Perheemme suuntaa (taas :D) Funchaliin! Olemme olleet hiljaa siitä, koska matkustelumme herättää TUNTEITA!
Ai että odotan sitä, että saa Madeira-viinilasillisen kanssa ihailla Funchalin vuorilta auringonlaskua merelle. Hyvää ruokaa ja maailman parasta seuraa! Mutta ei tästä parane mainita muille, koska olemme huomanneet sen, kateuden ihmisten ilmeissä, vähättelevissä kommenteissa (eivät ole Madeiralla koskaan käyneetkään) ja asiasta toiseen siirtymisellä. Miksi sitä salaisimme? Perheellämme ON VARAA tehdä useampi hemmottelumatka vuodessa. Obrigado!
💃🍷🌄
Kommentit (55)
Kanarian matkaa joku kadehtii? Aloittaja taitaa olla Itäkeskuksesta
Varo saksalaisia diplomi-insinöörejä. Jos ne tulee vaelluspolulla vastaan niin ne ei väistä :(
Mistä syystä junteilla on tapana kuvitella muiden olevan heidän keihäsjuoppomatkoistaan kateellisia?
Enpä usko. Madeiran matka ei ole mitään kovin erikoista nykyaikana, joten tuskin oikeasti herättää tunteita kenessäkään ap:n tuttavassa.
Vierailija kirjoitti:
Varo saksalaisia diplomi-insinöörejä. Jos ne tulee vaelluspolulla vastaan niin ne ei väistä :(
Ja kännäävät melkein yhtä paljon kuin suomituristit.
Hieno paikka, ja hyvä ruoka ja palvelu siellä. Ainut miinus on, paljon ylämäkiä. Toivottavasti ensi vuonna pääsen uudestaan.
Ap on selvästi tyhmääkin tyhmempi persu.
Olen ollut monissa upeissa ja eksoottisissa paikoissa, mutta Madeira ei kyllä niihin kuulu🤣 Hienot maisemat, joo, mutta siihen se jääkin. Jännittävintä Madeiran matkassa on se, onnistuuko laskeutuminen vai kurvaako Ryanair takaisin mantereelle 😂
Minä olen kerran käynyt Madeiralla ja toista kertaa en mene. Ei siinä muuten vikaa ollut mutta ap:n kaltaisia suomalaisia viinaturisteja sai hävetä silmät päästään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö viiniä voi suomessa juoda ?
Olin juuri tulossa kysymään samaa.
Ilmeisesti niillä ei ole kotosalla viinilaseja vaan pitää pullosta ryypätä, ja sen takia pitää ulkomaille lähteä viineilemään.
No, meitä on moneen junaan.
Kerran olen käynyt kun risteilyalus pysähtyi sinne päiväksi. Ei jäänyt muuta mieleen kuin että jonkun kurun pohjalla juoksi kaksi lihavaa rottaa. 🐀🐀
Ap:n kannattaisi nähdä vähän enemmän maailmaa. Itse olen käynyt yli 30 maassa ja monenlaisista paikoista on kokemusta. Madeira on ihan ok, mutta ei nyt ihan noin ihmeellinen. Jotenkin en jaksa uskoa, että ketään hetkauttaa suuntaan taikka toiseen ap:n Madeiran matka, sen verran paljon ihmiset matkustelevat nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tää ap on taas sen toimitusjohtajan "viiden leikkeleen vaimo".
Ei voi kun nauraa näille jutuille.🤪
Shiiiiss, aloitushan oli ihan ...tjaa, mitä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Todiste 2. 😂
AP
Todiste mistä?
Apn tyhmyydestä.
On se kumma kun suomalaisten euroopanmatkailu häiritsee, mutta se että somppulaumat ym lentelee muille mantereille, ei vaikuta ilmastoon mitenkään. Samat ilmastonmuutoksesta meuhkaajat kuitenkin haluaa että väki liikkuisi ympäri maapalloa sankoin joukoin. Ei mitään järkeä.
Mukavaa Madeiranmatkaa, se yksi makea kakku mitä siellä myydään, taikinassa on laardia. Resepti on kehittynyt aineista joita on ollut. Leikkeleitä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Madeira on Portugalia, Kanaria Espanjaa. Aivan eri paikkoja. Katso karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa lähtee laiva kohti Pohjois-Amerikkaa ja sieltä toisella paatilla Karibialle. Sitten pari kuukautta USA:ssa ja paatilla takaisin Eurooppaan.
Kuulostaa hyvältä mistä laiva lähtee ja mikä yhtiö.Alkoi kiinnostaa, kun nyt olisi aikaa tuollaiselle reissulle,kun eläke alkaa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa lähtee laiva kohti Pohjois-Amerikkaa ja sieltä toisella paatilla Karibialle. Sitten pari kuukautta USA:ssa ja paatilla takaisin Eurooppaan.
Kuulostaa hyvältä mistä laiva lähtee ja mikä yhtiö.Alkoi kiinnostaa, kun nyt olisi aikaa tuollaiselle reissulle,kun eläke alkaa kohtaa.
Monet yhtiöt, katso vaikka Risteilykeskus.
Vierailija kirjoitti:
No AP tarkoittaa Madeiran pääkaupunkia nyt, ei Kanariaa mutta ainahan voi veettuilla niinkuin palstalla nyt on tapana 😬 T:Eri
Siellä sitä sitten kännätään punaiseksi palanut maharöllykkä paistaen.