Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan ammatti? Poliisin ammatti?

Vierailija
23.08.2025 |

Muistan lukeneeni jonkun muutaman vuoden vanhan tutkimuksen, että Suomessa opettajien arvostus on erittäin vaatimatonta Suomessa. Miksi näin? Uuden alan opislelu ollut mielessä ja joskus pallotellut myös opettajan ammattia. Lisäksi ollut mielessä poliisin ammatti, mutta muutin mieleni tällä viikolla, kun näin haastattelun jossa poliisi kertoi peruspalkan olevan 2300€. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja eikä voisi vähempää kiinnostaa arvostaako suuri yleisö ammattiani vai ei. Tykkään työstäni, nauran matkalla pankkiin ja nautin pitkistä lomista.

Vierailija
2/4 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja eikä voisi vähempää kiinnostaa arvostaako suuri yleisö ammattiani vai ei. Tykkään työstäni, nauran matkalla pankkiin ja nautin pitkistä lomista.

No pitääkin naurattaa pankkiin mennessä. Ja siellähän opettajan pitääkin käydä tasaiseen tahtiin, kun ei omat rahat riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitääkin naurattaa pankkiin mennessä. Ja siellähän opettajan pitääkin käydä tasaiseen tahtiin, kun ei omat rahat riitä.

Sitten suosittelen kollegalleni elämänhallintataitoja. Tästä 4500 €/kk jää ihan mukavasti sijoitettavaksikin.

Vierailija
4/4 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia on koulutettu liikaa ja siksi määräaikaisilta viedään kesän palkka ja pahimmassa tapauksessa muutkin lomat. Vuonna 2030 peruskoululaisten määrä romahtaa. Lapsia ei synny. Kannattaa valita ammatti, joka työllistää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi