Montako rakkautta olet kokenut?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran vain, olemme yhä onnellisia yhdessä 36 vuoden jälkeen. Ensi vuoden maaliskuussa tulee 37. yhteinen vuosi täyteen.
Tällaiset rehvastelut on aina tyhmiä.
Johonkin tuo sinussa osui. Kannattaa terapiassa selvittää miksi triggeroidut pitkistä tasapainoisista rakkaussuhteista.
Oletko epävakaa kentes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran vain, olemme yhä onnellisia yhdessä 36 vuoden jälkeen. Ensi vuoden maaliskuussa tulee 37. yhteinen vuosi täyteen.
Ainoa tyhmä tässä olet sinä.
Vaikea sanoa.
Eka 7 vuoden suhteeni ei ollut rakkautta, enempi teinikapinaa.
Seuraava joka kolahti kovaa, ei ollut koskaan oikeastaan parisuhde, oli enempi fwb, mutta ollaan yhä ystäviä, 30v myöhemmin. Ja jollain tavalla rakastan häntä yhä.
Puoliso ja lapseni isä, 25v yhdessä. Ei kolahtanut samalla lailla, mutta muutamassa kk suhde oli niin tiivis ja tuntui niin oikealle, että tässä sitä ollaan vieläkin :)
Noissa väleissä sitten oli jos jonkinlaista säätöä.
Ehkä vastaukseni on 2 ja kumpikin on edelleen elämässäni mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin tuo sinussa osui. Kannattaa terapiassa selvittää miksi triggeroidut pitkistä tasapainoisista rakkaussuhteista.
Oletko epävakaa kentes?
Taitaa olla. Pilannut elämänsä.
Kerran olen löytänyt sen oikean, ens vuonna hopeahääpäivä, nyt 28v yhdessä. Kolme rakkautta ollut, kun lasketaan hänet mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko epävakaa kentes?
En ole kumpikaan näistä jonka kommentteihin vastasit.
Itse olin exmieheni kanssa 33 vuotta. Loppupeleissä paljastu mieheltä pettäminen ja kaksoiselämä. Mikä olikin sitten kestänyt pitempään.
Ennen näitä paljastuksia ja eroamme olisin voinut itsekin täällä kehua suhteellani ja varmasti näin teinkin.
En usko että toi edellinen kommentooja olisi epävakaa, vaan elämässä tapahtuu asioita mihin ei pysty vaikuttamaan.
En ole koskaan ollut rakastunut, Ihastunut ehkä kerran-pari
Ihastuksia teininä oli parikin. Sillon kylläkin oli mielestäni rakkautta.
Lapsieni isään kyllä rakastuin. Oltiin 33 vuotta. Ero tuli johtuen miehen kaksoiselämästä. Ihan kuten kommentoin aikasempaa.
Olisi mukavaa näin 55 vee sinkkuna ihastua tai rakastua uudelleen.
Minulla oli mies joskus. Vein hänet lohiongelle joelle, jonka tunsin jo lapsuudestani. Kävikin niin, että eksyin ja en muistanutkaan, mihin piti mennä. Joka tapauksessa ei saatu lohia vaan kolme lihavaa särkeä, jotka heitin menemään.
Ei silloin ollut älypuhelimia vaan navigoitiin ihan vaan kuulolla, missä autoja meni. Joka tapauksessa löydettiin ihmisten ilmoille ja paikalliseen kapakkaan juomaan muutamat viskit.
- mummo -
Yhden, jatkuu vielä, 49 vuotta. Ennen tätä oli muutama ihastus (ei parisuhteita, en huolinut kotiini ketään asumaan).
Pitkä suhde ihan ok, mutta rakkaus olisi eri asia. Ei ollut minua varten rakkaus.
Rakastun joka päivä peiliin katsoessani!
t: Nirsku-Narsku