Tiedätkö hyvää housumerkkiä iso reitiselle naiselle?
Minulla on aina kauhea ongelma kun muuten housut olisi oikean kokoiset, mutta reisistä en saa housuja ylös sitten millään. Tiedätkö suositella jotain housuja?
Kommentit (12)
Osta ne nykymuodissa olevat liehuvalahkeiset...ne ovat minusta kyllä kamalan näköiset kaikkien yllä.
Mutta suomalainen nainen hyväksyy vaikka mimmoset kuteet ylleen, kunhan ovat muotia.
Sama on silmälasien kehykset. Mitä hirviömäisemmän näköiset pokat, sitä parempi. Suominaiselle menee läpi kaikki,
mitä muotimaailma teille keksii.
En laittaisi noita lepattavia housuja ylleni mistään hinnasta. Karmean näköisiä ovat kaikkien yllä...hyi...yäk...mikä näky?
Vierailija kirjoitti:
Eli tarvitset xxxxxl-housut.
Nuo olisi aivan liian isot vyötärölle ja lantiolle.
Eli ongelma on se että reidet on paksut. Paksuin kohta vartalodsa suunnilleen. Siksi en voi ihan järjettömän isoja housuja ostaa koska ne roikkuvat sitten lantiolta.
Jos mun luona asuis joku mimmi jolla isot reidet, ei se tarvitsis housuja ollenkaan 😏
Vierailija kirjoitti:
Jos mun luona asuis joku mimmi jolla isot reidet, ei se tarvitsis housuja ollenkaan 😏
Ai mikä herkku sieltä pulleiden reisien välistä löytyisikään.
Housut tehdään vaan normaaleille tai rimpula reisille... siksi kyselen.
Better bodies
ICIW
Saavat paksunkin mamman näyttämään pantavalta.
Löysä malli esim. farkuissa ja sitten vyöllä kiristät vyötäröä.
Itse kärsinyt samasta koska lymfooma, ostanut esim cubukselta ja ulkomailta nettikaupoista.