Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheemme suuntaa (taas :D) Funchaliin! Olemme olleet hiljaa siitä, koska matkustelumme herättää TUNTEITA!

Vierailija
24.08.2025 |

Ai että odotan sitä, että saa Madeira-viinilasillisen kanssa ihailla Funchalin vuorilta auringonlaskua merelle. Hyvää ruokaa ja maailman parasta seuraa! Mutta ei tästä parane mainita muille, koska olemme huomanneet sen, kateuden ihmisten ilmeissä, vähättelevissä kommenteissa (eivät ole Madeiralla koskaan käyneetkään) ja asiasta toiseen siirtymisellä. Miksi sitä salaisimme? Perheellämme ON VARAA tehdä useampi hemmottelumatka vuodessa. Obrigado!

💃🍷🌄

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetkö levadalle vaeltamaan? Kerran kävin Madeiralla seikkailemassa ja tykkäsin. Nyt yritän säästää että ensi kesänä pääsis perheen kanssa reissuun. Meillä ei ole varaa tostanoinvaan lähtä saatikka monta kertaa vuodessa 😞

Kuks se Levada on?

AP

Käy niin tiedät mikä se on. Et ilmeisesti ole ennen käynnyt. Vuorilta tuleva vesijärjestemä joko tuo vettä viljelyksille.

Vierailija
42/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehuskelee asioilla, jotka tuskin tulee tapahtumaan. Ei ole tainnut ennen matkustella Jakomäkeä kauemmaksi. Kaunis paikka, mutta ei mikään juopottelu paikka, paikka on katolinen, eikä sitä hyvällä katsota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa Zanzibarille. Kiäh kiäh. 

Grillattuja tuoreita merenantimia eikä mitään prosessoituja leikkeleitä.

No, jokainen tyylillään saarivalintojensa kanssa.

Vierailija
44/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Yhtään ei herätä tunteita, Madeira ei ole meille sen isompi kiinnostuksen kohde. Kerran voidin käydä levadoilla mutra ae riittää.

Itse vietän n 5kk vuodesta ulkomailla, 2. kotikin etelä-Euroopassa

Vierailija
45/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta pöyhkeyttä!

Vierailija
46/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kateus on kyllä ihan käsittämätöntä! En itsekään mainostaisi ulkomaan matkaani.

Vierailija
47/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomara que fala portugues?

Vierailija
48/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran käynyt Madeiralla ja toista kertaa en mene. Ei siinä muuten vikaa ollut mutta ap:n kaltaisia suomalaisia viinaturisteja sai hävetä silmät päästään.

Missä päin Madeiraa suomalaisjuoppoihin törmäsit? Madeiralla käy yleensä eläkeläiset ja vaeltajat. En ole siellä koskaan juoppoihin törmännyt en edes britteihin. Ainoat spurgut oli paikallisia ja niille heitin rahaa.

Vierailija
49/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa nähdä Madeira kasveineen. 

Hyvää matkaa! 

Vierailija
50/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kehuskelee asioilla, jotka tuskin tulee tapahtumaan. Ei ole tainnut ennen matkustella Jakomäkeä kauemmaksi. Kaunis paikka, mutta ei mikään juopottelu paikka, paikka on katolinen, eikä sitä hyvällä katsota. 

En ole koskaan käynyt Madeiralla. Mutta hän, joka väittää, että katoliset katsovat alkoholin käyttöä pahalla silmällä tai sylkisivät itse lasiin, tuskin on itse matkustanut kovinkaan paljon katolisissa maissa.

Vierailija
51/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ennemmin Azoreilla. Siellä on mahtavat maisemat

Vierailija
52/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten kateus on kyllä ihan käsittämätöntä! En itsekään mainostaisi ulkomaan matkaani.

Tarkoitat kai että sinä toivot ihmisten olevan sinulle kateellisia ja kiukuttelet sitten täällä kun eivät olekaan.

Vierailija
53/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira on hieno saari. Ilmasto ja kasvillisuus vaihtelevaa. Känniörveltäjiä vähemmän kuin halvemmissa kohteissa. Kanarian tyylisiä pitkiä hiekkarantoja ei toki ole, mutta pienempiä kivirantoja kylläkin. Korkeuseroja paljon, joka ei patikoivia ja kävelystä pitäviä haittaa.

Vierailija
54/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeira on hieno saari. Ilmasto ja kasvillisuus vaihtelevaa. Känniörveltäjiä vähemmän kuin halvemmissa kohteissa. Kanarian tyylisiä pitkiä hiekkarantoja ei toki ole, mutta pienempiä kivirantoja kylläkin. Korkeuseroja paljon, joka ei patikoivia ja kävelystä pitäviä haittaa.

Se on juurikin näin. Lisäksi lämpötila on koko vuoden erinomaisen miellyttävä.

Vierailija
55/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselleni. Tervemenoa!