Palstaa päivitettiin, mutta vieläkään ei lainaukset toimi
Mikä tätä palstaa vaivaa? Yksi Suomen suosituimmista keskustelualustoista, mutta eivät saa lainauksia toimimaan, vaikka se on onnistunut muilla foorumeilla yli 20 vuoden ajan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään ole päivitetty, kusipääsaastapsykomode löi vttuillessaan eilen palstan kiinni, se SIKA nauttii kun saa käyttää MELIVALTAANSA TÄÄLLÄ!!!
Palsta taitaa olla sulle ihan pikkuisen liian tärkeä, vai miten itse koet?
Ei ole, mutta VÄÄRYTTÄ en hyväksy missään ja täällä se rehottaa tuon kusipäämoden toimesta todella valtoimenaan, käyttää asemaansa TODELLA VÄÄRIN!
Tämä on yksityinen keskustelualusta ja ylläpito päättää mitä tälle palstalle tekee. Mene takaisin ylikselle suoltamaan paskajuttujasi.
Jos SUOMEN SUURIMMAN mediatalon "keskustelufoorumilla" ei SANANVAPAUS toteudu millään tavoin niin MISSÄ SE SITTEN TOTE
Mutta ei ole suinkaan vastuuvapautta törkeissä tapauksessa. Olisipa kunnon rekkautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään ole päivitetty, kusipääsaastapsykomode löi vttuillessaan eilen palstan kiinni, se SIKA nauttii kun saa käyttää MELIVALTAANSA TÄÄLLÄ!!!
Palsta taitaa olla sulle ihan pikkuisen liian tärkeä, vai miten itse koet?
Ei ole, mutta VÄÄRYTTÄ en hyväksy missään ja täällä se rehottaa tuon kusipäämoden toimesta todella valtoimenaan, käyttää asemaansa TODELLA VÄÄRIN!
Tämä on yksityinen keskustelualusta ja ylläpito päättää mitä tälle palstalle tekee. Mene takaisin ylikselle suoltamaan paskajuttujasi.
Jos SUOMEN SUURIMMAN mediatalon "keskustelufoorumilla" ei SANANVAPAUS toteudu millään tavoin niin MISSÄ SE SITTEN TOTE
Eikö jakeluusi jo mene että sananvapaus ei edelleenkään koske yksityisiä keskustelupalstoja.
Vierailija kirjoitti:
mene töihin
Juokse järveen!
Onks tää joku sanomalehti? Mä oon kirjanoppinut toimittaja sitte.
Taitaa I G O R olla turhautunut, kun propa ei mene läpi. Ilmiannot sen saa aikaan, eikä mode.
Täällä on ylläpito varmaan naisia täynnä.
Tapa sinä sika ITTES!!