Ysivitonen bensa eilen 1.603
Porttipuiston Apsilla. Kiitos hallituksen ! Edellisen ilmastohysteerikko-hallituksen aikana bensa maksoi yleensä noin euron enemmän per litra ja jos seuraava hallitus on taas vihervasemmistohallitus niin saamme varautua maksamaan yli kolmen euron hintoja. Pitäähän suomalaisten autoilijoiden pysäyttää ilmastonmuutos, maksaa minkä maksaa. Vaan kun sillä, että meitä kuritetaan, ei ole mitään merkitystä ilmastonmuutoksen kannalta.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Persu tankkaa Teboililla.
Mä tankkaan siellä missä on halvinta. Oli se sitten teboil,neste tai seo.Teboililla on useimmiten edullisinta niin siellä sitten tankkaan.
Kuka ajaa enää jollain polttiksilla? mulla halpa sähköauto ja lataus kotona niin tulee paljon halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joukkoliikenne on persiistä. Aamuisin niissä on kuin sillit purkissa, aivan täynnä töihin/kouluun meneviä ihmisiä, joista moni yskii siihen pieneen tilaan viruksia niin että kaikki sairastuvat. Siinä sitten hytkyt kyydissä hengittäen virusta ja etenet hitaasti, koska ne pysähtelevät kilometrin välein pysäkeille.
Yksi linja-auto kuljettaa 50+ ihmistä, samaan määrään tarvittaisiin vähintään 10 täyteen lastattua 5hlön henkilöautoa. Kun ajattelet, että näitä busseja on tuo 10 kappaletta, henkilöautoja tarvitaan jo 100 kpl. Kaltaistesi idarien vuoksi ne ruuhkat syntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa enää jollain polttiksilla? mulla halpa sähköauto ja lataus kotona niin tulee paljon halvemmaksi.
Selvä enemmistö, ja tämän sinä toki jo tiesitkin.
valintoja,valintoja.
Vähän ajavana ei haittaa pensan hinta .
Kaikkikävelymatkan päässä ku asuu oikeassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät halua polttaa lapsiaan takapenkille.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaas kun sota on ohi ja persujen siirtämät korotukset astuvat voimaan niin saatte oikeasti nauttia heidän politiikkansa seurauksista. Persujen toimet muuten vaikuttivat bensan hintaan vain noin 1,5 senttiä alentavasti. Maailmanmarkkinahinta nyt tietyistä asioista johtuen on alhaalla.
Siis millä logiikalla pystyt pistämään persujen piikkiin edellisen hallituksen tekemien päätösten seuraukset ? Persut sentään yrittävät parhaansa minimoidakseen Marinin hallituksen päätösten ikävät vaikutukset
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista. Eikä noi sähkikset mitään halpoja mielestäni ole
Naurattaa aina kun näen aikuisia bussipysäkillä odottamassa. Välillä hidastan heidän kohdalla, avaan ikkunan ja nauran kovaan ääneen ohi ajaessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 000€-20 000€ saa jo hyvän käytetyn sähkiksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä voi oikeasti olla ettei tajua mitä bensan maailanmarkkinahinta tarkoittaa
Tiedätkös itse mikä on verojen osuus pumppuhinnasta ?
Aika paljon mutta ei kokkelipersujen 3-4 sentin bensaveroale hintaan juuri vaikuttanut.
Ei, mutta sen jakeluvelvoitteen noston torppaaminen vaikutti ja isosti. Sitä paitsi vihervassut olisivat taatusti kiristäneet polttoaineiden verotustakin merkittävästi.
Tämä hallitus nostaa jakeluvelvoitetta 2027 mennessä korkeammaksi kuin se oli kertaakaan Marinin aikana
Vierailija kirjoitti:
Demaripolitiikalla olisi nyt 2.603
On demareilla aikamoinen valta sun mielessäs. Kun määräävät noin täysin öljyn maailmanmarkkinahinnan
Jakeluvelvoite pois. Aivan turhaa hinnan nostoa.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina kun näen aikuisia bussipysäkillä odottamassa. Välillä hidastan heidän kohdalla, avaan ikkunan ja nauran kovaan ääneen ohi ajaessa!
Onks sun elämän suurin saavutus se että osaat ajaa autoa
No, antaa nyt ison pojan olla ylpeä itsestään kun osaa noin ottaa osaa ihan isojen poikien leikkeihin
Kuullostaa kalliilta.
Tänä kesänä mun auton sähkö on maksanut kaikkineen noin 2,5€/100km,
Tolla rahalla tuota AP:ne hintaista bensaa saisi puolitoista litraa, pikkukinnerillä tuolla pääsee ehkä 30km
Vierailija kirjoitti:
Demaripolitiikalla olisi nyt 2.603
eikä euron pensaa ole persujen taholta nähty vieläkään
Vierailija kirjoitti:
Odottakaas kun sota on ohi ja persujen siirtämät korotukset astuvat voimaan niin saatte oikeasti nauttia heidän politiikkansa seurauksista. Persujen toimet muuten vaikuttivat bensan hintaan vain noin 1,5 senttiä alentavasti. Maailmanmarkkinahinta nyt tietyistä asioista johtuen on alhaalla.
ei sellaisesta kannata puhua yhtään mitään kun kannattaa vain uunottaa että tämän hallituksen toimet ovat maailmanmarkkinahintojen takana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 000€-20 000€ saa jo hyvän käytetyn sähkiksen.
Kenties, mutta epäilyttää sähkisten elinkaaren pituus ja korjausten hinta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes patterivatkaimen akkuun tulee naarmu ja auto menee käyttökieltoon. Tuollaisilla keskeneräisellä tekniikalla varustetuilla autoilla ajaa vain idiootit kesäkelillä, talvella patteriauto ei ota varausta vastaan ja taas mennään hinurin lavalla merkkihuoltoon lämmittelemään.
Eihän valtio tuekaan yksityisautoilua vaan kerää autoilijoilta miljarditolkulla rahaa. Joukkoliikennettä sen sijaan tuetaan monin tavoin ja ihan merkittävillä summilla. Ei taida edes HSL kyetä toimimaan ilman veronmaksajien subventioita.