Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on alussa kiinnostunut.

Vierailija
23.08.2025 |

Juu näin se minulla menee usein, nainen on alussa hetken kiinnostunut tulee osuma Facebook dating, yhtäkkiä kaikki menee alussa siis hyvin, nainen lopettaa vastaamisen ja se siitä, monesti naiset tekevät mulle noin. Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa, missä vika?

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten muuttaa itseään ja kehittää parempaan suuntaa laihduttaa ja vähä urheilla lisää, unohtaa naiset nyt ainaski.

Vierailija
42/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon, että ainakin kirjoitustaitosi on surkea. Teksi on täynnä kielioppivirheitä ja muutoinkin raskastekoisesti muotoiltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon, että ainakin kirjoitustaitosi on surkea. Teksi on täynnä kielioppivirheitä ja muutoinkin raskastekoisesti muotoiltu.

No oletko itse täydellinen top 3 mies?

Vierailija
44/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tässä jonkin aikaa jutellut yhden miehen kanssa deittisovelluksessa. Mies vaikutti ensin kivalta. Muutaman viestittelykierroksen aikana hän ei kuitenkaan ole kysynyt minulta mitään eikä muutenkaan osoittanut kiinnostusta. Samanmielisyyttä osoittaa jos spontaanisti kerron itsestäni jotain. Vastaa kaikkiin kysymyksiini kyllä, mutta en saa mitään käsitystä siitä mitä hän minusta ajattelee ja miksi on kiinnostunut (vai onko kiinnostunut ensinkään - ensimmäinen tykkääjä kun olin minä).

Minulla on pitkä, paljon keskustelunaiheita sisältävä profiiliteksti ja paljon selkeitä kuvia, joista niistäkin halutessaan saisi jutun aihetta.

Keskustelu on nyt jumahtanut siihen että mies on viimeksi laittanut viestejä, mutta minä en ole enää viitsinyt keksiä uutta juteltavaa kun miehe

Ja sitten sinä pommitat näitä viestejä niille naisille, niin kuin täälläkin harrastat yksinpuhelua. Ja jollei nainen heti vastaa, niin haukut hänet nirsoksi nirppanokaksi. Kyllä me Allu tiedetään.

Vierailija
45/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule en voi sille mitään jos kirjoitustaitoni on tälläistä. Pitäskö mun olla joku täydellinen mies vai, mitä sä oletat ihmisistä?

Vierailija
46/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua jokaista, vain oman tyyppisiä, miksi väität niin? 

Hienosti puhuit itsesi pussiin. "Vain oman tyyppisiä".  Ei ole olemassa sun tyyppisiä naisia, koska noin tyhmää naista ei ole, eikä noin rumaa ja pakkomielteistä jankuttajaa.

Vierailija
47/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse huolia kehitysvammaista, en ole omaishoitaja.

Ei toki kehitysvammaista, mutta kaltaisesi heikkolahjainen.

Sori en ole heikkolahjainen, vaan voi olla adhd add.

Pojallani on add. Hän on ihan superälykäs. Sinä et kyllä siltä vaikuta. Et ymmärrä edes hieman pidempiä virkkeitä ja niiden sisältöä. Jankkaat samoja asioita jatkuvasti. Eli kyllä sinä olet heikkolahjainen.

eri

Vierailija
48/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tässä jonkin aikaa jutellut yhden miehen kanssa deittisovelluksessa. Mies vaikutti ensin kivalta. Muutaman viestittelykierroksen aikana hän ei kuitenkaan ole kysynyt minulta mitään eikä muutenkaan osoittanut kiinnostusta. Samanmielisyyttä osoittaa jos spontaanisti kerron itsestäni jotain. Vastaa kaikkiin kysymyksiini kyllä, mutta en saa mitään käsitystä siitä mitä hän minusta ajattelee ja miksi on kiinnostunut (vai onko kiinnostunut ensinkään - ensimmäinen tykkääjä kun olin minä).

Minulla on pitkä, paljon keskustelunaiheita sisältävä profiiliteksti ja paljon selkeitä kuvia, joista niistäkin halutessaan saisi jutun aihetta.

Keskustelu on nyt jumahtanut siihen että mies on viimeksi laittanut viestejä, mutta minä en ole

En kyllä haukkunut tätä naista, hän hiljeni ja se siitä.

Vierailija
49/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan, mutta aloittaja kaipasi näkemyksiä, että missä mahdollisesti vika. Minä en ainakaan jatkaisi keskustelua naisen kanssa, joka suoltaa rakenteellisesti tuollaista tekstiä.

Vierailija
50/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojallani on add. Hän on ihan superälykäs. Sinä et kyllä siltä vaikuta. Et ymmärrä edes hieman pidempiä virkkeitä ja niiden sisältöä. Jankkaat samoja asioita jatkuvasti. Eli kyllä sinä olet heikkolahjainen.

Sori olen käynyt lääkärillä en ole heikkolahjainen.

Vierailija
51/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sitten muuttaa itseään ja kehittää parempaan suuntaa laihduttaa ja vähä urheilla lisää, unohtaa naiset nyt ainaski.

Niinhän sinä olet sanonut jo monta vuotta. Ja aina alkaa tämä sama valitus.

Vierailija
52/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

adhd add on ihan normaali juttuja, ei tarvitse haukkua, mikä itse olet ???????

Vierailija
53/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä olet sanonut jo monta vuotta. Ja aina alkaa tämä sama valitus.

niin no ihmiset on mitä on, en ole täydellinen, oletko sinä? 

Vierailija
54/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut heti kertoa naiselle, että tykkäät isomahaisista naisista jotka käyttää ylikireitä farkkuja tai nahkahousuja ja pientä tissitoppia, jonka alta maha roikkuu paljaana?

Vierailija
55/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule en voi sille mitään jos kirjoitustaitoni on tälläistä. Pitäskö mun olla joku täydellinen mies vai, mitä sä oletat ihmisistä?

Älä jankuta täydellisestä kun olet alinta ö-luokkaa. Sun ja täydellisen välissä on noin 99,9999999999 miehistä.

Vierailija
56/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on nyt jumahtanut siihen että mies

Ei kukaan halua vastata, koska et osaa oikeinkirjoitusta. Se antaa heti vaikutelman, että olet jotenkin vajaa. Niin se vain on.

Vierailija
57/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on minussaki vikoja en ole täydellinen 48 tuhatta velkaa, ajan 500 € autolla ruosteisella, on työpaikka, juon alkoholia, en todellakaa ole täydellinen mutta en myöskää pohjalla, olen mikä olen, aina voi kehittää itteään ja muuttaa.

Vierailija
58/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy pyytämässä toisen lääkärin arvio.

Vierailija
59/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihmiset ei ole täydellisiä mitä sitten, mä olen millanen mä olen, ei kiinnosta tuntemattoman typeryksen viestit.

Vierailija
60/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy pyytämässä toisen lääkärin arvio.

No psykiatri on tutkinut, en ole heikkolahjainen tai vajaa