Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (21493)

Vierailija
21481/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu tuntee tuon kaason ja Matilla ja tällä oli säpinää koko tuon ohjelman teon ajan. Ohjelmasta näki, että Matti piti koko ajan etäisyyttä "vaimoonsa". 

Voi yhen hele vetti! Ettäs kehtasi! :(((( on sitä härskejä ihmisiä ja luulet vielä, että ne olis jotenkin ystäviä, huh huh. Järkky juttu.

Vierailija
21482/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa nyt olla menossa jokin trollaaminen oikein urakalla. Sama tyyppi luultavasti, kirjoitustyylistä päätellen, mutta monta viikkoa nyt kirjoittanut tuota Julian aivan sairaalloista ja vastenmielistä haukkumista ja Katrin ylipainon kommentointia. Sitten laittelee kymmeniä yläpeukkuja omiin viesteihinsä.

Ei se ole mikään yksittäinen normaalikeskustelija vaan masinoitua trollaamista. Jos ei Venäjältä niin ihan ajan kuluksi täältä Suomesta. Kukaan ei voita mitään, jos jatkaa noita keskusteluita ja reagoi niihin. Tässä on selkeä kaava. 

Sama toistuu loputtumissa Anneli Auer-ketjuissa. Sielläkin on kaavamainen "Itketti kun ajattelin lapsia ja Anneli-äitiparkaa", joka avaa koko ajan uusia ketjuja ja jankkaa aggressiivisia viestejä ja haukkuu sairaiksi muita. 

Älkää ruokkiko trollia. Älkää vastatko näihin. Hetken kun täällä lukee niin huomaa ettei ne ole tavallisen kävijän kommentteja vaan ihan järjest

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21483/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran ystävä k setti huolella Miraa. Miten Mira selvisi kaikesta tuosta?

Vierailija
21484/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua puolisokseen mitään tonttua, jonka kanssa ei pysty järkevästi keskustelemaan mistään. Olipa se sitten kuka hyvänsä jos se puoli puuttuu. Se on fakta.

Vierailija
21485/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun yksinkertaisuuteen tai naiivisuuteen en usko hetkeäkään. On ilmeisesti täälläkin unohtunut se ennen eroa lausahdettu "Sä olet tuollainen päällepäin vahva ja itsenäinen nainen, mutta sitten jos sitä kuorta alkaa murentamaan niin sä hajoat täysin". 

Että sellainen lutunen yksinkertainen Arttu. 

Vierailija
21486/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs valehtele. Ei sanonut aamuihminen! Sanoi että "minä en kulje kellon mukaan" tjsp. Hän tekee kolmivuorotyötä. Ei aamutyötä.

Vikassa jaksossa 14:37 alkaen:

"Varmaan siellä oli eritahtisuutta...Janne ei ole kovin aamuihminen. Se on tullut selväksi... (pilkallista naurua) mä elän kellon ympäri.."

Se oli siis ongelma, ettei Janne ole aamuihminen mutta Katri kiukutteli, kun ei saanut nukkua. 

Ei Katrista olisi ollut äitipuoleksi.

Joo, myönnän toi palstalla päivystävä mummo triggeröi mua ja piti tarkastaa. 

Niin. Oikeassa olin. Katri ei väittänyt olevansa aamuihminen. Kuten kerroin. Oletkos vielä luonaalla muuten, stalkkeri? 

Vierailija
21487/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Artulla tosiaan on kommunikaatio-ongelma, mutta se vaikuttaa olevan vain osa hänen kognitiivisia haasteistaan. Arttu on ihan mukava tyyppi varmasti, mutta aistiihan sen ajattelun yksinkertaisuuden sadan kilsan päähän. 

Vai miten on asiantuntijat Hanna, Iida ja Joonas: haluaisitteko itse jutella Artun kanssa syvällisiä elämänne loppuillat? Niin. Ei halua Juliakaan ja miksi pitäisi.

Ehkä yksi osoitus yksinkertaisuudesta oli sitten avautuminen illallispöydässä, kun Julia selitti Artulle että hänen suustaan tulevat sammakot voivat loukata häntä. Arttu vastasi näin:

Tosi rakentavaa keskustelua minkä päälle on hyvä rakentaa. Sä oot semmonen itsenäinen ja vahvaluontonen ja sit jos sitä lähtee rikkomaan sä hajoot niinku murusiksi ja se suhde niinku kuolee siihen.  

Lipsauttiko Arttu tämän vahingossa vai eikö hän vain ymmärtänyt sen paljastavan, että hän tiesi rikkovansa Julian vahvuutta ulkonäkökommenteillaan? 

Vierailija
21488/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee sellainen olo kuin keskustelisi tekoälyn kanssa. Mainitsee jonkun sitaatin ja parissa minuutissa on kaivettu kirjaimellinen lainaus ja kuvaus tilanteesta, jossa se on esitetty pienen psykologisen luonnehdinnan kera. Eikä mitään kirjoittajan persoonaan näkyvissä.

Huh, saa jäädä tämä keskustelu.

Vierailija
21489/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te vielä jaksatte? Toisaalta se kertoo siitä, että Suomessa ihmisille on tarpeen tällaiset ohjelmat, koska jostain maan syvistä uumenista kumpuaa loputon analysoinnin tarve ja itselle vieraiden ihmisten tutkailu. Sinällään mielenkiintoista havainnoida ilmiö.

Vierailija
21490/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu tuntee tuon kaason ja Matilla ja tällä oli säpinää koko tuon ohjelman teon ajan. Ohjelmasta näki, että Matti piti koko ajan etäisyyttä "vaimoonsa". 

Kiinnostaisi todella paljon kuulla, miten tuolla kaasolla menee nykyään?

Matti taitaa jatkaa poikamiehenä?

Vierailija
21491/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te vielä jaksatte? Toisaalta se kertoo siitä, että Suomessa ihmisille on tarpeen tällaiset ohjelmat, koska jostain maan syvistä uumenista kumpuaa loputon analysoinnin tarve ja itselle vieraiden ihmisten tutkailu. Sinällään mielenkiintoista havainnoida ilmiö.

Tässäpä taas kulttuuriantropologeille töitä.

Vierailija
21492/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee sellainen olo kuin keskustelisi tekoälyn kanssa. Mainitsee jonkun sitaatin ja parissa minuutissa on kaivettu kirjaimellinen lainaus ja kuvaus tilanteesta, jossa se on esitetty pienen psykologisen luonnehdinnan kera. Eikä mitään kirjoittajan persoonaan näkyvissä.

Huh, saa jäädä tämä keskustelu.

Jep. Arvaa onko kiva olla tuo "mummo", jolle tuo ihminen tekee näin? Sanot "kukka" ja seuraavassa kommentissa vängätään, että kukan nimi on oikeasti xxx latinaksi ja oletkos muuten työelämässä vielä, kun täällä roikut.

Vierailija
21493/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi todella paljon kuulla, miten tuolla kaasolla menee nykyään?

Matti taitaa jatkaa poikamiehenä?

Ai siitäkö Matista ja kaasosta ei sitten pidemmän päälle tullut mitään? No kaaso tossa eniten kärsi, eiköhän mennyt miehen mukana se läheinen ystäväkin? 

Vierailija
21494/21493 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotken mielessä aina tuon napakymppi-Oskarin ja Miran Matin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän