Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaa päivitettiin, mutta vieläkään ei lainaukset toimi

Vierailija
22.08.2025 |

Mikä tätä palstaa vaivaa? Yksi Suomen suosituimmista keskustelualustoista, mutta eivät saa lainauksia toimimaan, vaikka se on onnistunut muilla foorumeilla yli 20 vuoden ajan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään ole päivitetty, kusipääsaastapsykomode löi vttuillessaan eilen palstan kiinni, se SIKA nauttii kun saa käyttää MELIVALTAANSA TÄÄLLÄ!!!

Palsta taitaa olla sulle ihan pikkuisen liian tärkeä, vai miten itse koet?

Ei ole, mutta VÄÄRYTTÄ en hyväksy missään ja täällä se rehottaa tuon kusipäämoden toimesta todella valtoimenaan, käyttää asemaansa TODELLA VÄÄRIN!

Tämä on yksityinen keskustelualusta ja ylläpito päättää mitä tälle palstalle tekee. Mene takaisin ylikselle suoltamaan paskajuttujasi.

Täyttä pskaa on tuo pskasi, mielivallan käyttö ei ole missään h

Tapa sinä sika ITTES!!

Vierailija
22/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään ole päivitetty, kusipääsaastapsykomode löi vttuillessaan eilen palstan kiinni, se SIKA nauttii kun saa käyttää MELIVALTAANSA TÄÄLLÄ!!!

Ei ole, mutta VÄÄRYTTÄ en hyväksy missään ja täällä se rehottaa tuon kusipäämoden toimesta todella valtoimenaan, käyttää asemaansa TODELLA VÄÄRIN!

Tämä on yksityinen keskustelualusta ja ylläpito päättää mitä tälle palstalle tekee. Mene takaisin ylikselle suoltamaan paskajuttujasi.

Jos SUOMEN SUURIMMAN mediatalon "keskustelufoorumilla" ei SANANVAPAUS toteudu millään tavoin niin MISSÄ SE SITTEN TOTE

Mutta ei ole suinkaan vastuuvapautta törkeissä tapauksessa. Olisipa kunnon rekkautuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos SUOMEN SUURIMMAN mediatalon "keskustelufoorumilla" ei SANANVAPAUS toteudu millään tavoin niin MISSÄ SE SITTEN TOTE

Eikö jakeluusi jo mene että sananvapaus ei edelleenkään koske yksityisiä keskustelupalstoja.

Vierailija
24/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin

Vierailija
25/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene töihin

Juokse järveen!

Vierailija
26/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku sanomalehti?  Mä oon kirjanoppinut toimittaja sitte.

Taitaa I G O R  olla turhautunut, kun propa ei mene läpi. Ilmiannot sen saa aikaan, eikä mode.

Vierailija
27/27 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ylläpito varmaan naisia täynnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän