Miksi demarit ei aja enää työväen asiaa?
Vaan monikulttuurillista suomea? Mitä on tapahtunut?
Kommentit (119)
Heidän äänestäjäkuntansa koostuu nykyisin ma muista ja tukieläteistä, joten ei ole enää mitään syyttä olla duunarien puolella. Demarit imevät duunarit kuiviin auttaakseen omia roistojaan.
Kolmikanta on kuollut. AY neuvottelee nykyisin TESit itse.
Intersektionaalinen marxilaisuus unohti työväestön, näistä ei ole vallankumouksen tekijöiksi. Uudet uhrit, joita marxilaiset nyt puolustaa löytyvät vähemmistöistä.
Demareilla ei ole enää moraalia. Demarit puolustavat ainoastaan apinoita, friikkejä ja laiskajaakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kolmikanta on kuollut. AY neuvottelee nykyisin TESit itse.
Ei neuvottele. AY ei voi neuvotella yleissitovia tessejä yksin. Sitten kun työnantajapuoli ei halua neuvotella koska paikallinen sopiminen niin tessit lakkaa ja työehdot heikkenee. Tämä on hallituksen suunnittelma.
He laskevat että pitkällä tähtäimellä Suomessa on enemmän maihinmuuttajia ja heidän jälkeläisiään kuin kantasuomalaisia äänestäjiä. Poliitikko ajaa aina omaa etuaan.
Minä opin jo 16-vuotiaana nuorissa kotkissa, että työväen kakaratkaan eivät ole samanarvoisia, on herra- ja duunarikastit, myös vasemmistossa, kommunisteissakin. Tasa-arvo on vain haihattelua, vetoaa syvempiin tuntoihin kuten uskonnot tai demokratia, niitä ei oikeasti ole olemassa. Vaikka vierekkäin olisi kaksi kommunistia, kyllä niidenkin välillä on luokka-erot!
Ay kannattaa halptyövoimaa demarien tukemana. Kumpaakaan ei suomalaiset enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska työläiset eivät enää ole ensisijainen sorrettu vähemmistö yhteiskunnassa. Nykyajan sorrettuja ovat rodullistetut, transhenkilöt, seksuaalivähemmistöt, vammaiset, vegaanit, saamelaiset ym.
Tämä on se vuosisadan poliittinen silmänkääntötemppu, jonka vasemmisto nieli koukkuineen. Kun koulutustaso nousi, niin maisterit keksivät ettei työväenluokka olekaan sorrettu! Kaikki muut ovat!
Hyvä kysymys ap!
Ja samaa miettinyt Keskustan kanssa - keskittyivät cityvihreisiin ja unohtivat sen "alkutuotannon" eli maanviljelijät.
Olen duunarien penska, (mun IT-maisterin tutkinnolla voi pyyhkiä hanuria ....). Isä lähtöisin maalta, seuraan kyllä "maaseudun tulevaisuutta", koska nuorena piti lyödä ns. kädetpaskaan.
Isälle oli kait melkoinen pettymys, kun demarit hävisi (aikoinaan) vaaleissa ("aluksi haluaisin kiittää...." :))
....
Oma puoluekanta sittten kait punamulta (tai multapuna :))) Seuraan kyllä persuja ja vihreitä, tarkalla korvalla :)))
Monikulttuuria tänne ovat jännästi kuitenkin nämä kaksi hallituspuoluetta tänne hommanneet ja he eivät todellakaan työläisistä piittaa.
Koska eläkeläisiä on työväkeä enemmän ja he ovat aktiivisia äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuuria tänne ovat jännästi kuitenkin nämä kaksi hallituspuoluetta tänne hommanneet ja he eivät todellakaan työläisistä piittaa.
Jännästi valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Demareilla ei ole enää moraalia. Demarit puolustavat ainoastaan apinoita, friikkejä ja laiskajaakkoja.
Tämä.
Ruotsissa on sanonta: soc.dem-puolueella on vain kaksi päämäärää: hankkia valta ja sitten pitää siitä kynsin hampain kiinni.
Toisin sanoen, kantaruotsalaiset duunarit eivät vähempää voisi kiinnostaa. Täällä on alueita, joiden äänioikeutettu väki äänestää yli 70 % - tai jopa yli 80 % soc.dem. Eivätkä he ole ruotsalaisia työläisiä.
Yritin jo 20 vuotta sitten kehottaa suomalaisia välttämästä Ruotsin tietä tuhoon. Minulle naurettiin päin naamaa ja haukuttiin r*sistiksi. Te olette itse nyt sillä tiellä, ja tulos on tietysti ihan sama kuin Ruotsissa. Teette samat katastrofaaliset virheet. Miksi se olisi erilainen?
t. vappu valborg, asunut Ruotsissa yli 40 vuotta
kulmuni city viher kepulaisena miten noin kesseli voitiin valitaan ja hälle annettiin sekoilu oikeus. kulmuni sekoilullaan ensin himmensi valoja nyt ne voi kokonaan sammuttaa. jonkun mielestä sillä on isot tissit tuskin siitä järjen puutteesta kukaan huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ay kannattaa halptyövoimaa demarien tukemana. Kumpaakaan ei suomalaiset enää kiinnosta.
Tämä, en ole koskaan kuullut että ay vastustaisi halpatyövoimaa ja puhuisi siitä että ensin työllistettäisiin suomalaiset, sitä olen ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Rinne laitettiin ulos ja feministi sanna sisään. Samalla tuli nazima joka halveksuu valkoisia miehiä
Haha onko siellä Sanna puoluetta johtamassa? Minusta se on joku Antti.
Öö, esimerkiksi viime kaudella ei juuri paperit tomia tullut. Sen sijaan persujen vuorolla tänne on painanut lähemmäs 100 000 henkilöä.
Viime kaudella, vaikka korona olikin, riitti duunia. Tämän hallituksen aikana omat työt vähentyneet reippaasti.
Kiitos, jatkossakin valitsen työmiehenä demarit.
Rinne laitettiin ulos ja feministi sanna sisään. Samalla tuli nazima joka halveksuu valkoisia miehiä