Miksi maksamme veroja jos emme saa vanhuksina terveyspalveluja?! Tai työttöminä turvaa?
Mihin kaikki rahat ovat menneet Orpon hallituksen aikana? Yritysten veroparatiiseihin vai ukrainalaisille? OMA KANSA ENSIN!
Kommentit (183)
"Oma itse ensin" on parasta. "Oma kansa ensin" on haitallista.
T. Tytti
Pitäähän se Urpon tunnin juna, johon edes EU ei myöntänyt tukea ja Juuson mökkitie jollain rahoittaa.
Meidän, paremmanväen hyvinvointi on ensisijaisesti turvattava. Rahvas sen maksakoon ja sitten kuolkoot pois kun niistä on vain vaivaa eivätkä enää tuotakaan mitään. Haisevatkin. Fyi fan !
SUOMI NOUSUUN !
UKRAINA JA RIKKAAT ensin ekkö tajua. Puolustusvoimissa on 50% päällekäisyyksia nykysodankäyntiin eli 40v ajasta jäljessä. Missään muussa 5,5milj maassa ei ole näin isoa armeijaa no pohjoiskoreassa on. Maksaa ttooooddellla paljon ja ahvenanmaan elatus todddella kallista kuten maataloustuet.
Älkää köyhät olko huolissanne. Osa teistä kyllä jätetään aina henkiin. Joidenkinhan on tehtävä työt, varsinkin ns. vttumaiset ja sodan sattuessa pulustettava varallisuuttamme ellemme ehdi siirtää sitä esim. veroparatiiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Joku toimittaja voisi ottaa tästä kopin!!
Ota itse koppi
Vierailija kirjoitti:
Joku toimittaja voisi tutkia tätä!
Tutki itse
Maksamme veroja jotta Suomi voi toimia muun maailman sosiaalitoimistona! Tulijat asuu Helsingissä paraatipaikoilla täydellä ylläpidolla. Suomi on rikas maa sanoi Sanna Marin!
Veroja tarvitaan sotimiseen! Ukraian tarvitsee ja amerikkalaiset sotateollisuusyhtiöt, joilta on ostettu järjettäömän kalliita huonosti toimivia sotakaluja kuten F-35 hävittäjiä
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys. Henkilöverotuksesta kertyvillä pennosilla ei ole mitään merkitystä. Maa pidetään pystyssä yrityksiä verottamalla. Ja velalla.
Käy ap katsomassa verottajan sivuilta, paljonko maksoit veroja viime vuonna ja mieti, mitä sillä saa.
Puolet bruttokansantuotteesta tulee yksityisestä kulutuksesta.
Tunnin junaan menee todella paljon verorahoista. Järjetön projekti.
Mutta pakol.aisia saadaan pirusti!