Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko Ultra Bra hyvä eilen?

Vierailija
23.08.2025 |

En malta odottaa iltaa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suosio perustaa,

aivan järkkyä skeidaa,

mitä ei pysty kuuntelee sekuntiakaan.

Vierailija
62/70 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se komea tuo Melasniemi 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarihuutopändi.

Vierailija
64/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoa ja komeaa oli, mutta valjuksi jäi minusta. Lava oli niin iso että jotenkin katosivat sille. Screenit oli pettymys, Katri Helenalla oli paremmat. Vähän väkisin yrittämisen meininki kun suurta oli pitänyt saada. 2017 keikat menee kyllä tästä edelle heittämällä. Toki keikalla oli hetkensä ja meno parani loppua kohden.

Ollaanko me oltu samassa konsertissa? Miten koko lavan kokoista screeniä videotehosteineen voi sanoa pettymykseksi verrattuna joihinkin pieniin sivuscreeneihin?

Itselle ei valjuus välittynyt. 

Vierailija
65/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommarihuutopändi.

Menehän PeräkammarinPersu jatkamaan Letkajenkkaa Mansikin kanssa

Vierailija
66/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin poistua puolessa välissä konserttia perjantaina. Erittäin hämmentynyt olo. Kaiken kukkuraksi  istumakatsomossa eteen tuli puolessa välissä känninen  perhe (30-70v) pomppimaan ja riehumaan... 

Musiikki puuroutui, sanat epäselvät, videon ja äänen synkka ei toiminut. Yhtä tuskaa. Konsertti toimi ehkä epämusikaalisille ideologifanittajille. 

Vasta vikat kappaleet oli oikeaa meininkiä ja hyvä esitys. Lava täyttyi vasta silloin kuorolaisista, liian myöhään. 

Eli et osaa kuunnella musiikkia ilman autotunea. 

Vierailija
67/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä oli kyllä huikea, mutta tosiaan kesti sinne hämärtyvään iltaan että show lähti kunnolla käyntiin. Ehkä keikan olisi pitänyt alkaa tuntia myöhemmin ja olla joku lämppäri. Isommillakin tähdillä sellaiset on🤔 Itse tykkää myös yleisön laulattamisesta, joten mun makuun oli liikaa orkesteri äänessä. Mutta hienoja sooloja, livenä ei huomannut kuin ihan pari virhettä, mitkä on ihan normaaleja keikalla jossa ei huijata autotunella.

En ole ikinä fanittanut näitä itse henkilöitä paitsi Kerkkoa. Toki kauniita ihmisiä ovat olleet ja edelleen. Hauska kun Areenan ohjelmassa sanottiin insertissä bändin jäsenten olleen niitä cooleja tyyppejä. Itse olin maalaiskoulussa liki ainoa bändiä fanittanut ja älykäs vasemmistolais-vihreä runopop ei todellakaan ollut meillä päin coolia😆

Vierailija
68/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarihuutopändi.

Menehän PeräkammarinPersu jatkamaan Letkajenkkaa Mansikin kanssa

Uliuli, kommarihoro näkee taas persuja...

Vierailija
69/70 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenä oli kyllä huikea, mutta tosiaan kesti sinne hämärtyvään iltaan että show lähti kunnolla käyntiin. Ehkä keikan olisi pitänyt alkaa tuntia myöhemmin ja olla joku lämppäri. Isommillakin tähdillä sellaiset on🤔 Itse tykkää myös yleisön laulattamisesta, joten mun makuun oli liikaa orkesteri äänessä. Mutta hienoja sooloja, livenä ei huomannut kuin ihan pari virhettä, mitkä on ihan normaaleja keikalla jossa ei huijata autotunella.

En ole ikinä fanittanut näitä itse henkilöitä paitsi Kerkkoa. Toki kauniita ihmisiä ovat olleet ja edelleen. Hauska kun Areenan ohjelmassa sanottiin insertissä bändin jäsenten olleen niitä cooleja tyyppejä. Itse olin maalaiskoulussa liki ainoa bändiä fanittanut ja älykäs vasemmistolais-vihreä runopop ei todellakaan ollut meillä päin coolia😆

Livenä huikea? Mitähän kanavaa mää oon sitten kattonut. Yritin katsoa kolmeen eri otteeseen, aina vaihdoin kanavaa ja ihmettelin kuka on viitsinyt maksaa tosta...pelkkää skeidaa! Ja vielä mukamas runo poppia...roskaa sanon minä!

Vierailija
70/70 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pari yhtyeen jäsentä Kesäkasvo - ohjelmassa. Olivat kyllä tosi ärsyttävän leuhkoja ja pöllyssäkin ilmeisesti.