisuustyrkky otettu ohjelmaan. Tämä lohi on jauhettu maksa. Hän on härski, kun kehtaa röyhkeästi, häpeilemättömästi dissata toista.

Julia ei ole yhtään miesmäinen! 

Missäköhän ohjelmassa näemme tämän jauhetun maksan (Artun) seuraavaksi?

Vierailija
2652/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan ja Matin häämatkakohde näytti olevan  Lehmonkärjen Haasi mirror houses Asikkalassa

Vierailija
2653/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Janne toivonut itselleen sporttista vaimoa? Onko tämä vaimo sporttinen? Voipi olla, että siksi ei kiinnosta, kun ei ole hänen naismakuunsa....

Kyllä toivoi ja miehet kun sanoo "sporttinen" niin se tarkoittaa = hoikkaa. Yleensä ei ole edes väliä urheileeko nainen vai ei, kunhan on hoikka.

Tämä on uskomatonta, miten asiantuntijat ei edelleenkään ymmärrä tai kunnioita tätä toivetta, sitten ihmetellään kun parit ei jatka suhdetta.

No olisi sanonut suoraan, että haluaa hoikan, eikä jollain toisella sanalla sitä kuvaa. Mitäs sanoi sporttinen, niin saa sitten sporttisen. Vaikka henkilö olisi ylipainoinen.

Vierailija
2654/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V

Ajattelivat, että kaksi pulleaa voisi sopia tasonsa mukaan yhteen. 🤷🏼

Luultavasti näin mutta nyt petti harkinta. Rouva on xxxl ja mies xl, tasoero on kuitenkin aika huomattava.

Ok. Ulkonäkö on tavatessa iso asia ja viimeistään kolmekymppisen ois terveyssyistä hyvä vähän miettiä, mistä valinnoista mahdollinen ylipaino johtuu.

Silti: Katri on kaunis ja pukeutuu tyylikkäästi. On aktiivinen ja mielenkiintoinen persoona. Ei yhtään tylsä tai flegmaattinen. Voidaanko samaa sanoa Jannesta? Katrin ylipainoa täällä lisäksi liioiteltu. Joku kirjoitti, että jos ois 50 kg kevyempi, ois todellinen catch. Hänen pitäis painaa 120 kg, jotta ois varaa laihduttaa 50 kg. 

Mistä me voidaan tietää, että ei Katri ole laihdutusprosessissa mukana? Ylipainosta laihtuminen on hidasta, eikä tulokset näy heti. Eikä sitä halua kaikille huudella, että nyt olen laihdutuskuurilla.

Vierailija
2655/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Janne toivonut itselleen sporttista vaimoa? Onko tämä vaimo sporttinen? Voipi olla, että siksi ei kiinnosta, kun ei ole hänen naismakuunsa....

Kyllä toivoi ja miehet kun sanoo "sporttinen" niin se tarkoittaa = hoikkaa. Yleensä ei ole edes väliä urheileeko nainen vai ei, kunhan on hoikka.

Jos Janne olisi "paritettu" hoikan naisen kanssa, luulen että homma olisi lässähtänyt myös siinä tapauksessa alkuunsa juuri tuon hoikan naisen taholta. 

Janne voisi itse olla aktiivisempi, eikä olla vain sohvapottu. Jos haluaa hoikan, on oltava itsekkin hoikka. Jos haluaa sporttisen, on oltava itsekkin LIIKUNNALLINEN. 

Vierailija
2656/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jannen esittelytekstissä IS:saa ja iltalehdessä

Todella noloa on laiskan ja ylipainoisen miehen toivoa sporttista ihmistä.

Jos haluaa sporttisuutta, niin menisi Katrin kanssa yhdessä liikkumaan ja lenkkeilemään. Yhdessä voisi myös elintapoja laittaa kuntoon.

Vierailija
2657/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUKSIA 

Matti ja Eiisa häämatkalla; Elisa taitaa olla melkoinen päällepäsmäri. Valittaa isoon ääneen, kun ei ole seksiä ja hän on erittäin seksuaalinen ihminen. Viikossa pitäisi saada...

😬 Matti vaikuttaa tosi kivalta, hyvältä ja fiksulta.

Vierailija
2658/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä hiukan ihmetyttää miksi ei nämä parralliset miehet ole tuunanneet partaansa yhtään hääseremoniaa varten. Siis parta onihan jees, mutta ei mikään risusekamelska... vähän trimmeriä reunoille edes hei!

Vierailija
2659/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tuomas häistä (yksi luikertelijan bestmaneista) oli myös samalla kaudella Maajussille morsiamessa ja yksi Stinan ehdokkaista.

Vierailija
2660/8393 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että paritettaessa on otettu huomioon se, onko toinen halukas ottamaan lapsellisen kumppanin mutta olen satavarma, että ei olla pätkääkään mietitty KOIRIA! Siis jos molemmilla on koira, ongelmia voi todellakin tulla. Pikkujuttu, tiedän, mutta jos/kun molemmat oman koiran omia ihmisiä, ja koiria ei voisi pitää esim. samassa tilassa, ei taatusti jatku suhde. 

Esim. Katrin staffit saattaa olla todellinen ongelma Jannen koirien suhteen.