Nainen on alussa kiinnostunut.
Juu näin se minulla menee usein, nainen on alussa hetken kiinnostunut tulee osuma Facebook dating, yhtäkkiä kaikki menee alussa siis hyvin, nainen lopettaa vastaamisen ja se siitä, monesti naiset tekevät mulle noin. Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa, missä vika?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Olipa ap mitä hyvänsä niin en ymmärrä tätä porukalla jankuttamista hänelle. Olkoon mikä on, tuo jumittuminen inttämään jonkun kanssa ei anna älykästä kuvaa yhdestäkään inttäjästä.
Fakta nyt vain on se, että todellisuudessa naisetkin täällä ovat elämässään epäonnistuneita, mt-ongelmaisia, hidasälyisiä ja ulkoisesti eivät niin viehättäviä, joiden ainoa ilo on purkaa omaa pahaa oloaan vihana tällä palstalla, koska eivät todennäköisesti muualla uskalla. Näin ollen ap:n tapainen heikkoutta osoittava mies on näillä otollinen sylkykuppi, vaikka eivät ole mitään luotettavia arvostelijoita itsekään.
Vierailija kirjoitti:
En sentää ole alimman tason mies, eli työtön luuseri
Työttömät ei ole alimmalla tasolla vaan aivottomat, ja sellainen sinä olet.Hyvä sinänsä, että joku on sut johonkin työkokeiluun ottanut. Taittelet pahvilaatikoita jossain Postin logistiikkakeskuksessa?
Mä en ymmärrä tota miksei voi sanoa suoraa jos ei kiinnosta!!!
Ehkä nainen on kokenut useamman kerran, että sillä lailla joutuu pommitetuksi kysymyksillä, miksi ei kelpaa ja toisen loukkaannuttua vastauksesta on saanut kuulla olevansa h....
Lyhyt viestittely tuntemattoman kanssa ei ole vielä lupaus mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ap mitä hyvänsä niin en ymmärrä tätä porukalla jankuttamista hänelle. Olkoon mikä on, tuo jumittuminen inttämään jonkun kanssa ei anna älykästä kuvaa yhdestäkään inttäjästä.
Fakta nyt vain on se, että todellisuudessa naisetkin täällä ovat elämässään epäonnistuneita, mt-ongelmaisia, hidasälyisiä ja ulkoisesti eivät niin viehättäviä, joiden ainoa ilo on purkaa omaa pahaa oloaan vihana tällä palstalla, koska eivät todennäköisesti muualla uskalla. Näin ollen ap:n tapainen heikkoutta osoittava mies on näillä otollinen sylkykuppi, vaikka eivät ole mitään luotettavia arvostelijoita itsekään.
Fakta on, että täällä käy miljoona suomalaista, eikä sun stereotyypittely osu kohdalleen :D Mutta kerro toki lisää itsestäsi ja epäonnistumisestasi elämässä XDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että täällä käy miljoona suomalaista, eikä sun stereotyypittely osu kohdalleen :D Mutta kerro toki lisää itsestäsi ja epäonnistumisestasi elämässä XDDDDDDD
Miljoona elämässään epäonnistunutta suomalaista naista kuulostaa kyllä aika oikealta arviolta.
Mä erehdyin kerran tekemään profiilin johonkin deittipalveluun. Ennenkuin olin edes kuvaa ladannut sinne, oli 6 miestä kimpussa ja yhden kanssa erehdyin juttelemaan. Hän oli jo pakkaamassa muuttokuormaa peräkärryyn Ruovedellä, voi helvetti :D Estin tyypin samantien, ei tuollainen ole normaalia.
Poistin profilini, nuo sovellukset on sekopäämiehiä tulvillaan, kaikissa samat ukot samoilla kuvilla ja teksteillä, jotka on päivitetty viimeksi 12 vuotta sitten tjsp. Deittiapit on luuserivarasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sentää ole alimman tason mies, eli työtön luuseri
Työttömät ei ole alimmalla tasolla vaan aivottomat, ja sellainen sinä olet.Hyvä sinänsä, että joku on sut johonkin työkokeiluun ottanut. Taittelet pahvilaatikoita jossain Postin logistiikkakeskuksessa?
Joo niinhän sä luulet pelle mikä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaa ymmärrä naisia, ennen sitä pääsi treffeille ja naisetkin kiinnostui, voi niitä aikoja, ajat ovat niin muuttuneet.
Et ymmärrä että SINÄ olet muuttunut 10, 20 vuodessa.
Niin mitä sitte, naisetki muuttuu? ja rumentuu ja rupsahtaa ja lihoo?
Niin muutumme, emmekä silti jauha sun laillasi noin sadan sanan laajuista, sukuelimen saamattomuuteen liittyvää vinkuvonkupaskaa vuosikymmenestä toiseen. Me keksimme elämäämme muuta sisältöä ja teemme hyviä asioita itsellemme ja muille.
Sulla sensijaan on paitsi ne pakkomielteisyyteen ja persoonallisuushäiriöösi liittyvät ongelmasi, myös ilmeinen oppimisvaikeus.
Et osaa kirjoittaa, joten vaikutat typerältä. Et osaa myöskään ajatella etkä nähdä it
Hyppää vaikka kaivoon tai sairastu paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siis olet kertonut olevasi heikkolahjainen, et sitä missään nimessä ole :D
Etkö ymmärrä, että kaikesta kirjoittamastasi näkyy heikkolahjaisuus?
Ehkä lukihäiriö tai kirjotushäiriö, ei se tee minusta edelleen vammaista, eikö mee jakeluun!!
Eikö sulla mene jakeluun, ettei sun kanssa haluta olla, kun olet kuin vammainen, vaikka sulla ei olisi sitä diagnoosia!!
Sairastu syöpään. Olet oksettava haukkuja.
Sitten se tutustuu suhun ja toteaa että ei kiitti kuitenkaan. Ja sitten sinä kiukuttelet ihan sama miten ja miksi ja koska nainen antaa pakit, koska se on sinun luontosi miehenä.
Joo en ole täydellinen top 3 mies. En jaksa enää et mua haukutaan, kiitos ja näkemiin!!!!!
Haukkujat voi katsoaan itseään peilistä miten rumia ja oksettavia ovat.
Opettele nyt ensin ainakin kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
tai siis varmasti joku mättää minua en riitä tälläisenä tai kelpaa, niin en kai sille voi mitään, vois lähtee treenaan tai urheilemaan.
Naisena ymmärrän hyvin, miksi naiset ei ole kiinnostuneita susta..
Vierailija kirjoitti:
Joo en ole täydellinen top 3 mies. En jaksa enää et mua haukutaan, kiitos ja näkemiin!!!!!
Ja silti jatkat näiden samanlaisten avausten tekemistä. Miksi? Mitä saat näistä muuta kuin haukkuja? Miksi et jo tajua, että täältä et ainakaan naista löydä? Ja minkä takia sinun on niin vaikeaa hyväksyä se, että älykkyysosamääräsi on keskivertoa alempi? Kun myönnät sen itsellesi, voisit löytää jonkun itsesi kaltaisen teille suunnatuista vertaistukiryhmistä.
Näytin naiselle äsken kuvaani ja sanoi en todellakaa näytä rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai siis varmasti joku mättää minua en riitä tälläisenä tai kelpaa, niin en kai sille voi mitään, vois lähtee treenaan tai urheilemaan.
Naisena ymmärrän hyvin, miksi naiset ei ole kiinnostuneita susta..
Sori kirjotan ihan hyvin. Ei tarvi haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti jatkat näiden samanlaisten avausten tekemistä. Miksi? Mitä saat näistä muuta kuin haukkuja? Miksi et jo tajua, että täältä et ainakaan naista löydä? Ja minkä takia sinun on niin vaikeaa hyväksyä se, että älykkyysosamääräsi on keskivertoa alempi? Kun myönnät sen itsellesi, voisit löytää jonkun itsesi kaltaisen teille suunnatuista vertaistukiryhmistä.
Miksi jaksat jankuttaa??? Tajua jo hitto että en ole vammainen.
Minäkin muistan tuon, siitä on noin 5-8 vuotta aikaa. Ja kaikki nämä vuodet Allu on mölissyt yhtä ja samaa. Muistatteko te muut, miten Allulle järkättiin treffit Tulisuudelmaan useankin naisen kanssa, mutta Allula meni pupu pöksyyn ja hän suuttui.