Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua että poltan tuoksukynttilöitä

Vierailija
24.08.2025 |

Menee kohta hermot kun koko ajan hän on valittamassa, että kynttilä palaa. Se tuo tunnelmaa ja laventelikynttilän tuoksu on melko lievä. En ymmärrä tätä valittamista nyt kyllä yhtään.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
2/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksukynttilöistä leviää ilmaan mikrohiukkasia joiden karsinogeenit vastaavat tupakansavun haitallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä minäkään siedä tuoksukynttilöitä. Ymmärrän miestäsi.

Vierailija
4/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos keuhkosyöpää haluat kokeilla niin siitä vaan. Oletan, että poltat niitä siis sisällä?

Vierailija
5/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksukynttilöistä leviää ilmaan mikrohiukkasia joiden karsinogeenit vastaavat tupakansavun haitallisuutta.

Höpöhöpö

Vierailija
6/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei pidä siitä jos poltan tupakkaa sisällä. Ehkä tässä on kyse jostain samanlaisesta. Minua ei kyllä haittaisi jos vaimolla olisi jotain kynttilöitä palamassa, mutta hän ei ole sellaisesta harrastuksesta innostunut.

Vierailija
7/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten oikein jos saat polttaa niitä kynttilöitä vaan kun hän ei ole paikalla? Ja sinä tykkäät niistä. En tiedä muuta kun että pelaatte kiva paperi saksia aina kun joudutte pätkimään voiko polttaa vai ei. Voittaja päättää

Vierailija
8/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies.

Näin on, kannattaa harkita kuinka usein ja monta kynttilää palaa.

https://www.hengitysliitto.fi/elamanlaatu-ja-hyvinvointi/saa-ja-ilmanla…

Vierailija
9/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Ihailtavaa argumentointia! Arvostan

Vierailija
10/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Et ansaitse häntä.

Vierailija
11/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en ole tiennyt, mutta jos sisälle tarvitaan "tuoksua" niin olisi syytä tarkastaa ilmanvaihto.  Vanhanaikainen ulkohuussi ehkä asia erikseen, nykyaikaiset ei nekään.

Vierailija
12/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraansanoen paskakin haisee paremmalle kuin tuommoiset kynttilät sisätiloissa. Polta niitä parvekkeella tai ulkona jos ok-talossa asut. Yäk. En voi sietää mitään kemiallisia hajusteita sisätiloissa ja olen nainen. 

Vierailija
13/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Onko sinulla muita mt-ongelmia?

Vierailija
14/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkaa mikreeni oireet heti tuoksusta. kyllä niissä jotakin on kun ei muista tuoksuista juurikaan tule joistakin hajuvesistä tai pyykki aineista harvoin.

Vierailija
15/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilän polttaminen saastuttaa ilmaa. Ulkona parvekkeella voi polttaa lyhdyssä.

Vierailija
16/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta soijakynttilöitä, parafiinikynttilät ovat hengittäessä myrkyllisiä.

Vierailija
17/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty enää polttamaan kynttilöitä, saan päänsärkyä. Harmittaa, koska käyttäisin tuoksulamppua mielelläni.

Lavendelin haju kyllä on aika pistävä.

Ap varmaan provoilee, mutta samalla osoittaa tuon naisen ylivallan nykyään. Mitään mitä mies sanoo, ei voi nainen ottaa vakavasti. Nainen ei kuuntele. t. nainen 69 v.

Vierailija
18/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perustelee sitä kieltoaan? Se syyhän on ratkaiseva tässä kiistassa. Itse tykkään poltella tuoksukynttilöitä myös, tuota laventelia on, ja mansikkaa, sekä ruusun tuoksuisia. Joskus löysin hunajan tuoksuisia mutta ei enää pariin vuoteen mistään.

Vierailija
19/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi kaataa hieman bensaa lautaselle ja päälle loraus rypsiöljyä. Koko asuntoon tulee ihana tuoksu!

Vierailija
20/61 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikrohiukkasista en tiedä mutta poltettuna ne hajusteet aiheuttavat minulle astmaoireita mikä on huonompi juttu koska minulla ei edes ole astmaa.

Onneksi kelit ovat vielä niin lämpimät että vaimo voi poltella kemikaalejaan terassilla. Pitäsi jossain vaiheessa havahtua ihmettelmään miksi ympärillä on kuolleita hyönteisiä jotka tippuvat suoraan lennosta.