Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö unia, ett lapset ovat pieniä?

Vierailija
24.08.2025 |

Teinien ja aikuisten lasten vanhemmat: Näettekö unia, että lapset ovat taas pieniä? 

Minä näen. Usein unet ovat ahdistavia. Lapset saattavat kadota syystä tai toisesta. Uni menee siinä, että yritän paniikin omaisesti löytää heidät. Miksiköhän näen tällaisia unia? Olen miettinyt liittyykö tämä jotenkin siihen, että lasten kasvaessa  menetän heidät ja vanha aika ei koskaan palaa. Se aika, jolloin minä ja toinen vanhempi olimme heidän elämänsä keskipisteet ja heidän hyvinvointinsa oli meidän vastuulla 100%.  

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiakin joissa taas pieneksi muuttuneet lapset ovat muuten ihan omituisia, ja muuttuvat unen edetessä.

Ehkä Dali osaisi tulkita- jos unia ylipäänsä voisi tulkita.

Tietenkään täällä ei saisi epäillä mitään yliluonnollisuuksia tai tulee alapeukkua(???)

Vierailija
4/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Sen sijaan näen tosi usein unta siitä, että mulle ilmestyy yhtäkkiä joku vauva.

Vierailija
5/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt lapsistani unta, niitä on neljä ja ovat nyt kolmikymppisiä. Luulen, että et ole löytänyt uutta sisältöä elämääsi heidän kasvettuaan.

Vierailija
6/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt lapsistani unta, niitä on neljä ja ovat nyt kolmikymppisiä. Luulen, että et ole löytänyt uutta sisältöä elämääsi heidän kasvettuaan.

Varsin mahdollista. 

ap

Vierailija
7/7 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen useinkin ja aina ne on joko kateissa tai jonkunlaisessa pulassa tms , todella ahdistavia unia .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi