Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuisten viikko 39

22.09.2008 |

Uutta viikkoa pukkaa. Laittakaahan väliaikatietoa!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit hienon synttärilahjan!!!!!!<3

minä hätähousu testasin aamulla ja negaa näytti..voi pettymysten pettymys.. väsymys piinaa..aikaisemmat lapset ovat tärpänneet nopeasti, enkä olisi uskonut että kolmas takkuaisi...no elämä opettaa..toivoa kuiteskin vielä on kun nyt menossa kp 28 ja aiemmat ovat näyttäneet plussaa vasta kp 32 jälkeen..ehkäpä tämäkin.. voimia kaikille ja piinailijoille pitkää pinnaa.....

Vierailija
22/40 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piina jatkuu, yöllä oli taas vuotanut noin teelusikallisen verran ihan vaaleanpunaista "litkua" (ei kuitenkaan verta), oon käyttänyt tota kuukuppia nyt jotta voi määrää seurailla, kun useamman tunnin on paikallaan. Muuten ei mitään menkkoja. Oon tullut testien suurkuluttajaksi, ostin tänään RFSU:n testit ja tein heti kotiinpäästyäni (ei taaskaan aamupissa siis) ja meni minuutin verran kun alkoi hahmottua haalea viiva. Niinpä niin, haalea taas ja haaleaksi jäikin viidessä minuutissa :(

Eilen ihmeellinen uusi "oire", rinnat pistelivät koko illan, oli pakko rintsikat laittaa päälle kun vähän auttoi kihelmöintiin. Luulin tänä aamuna että on paha olokin..

Eli piinailu jatkuu, huomisaamuna jos tarvitsee enää, teen tuon toisen RFSU:n heti aamupissasta. Ja huudan raivokasta huutoa jos jälleen on se pirun HAALEA viiva!! Ihmeissäni olen myös eilisen Exactin negasta, tässä on ikäänkuin vastaan toisiaan 5 haaleaa positiivista testiä ja 1 negatesti. Ihan hävettää myöntää tuo testimäärä, mutta kun tämä on niin hitsin raivostuttavaa, kun ei oikeasti tiedä onko raskaana vai ei. Voi itku.

*helene kp.30/24-28*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helenelle bd, että vuoto loppuisi ja testaisit vihdoin ihan kunnon plussan! Sekä uusille: Mukavaa kun tulitte mukaan, tervetuloa.

Täällä ollaan kp 12/26-28 ja eilen tuntui ovikseen viittaavia merkkejä: alavatsaa vihloi oikean munasarjan kohdalta. Illalla olikin sitten pupuilua ja varmemman vakuudeksi olis varmaan hyvä toistaa sama parin päivän kuluttua ennen piinailun aloittamista. Hirmu jännää tämä on, mietitään miehen kanssa, että joko meidän jussivauva sai alkunsa... Aamun on vatsanpohja ollut jotenkin kireän tuntoinen ja ihan kuin olisi elohiiri ihon alla. Onko tämä nyt sitten sitä "nippailua"? Voi toki johtua siitä eilisestä sekstailustakin! Toki takaraivossa tykyttää edelleen toukokuinen keskenmeno. Pelottaa, jännittää, hymyilyttää vuorotellen. Onneksi töissä on ollut sen verran kiire, että aika ei kulu LIIAN hitaasti.

Voi kanssasisaret kuinka toivonkaan että pääsisimme tällä porukalla odotuspuolelle kesävauvoja odottelemaan!!!

Muumiska kp12/26-28, yk2

Vierailija
24/40 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko testeissä olla eroja kun ajattelee että sinullakin Helene 26 näyttää jatkuvasti haaleaa. minullakin on ollut noita liuska testejä nyt ja hailakkaa näyttää vaikka luulisi jo nyt näkyvän vahvempana. Helene26 älä yhtään häpeä testi määrää...täälläkin on yksi joka on rikastuttanut nettikauppaa, markettia ja apteekkia testien ostoilla. Tässä kolmen kuukaudenaikana on tullu varmaan kymmenkunta testiä tehtyä. On vaan niin malttamaton.

Vierailija
25/40 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille, kyllä se viivan väri siitä voimistuu! Mukava lukea ja jännittää yhdessä kenellä tärppää=)

Kävin sit lääkärissä ja sain antibiootit keuhkoputken tulehdukseen, hain samalla Gynolactia, jottei se pirullinen hiiva iskisi taas...tuppaa aina antibioottien kanssa tulemaan ja nyt olisi huonoin mahdollinen hetki, kun raskautumista yritetään!

Kertokaahan mulle te viisaammat, missä vaiheessa sitä pitäisi sit peittoja heilutella miehen kanssa, jos ovis olisi vaikka lauantaina, niin sinä päivanäkö vai edellisenä vai miten? Huh kun menee matemaattiseksi tämä seksi-elämä=)

-H-

Vierailija
26/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan kohta ensi lumi sataa..??? Lapset ihan kihisee jännitystä, että jokohan kohta talvi tulee...=) ..itse ei niin innolla sitä lumen luontia odota..

Kyllä on raivostuttavaa tämä odottelu..rinnat on oudon tuntuiset, aamukahvi nousee kurkkuun ja väsymys piinaa jo heti aamusta..mut testi näyttää negaa...?

Taidan vaan omata hyvän mielikuvituksen!!!=/

No ehkäpä viikon päästä jo tietää tulevaisuutta hiukan pidemmälle!

Rauhaisaa viikonloppua kaikille..Toivottavsti ensi viikko toisi mukanaan paljon hyviä ja odotettuja uutisia!!!!

kp 29/ jotain??????

Vierailija
27/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikatietoja..

Aamun RFSU kaikkein vahvin viiva, mitä tähän mennessä tullut, ei siltikään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä ja kirkas plussa:) Ja tunnustan, tein ei-aamupissasta uuden Exactin, niin siihenkin piirtyi hentoakin hennompi viiva, aikaisempi Exact kun oli pari päivää sitten ei-aamupissasta nega. Että alkaisko tässä uskoa jo pikkuhiljaa?? Jotenkin niin sellainen tunne koko ajan että hulahtaa menkat, tänään kassajonossakin ihan puristin jalat yhteen kun tuntui että olisi hulvahtamalla valunut jotain, mutta eipä ollut mitään valunut:)

Mutta, yön yli oli taas kuukuppi, ja se teelusikallisen verran "rakeista" ruskeaa vuotoa taas oli tullut :(

No, maanantaina labraan pissapurkkia kiikutan ja katsotaan saako tämän "virallistettua" jo silloin. On kyllä outoa, kun aiemmat raskaudet on näyttäneet positiivista tulosta viimeistään oletettujen menkkojen alkamispäivänä ja nyt ei tahdo saada kunnon plussaa mihinkään testiin!! Ja tämä pähkäily, ei varmasti kukaan uskoisi että meillä on jo kolme lasta, olen kuin heikkohermoinen näiden testieni kanssa..

*helene kp.31/24-28*

Vierailija
28/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tein uuden testin aamulla (oli apteekin oma puikkotesti). Se näytti myös plussaa ja viiva oli kyllä vahvempi kuin eilisessä liuska testissä mutta oli haaleampi kuin kontrolli viiva. kyllä tämä on nyt sitä mitä on yritetty ja vissii soitettava neuvolaa. Toivon teille kaikille onnea. Täytyy vaan toivoa että itsellänikin nyt tämä pysyisi sisällä.

Vierailija
29/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täältä tultaisi sankoin joukoin teidän vanavedessä odotuspuolelle.

Itsellä hirveä ahdistus päällä. Kahteen tikkuun olen jo hätäpäissäni pissannut, jos vaikka olisi jotain haamun tynkää antanut, tosin kp on vasta 22/24-30, ja testit olivat 25 ei 10. Tänä aamuna tilasin 3 kpl noita 10 testejä, jotka sitten putkahtavat postilaatikkoon maantaina, toivotaan vaan ettei täti putkahda sitä ennen.

Oireita on kyllä edelleen tai lähinnä tuota vihlontaa alavatsassa ja tänään oli alaselässäkin hieman jomotusta ja valkkis on aikas "märkää" (ellen sitten taas vain kuvittele). Onneks lähdetään vkonlopuksi vanhempieni luokse että saa muuta ajateltavaa.

Mutta nyt toivottelen vkonloppuja kaikille ja lähden lomailemaan tästä kuumeilusta hetkeksi. Palaan ensi viikolla infoamaan missä mennään!

Toivotaan raikkaan ja lämpöisen syystuulen puhaltelevan plussia meille kaikille! :)

Vierailija
30/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea helene26 ja tr02!! Ihania uutisia molemmilla!! Suuren suuri halaus ja iso loraus vauvaliimaa mukaan kummallekkin=)

Itse vielä kipeä toivottavasti tauti lähtisi ja pääsisimme yrittämään kesävauvaa...

-hattis- kp7/28-30 :D

Vierailija
31/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut helene26 ja tr02! Ja Pihlajankukalle toivotaan myös onnea uuteen testaukseen; lupaavia oireitahan sinulla jo onkin!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

eepu kp8/~28-30

Vierailija
32/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille jo plussanneille!!!:):)Mulla muuten ekassa raskaudessa tuli vielä viikko siitä kun menkat olis pitäny alkaa testiin tosi haalee viiva. En testannu enää sen jälkeen, mutta normaalisti raskaus eteni:)

ON: ei mitään tietoa oviksesta...Voi olla et on jo menny, voi olla et on vasta tulossa. Nyt siis kp11 menossa. En oo tässä kierrossa käyttäny ees ovislaskureita, vaan aattelin et pupuillaan vaan ahkeraan nyt kierron keskivaiheilla ja toivotaan parasta. Jospa vaikka osais sitte ottaa vähä rennommin koko homman. Toiveet on korkeella juuri tästä kierrosta:)

Hurjasti tsemppiä ja plussaonnea kaikille+++++++

Neppe kp11/24-29, yk5

Vierailija
33/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille! :)

ON: Tein taas aamulla ovistestin, ja tuli haaleampi viiva kuin eilen, mitähän se tarkoittaa vai tarkoittaako mitään? Kp:t oli siis 10 ja 11/29-33.. Sitä lähinnä mietin, kun tosiaan testin käyttöohjeessa luki et jos kierto 29, testaus aloitetaan kp 13.. Onko vaan niin et mulla on ovis aikaisemmin..? Se selittäis ettei laskurin perusteella ole tärpänny..

Saa nähdä mitä huomenna näyttää..

Hämillään Bejpi

Vierailija
34/40 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitä piti sanomani, että toi "hätäpäissään pissaaminen" sai kyllä naurut irtoamaan, voin vaan kuvitella tilanteen niin elävästi! :) Täällä menossa kiertopäivä 18/?, ovis tais olla yhdeksän päivää sitten ja nyt oon kuvitellu niin vimmatusti raskausoireita että taitaa tulla aika pettymys, jos ei "salamatkustajaa" sit olekaan vielä. Yritän jänskäillä tiistaiaamuun asti, ja tehdä testin silloin, kun sattuu olemaan vielä meidän suhteen 4. vuosipäiväkin... Ja onnea tietenkin plussanneille!

Vierailija
35/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testattu todella haalea mutta värillinen plussa pregentillä,pissa kerkesi oleen rakossa vain tunnin sitä ennen.

Vierailija
36/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarilla kuulostaa tosi lupaavalta ja onnea plussasta :)

itse odottelen että sais kans tehdä testin.. mutta taidan vielä pari päivää sinnitellä.. :) Nyt ei ole kyllä ollut ihmeempiä tuntemuksia, sillon oviksen jälkeen oli enemmän kaikenlaisia alavatsa tuntemuksia jne..

mutta toivottavasti meille jokaiselle olisi tullut sopivasti vauvaliimaa matkaan :D

kp 25/29

Vierailija
37/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee flunssa täällä. :? Menkkoja ei kuulu eikä näy, testejä tehty jo useempi. Pariin tuli haaleetaki haaleempi haamu testiajan jälkeen mut nyt pari viimesintä ollu negoja. Ei oikeen tiiä mitä ajattelis. Kolmonen olis siis haaveissa ja yk1. ei mitään tietoa kierros pituudestakaan. Nyt kp38.. mitä luulette, voikohan tuo tuosta vielä plussaks muuttua/tulla vai pitääkö ihan tässä vaan tyytyä tätiä odotteleen? :(

mimmu ja kp38/?

Vierailija
38/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin omalla,haalea mutta selvä plussa :D

Paljon onnea muillekin plussanneille ja paljon plussa tuulia niitä tarvitseville.

Vierailija
39/40 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tässä kuussa ehtinyt juuri muuta kuin pari kertaa taustailla.

Toinen yrityskierto menossa ja tänään oli kp 31/32... mutta tein tänä aamuna hätäisenä jo testin, kun pieni oireita ollut JA kaksi viivaa tuli! viiva on haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeästi erottuva.

Miehen kanssa ollaan ihan positiivisesti pöllämystyneitä - näinkö nopeasti tärppäs ja ehdittiin tässä kierrossa heilutella peittoja vain 2 kertaa, jotka tietysti ajoittui jotakuinkin h-hetkeen.

Täytyy tehdä parin päivän päästä vielä uusi testi, eihän sitä todeksi muuten usko. Ja niin niitä oireita: rinnat tai lähinnä nännit tosi arat ja koko ajan "pitkät päällä" sekä pieniä nystyröitä nännipihoissa. Sitten vihlaisua alavatsassa satunnaisesti. Oireet kyllä nyt lievemmät kuin esikoisesta.

Plussatuulia muillekin!

Vierailija
40/40 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea hyviä uutisia :)

Minä olen täällä taustaillut ja koettanut havaita ovisoireita. Parissa viime kierrossa olen tuntenu oviksen ihan selvästi. Nyt taas on ollut jo kolme päivää epämääräisiä kipuiluja vasemmalla alavatsalla, eikä mitään käsitystä onko ne ovikseen liittyviä vai ei. Ei pitäs liikaa miettiä, mut minkäs teet... Pitää vaan yrittää säännöllisesti miehen kanssa puuhailla makkarissa. Onneksi se on innostunut siitä touhusta :)

Vauvakuumeilu on kivaa, mut piinailu rasittavaa...

Lumiella kp 19/37(?), yk 3