Milä on melestäsi hyvä palkka?
Yksineläjälle jotain 2800€ bruttona ja perheelliselle joku 4000€ bruttona
Kommentit (32)
Hyvä palkka 3200 nettona. Sain sellaista tehtaalla mutta paperitehdas lopetettiin kuten olette varmaan lehdista lukenut niin paperin tekeminen oli kallista suomessa joten parikin tehdasta lopetettu. Ehdin saamaan 13 vuotta 3200 netto palkkaa. Nykyään saan nettona 2300 euroa kk. Kyllä mä siihen olen tyytyväinen koska ei ole velkoja ja asunto maksettu. Palkat tuskin nousee suomessa seuraavan 10 vuoden aikana jos duunareista on kyse. Hallitus nostaa palkkojaan varmasti.
No eipä tuota enää tartte miettiä kun on juuri päässyt eläkkeelle.
Oma 2600€ netto on ok muttei hyvä. Yli 3000€ olisi jo hyvä. Siis tämänhetkisillä menoilla.
Palkka vaihdellut työajan mukaan 1400 ja 2200 välillä. Se riittää minulle. Jossakin elämän vaiheessa mietin vaihtoehtoa lukea korkeampi tutkinto. Ajatuslaatikkoon meni niin monta asiaa, etten lähtenyt. 5000 palkka ei ollut sen arvoinen.
Työn pitää olla mielekästä. On tutkittu juttu, ettei palkan korotus lisää työtehoa yhtään.
Palkkani 2700, enempää ei anneta, vaan vuosia ollut sama, vaikka tehtävää tullut lisää. Olisin tyytyväinen noin 2900 - 3000 bruttopalkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 5000€/kk pitää saada, muuten kannattaa olla työtön.
Jaa miten niin kannattaa olla työtön, työtön saa 595 euroa? Taidat olla vähän pimee?
Nettona 5000€/ kk. Tuolla palkalla ei tarvitsisi laskea jokaista euroa.
5000 e on ok, mutta ei vielä ns. Hyvä. Hyvä on 7000 e
Riippuu myös työstä. Minun palkkani on 5300 e, mutta teen aika lyhyttä työpäivää, eli se on hyvä.
4000 bruttona perheelliselle hyvä palkka? Mulla on sinkkuna yksineläjänä palkka bruttona 4300 ja mielestäni se ei kyllä ole mitenkään erityisen hyvä. Kyllähän tuolla rahalla nyt juuri ja juuri toimeen tulee mutta jos olisi perhettä niin eihän se riitä mihinkään.
Ehkä jos on puoliso ja molemmilla olisi 4000 palkka niin sillä ehkä eläisi kohtuullisesti mutta en kyllä tuolla kehumaan lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
4000 bruttona perheelliselle hyvä palkka? Mulla on sinkkuna yksineläjänä palkka bruttona 4300 ja mielestäni se ei kyllä ole mitenkään erityisen hyvä. Kyllähän tuolla rahalla nyt juuri ja juuri toimeen tulee mutta jos olisi perhettä niin eihän se riitä mihinkään.
Ehkä jos on puoliso ja molemmilla olisi 4000 palkka niin sillä ehkä eläisi kohtuullisesti mutta en kyllä tuolla kehumaan lähtisi.
Tuttavapiirissä lähes kaikki perheelliset tienaavat noin 1800-2500€ brutto per henkilö. Kummasti tulevat silti toimeen. Ei se suuri palkka, vaan pienet menot.
4500e käteen per henkilö. 17 000e+.