Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maksamme veroja jos emme saa vanhuksina terveyspalveluja?! Tai työttöminä turvaa?

Vierailija
24.08.2025 |

Mihin kaikki rahat ovat menneet Orpon hallituksen aikana? Yritysten veroparatiiseihin vai ukrainalaisille? OMA KANSA ENSIN!

Kommentit (272)

Vierailija
221/272 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma on jo käsillä. Koulut ja terveydenhoito ovat kuralla nyt. Ei tarvitse odottaa eläkepäiville. Juuri muuten vapautettiin vanhuksen kymmenkertaisella lääkeannoksella tappaneet lääkäri ja hoitaja tuomiolta.

Sellaisen maan saa maailman korkeimmilla veroilla tänään Suomessa.

Vierailija
222/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovaroilla tuetaan koko ajan julkista taloutta, koulutusta, terveydenhuolto ja infraa.

Kyllähän työttömät saavat tukea. Mitä tukea työttömille vielä kaipaat? Itsekin olen työtön. Vanhustenhoito on huonolla tasolla johtuen ikäjakautumasta eli vanhuksia on suhteessa paljon väestössä ja yhä pienemmän määrän työllisiä pitää verorahoillaan kannatella mm. yhä isompaa määrää vanhuksia. Tästähän varoitetiin jo kymmeniä vuosia sitten. 

Elintason noudu vuosikymnenien ajan  on tuonut paljon hyvää, mutta sen ylläpitäminen on valtiolle kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistit kuvittelevat että yhteiskunnan kuuluu maksaa kaiken. 

Vierailija
224/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä muut pääse hoitoon kuin eläkeläiset. Ja ne riesakkeet tukkii joka paikan. 

Jopa uimahallit.

Vierailija
225/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomessa ei saa eutanasiaa?

Vierailija
226/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Irtisanomisten helpottamista kaavaillaan myös virkasuhteisiin."

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/irtisanomisten-helpottamista-kaavailla…

Vierailija
227/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että Sarasvuon verokapinalla oli niin onneton ajoitus, nyt sellaiselle olisi aihetta kun valtio sumeilematta rikkoo palvelulupaustaan kansalle. 

Hulluinta on se, että meillä on maailman korkeimpia veroasteita, mutta se ei riitä mihinkään, budjetti toistakymmentä miljardia silti alijäämäinen. Kaiken maailman tutkimuslaitoksia tässä maasa riittää, mutta yksikään ei le kertonut miten tästä umpikujasta päästään, tasapuolisesti ilman ideologisia painotuksia.

Vierailija
228/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä joutunut käyttämään julkista terveydenhoitoa, vaikka on työterveys. Työterveys on meillä aika rajattu eikä yleislääkärin tietotaito enää riittänyt. Ei kuitenkaan suostunut kirjoittamaan lähetettä erikoislääkärille, koska työnantajani voisi rajata tutkimuksia vielä enemmän. No onneksi HUSin erikoislääkäri oli osaava. 

Meillä edellisessä työpaikassa työterveyslääkäri kirjoitti aina lähetteen HUS:lle. Kuulema mielummin tutkimukset veronmaksajien kuin työnantajan piikkiin. No ehkei myöskään sopimuksessa ollut erikoislääkrin tutkimuksia työterveydessä.

Vierailija
229/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
230/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ap:llä!

Vierailija
231/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsotaan hillotolppalaisten pankkitileille niin hallituskausi on mennyt varsin mukavasti ja vielä on aikaa jäljellä.

Vierailija
232/272 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän kokoomus ajaa takaa. USAn mallia. Jokainen on vastuussa itsestään. Tervemenoa yhteiskuntarauha.

Kohta osa asuu muurien takana ja osa kadulla.

Vierailija
233/272 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
234/272 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä joutunut käyttämään julkista terveydenhoitoa, vaikka on työterveys. Työterveys on meillä aika rajattu eikä yleislääkärin tietotaito enää riittänyt. Ei kuitenkaan suostunut kirjoittamaan lähetettä erikoislääkärille, koska työnantajani voisi rajata tutkimuksia vielä enemmän. No onneksi HUSin erikoislääkäri oli osaava. 

Sama kokemus minulla. 

Vierailija
235/272 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin ylpeästi työelämässä, enää en. 

Ennen vain menin terveyskeskukseen ja pääsin nopeasti vastaanotolle, eikä jonoja pahemmin näkynyt. Nykyään kysytään monessa paikassa onko vakuutusta. 

Vierailija
236/272 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eduskunta hyväksyi potkulain"

https://yle.fi/a/74-20200730

Vierailija
237/272 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus vaihtoon 

Vierailija
238/272 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
239/272 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rahaa painetaan suoraan tai vero? Mutta hyvä ihminen osaisi olla tasapuolinen, ei puutetta.

Vierailija
240/272 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten logiikka: verovaroja ei käytetä mihinkään muuhun kuin soteen. 🤦🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi