Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on alussa kiinnostunut.

Vierailija
23.08.2025 |

Juu näin se minulla menee usein, nainen on alussa hetken kiinnostunut tulee osuma Facebook dating, yhtäkkiä kaikki menee alussa siis hyvin, nainen lopettaa vastaamisen ja se siitä, monesti naiset tekevät mulle noin. Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa, missä vika?

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin nainen eilen kehui minun ulkonäköä, mutta kuitenkin ei kiinnostanut sitten.

Tässä sen näkee. Miehelle ei uskalla olla ystävällinen, se käsittää sen automaattisesti parittelukutsuna. 

En mä ainakaan ota jokaista kehua pokauksena.

Vierailija
22/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule Allu olet tehnyt satoja ketjuja tällekkin palstalle missä syytät naisia nirsoiksi ym ym. Sinulle on kerrottu näissä ketjuissa että etsi nainen joka on suunnilleen samalla älykkyyden tasolla kuin sinä. Silloin juttu voisi toimia. 

Näissä sinun ketjuissakin huomaa äkkiä että et kykene ymmärtämään ja vastaamaan järkevästi viesteihin jotka yhtään pidempiä tai vaativat vähän enemmän älyäkin. 

Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran että etsi naista joka olisi myös hieman heikkolahjainen. Silloin teidän jutut voisi toimia paremmin yhte

MIksi ihmeessä vammainen nainen? Ei ole mitään vammaisuutta minulla, asun yksin, käyn normi töissä, voi olla esim adhd ja varmasti onkin, ei tarvitse etsiä vammaista, kyllä samantyyppinen käy kyllä, mutta ihmeen hiljaista on naisrintamalla kyllä, en halu vain yksin aina kiinnostua, annan sit olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Allu olet tehnyt satoja ketjuja tällekkin palstalle missä syytät naisia nirsoiksi ym ym. Sinulle on kerrottu näissä ketjuissa että etsi nainen joka on suunnilleen samalla älykkyyden tasolla kuin sinä. Silloin juttu voisi toimia. 

Näissä sinun ketjuissakin huomaa äkkiä että et kykene ymmärtämään ja vastaamaan järkevästi viesteihin jotka yhtään pidempiä tai vaativat vähän enemmän älyäkin. 

Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran että etsi naista joka olisi myös hieman heikkolahjainen. Silloin teidän jutut voisi toimia paremmin yhteen.

Kyllä olen ihan komea mies ja naiset ovat monetkin kehuneet minua ja myös pitkä ja harrastan nykyään urheiluakin, on monta hyvää asiaa minussa.

Vierailija
24/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mulla taas kokemus että miehet ghostaa. Sinänsä hanurista kun se tulee yhtäkkiä ja aiemmin oltu kovin aktiivisia.

Mutta vastaus tuli jo tuossa aloituksessasi "Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa."

Ei sitä kiinnostanut tarpeeksi, joku muu kiinnostaa enemmän. Turha jäädä roikkumaan.

Mä en ymmärrä tota miksei voi sanoa suoraa jos ei kiinnosta!!!

jatkos en ollenkaa kiinnostu kestään, en jää todellakaa roikkumaan, kehutaan et oletpa komea mies tai jotain mut ei kiinnosta silti.

Ei komeus korvaa jos ei kemiat natsaa. Miksi koitat vähän jokaista? Se karkottaa naiset aika tehokkaasti.

Vierailija
25/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mulla taas kokemus että miehet ghostaa. Sinänsä hanurista kun se tulee yhtäkkiä ja aiemmin oltu kovin aktiivisia.

Mutta vastaus tuli jo tuossa aloituksessasi "Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa."

Ei sitä kiinnostanut tarpeeksi, joku muu kiinnostaa enemmän. Turha jäädä roikkumaan.

Mä en ymmärrä tota miksei voi sanoa suoraa jos ei kiinnosta!!!

jatkos en ollenkaa kiinnostu kestään, en jää todellakaa roikkumaan, kehutaan et oletpa komea mies tai jotain mut ei kiinnosta silti.

Ei komeus korvaa jos ei kemiat natsaa. Miksi koitat vähän jokaista? Se karkottaa naiset aika tehokkaasti.

En halua jokaista, vain oman tyyppisiä, miksi väität niin?

Vierailija
26/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ovat kaikki väräänlaisia naisia eikä sopivia oman tasosia, kai se on sit niin.

Vierailija
27/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tässä jonkin aikaa jutellut yhden miehen kanssa deittisovelluksessa. Mies vaikutti ensin kivalta. Muutaman viestittelykierroksen aikana hän ei kuitenkaan ole kysynyt minulta mitään eikä muutenkaan osoittanut kiinnostusta. Samanmielisyyttä osoittaa jos spontaanisti kerron itsestäni jotain. Vastaa kaikkiin kysymyksiini kyllä, mutta en saa mitään käsitystä siitä mitä hän minusta ajattelee ja miksi on kiinnostunut (vai onko kiinnostunut ensinkään - ensimmäinen tykkääjä kun olin minä).

Minulla on pitkä, paljon keskustelunaiheita sisältävä profiiliteksti ja paljon selkeitä kuvia, joista niistäkin halutessaan saisi jutun aihetta.

Keskustelu on nyt jumahtanut siihen että mies on viimeksi laittanut viestejä, mutta minä en ole enää viitsinyt keksiä uutta juteltavaa kun miehen viesteissä ei ole koskaan mitään mihin voisin vastata.

Tässä nyt yksi syy miksi keskustelu voi kuivua kokoon.

Vierailija
28/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse huolia kehitysvammaista, en ole omaishoitaja.

Vierailija
29/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran että etsi naista joka olisi myös hieman heikkolahjain

Aina kirjoitat tänne, että Tinderissäkin 0 matchia. Ja nyt yhtäkkiä sulla onkin joku jolle kirjoittaa. Huoh. Ja vaikka kirjoittaisitkin, ei sulle voi kukaan normaaliälyinen vastata. Paitsi täällä palstalla. Ja siksi sä oletkin täällä joka päivä 7-23.

Vierailija
30/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tässä jonkin aikaa jutellut yhden miehen kanssa deittisovelluksessa. Mies vaikutti ensin kivalta. Muutaman viestittelykierroksen aikana hän ei kuitenkaan ole kysynyt minulta mitään eikä muutenkaan osoittanut kiinnostusta. Samanmielisyyttä osoittaa jos spontaanisti kerron itsestäni jotain. Vastaa kaikkiin kysymyksiini kyllä, mutta en saa mitään käsitystä siitä mitä hän minusta ajattelee ja miksi on kiinnostunut (vai onko kiinnostunut ensinkään - ensimmäinen tykkääjä kun olin minä).

Minulla on pitkä, paljon keskustelunaiheita sisältävä profiiliteksti ja paljon selkeitä kuvia, joista niistäkin halutessaan saisi jutun aihetta.

Keskustelu on nyt jumahtanut siihen että mies on viimeksi laittanut viestejä, mutta minä en ole enää viitsinyt keksiä uutta juteltavaa kun miehen viesteissä ei ole koskaan mitään mihin voisin vastata.

Tässä nyt yksi syy miksi keskustelu voi kuivua kokoon.

Minä kyllä kysyin naiselta kaikkea mutta hän ei kysynyt minulta ja se siitä, miks naiset on tommosia, miksei voi kiinnostua ja halua tavata?????

Vierailija
31/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran ett

Ai se tekee musta vammaisen ja oletat niin jos mulla on adhd add?

Vierailija
32/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt yksi syy miksi keskust

Mitä olet kysynyt?

Vierailija
33/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran ett

Kyllä osumia tulee mutta naiset eivät minusta vain kiinnostu ollenkaan.

Vierailija
34/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on nyt jumahtanut siihen että mies on viimeksi laittanut viestejä, mutta minä en ole enää viitsinyt keksiä uutta juteltavaa kun miehen viesteissä ei ole koskaan mitään mihin voisin v

Kaikkea mitä nainen etsii ja olen kehunut naista, mitä tekee työkseen mitä elämässä haluaa jne, perus juttuja-.

Vierailija
35/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin nainen eilen kehui minun ulkonäköä, mutta kuitenkin ei kiinnostanut sitten.

Allu perkele, mene helvettiin.

Vierailija
36/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toki kehitysvammaista, mutta kaltaisesi heikkolahjainen.

Vierailija
37/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeesti kehuttais ulkonäköö tai jotain niin oltais kiinnostuneita, mutta ei ilmeisesti, oletan että nainen vois olla, mut nyt oletan ettei noita oikeesti ketää kiinnosta.

Vierailija
38/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki kehitysvammaista, mutta kaltaisesi heikkolahjainen.

Sori en ole heikkolahjainen, vaan voi olla adhd add.

Vierailija
39/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnostu aivokää pi ös tä. Paljastut sellaiseksi heti tervehtimisen jälkeen.

Se, että vastaa toiselle "hei", on normaalia kohteliaisuutta eikä mitään kiinnostusta. Samoin ulkonäön kehuminen. Normaalit sanoo toisilleen, että hei, näytät hyvältä (vaikka toinen näyttäisi aivan paskalta).

Vierailija
40/171 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tulee päivässä vähintään kahdeltakymmeneltä muulta mieheltä viestejä. Ei siinä kaikkia keskusteluja jaksa pitää yllä.