Miten oot tänään pitänyt huolta sun mielenterveydestä?
Lopettelin työt hyvissä ajoin, nukuin rennoin mielin päikkärit, söin suklaata, kuuntelin musaa ja kävin äsken auringonlaskun aikaan kävelyllä :)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen provoillut täällä palstalla, tehnyt ääliö aloituksia.
Mä oon vastaillut sulle :D
High five!
-winner-
Kävin kirjastossa lukemassa. Tein kävelylenkin.
Pysynyt mahdollisimman kaukana vihervassarien woketuksesta.
Kävin katsomassa, montako ryssäkkää tänään eilen on toimitettu Ukrainan multiin :)
Tutkiskelin astangamantrojen käännöksiä ja kävin kissojen kanssa ulkona.
Puhuin mun significant otherin kanssa.
Pidin töissä kymmenen minuutin ylimääräisen mietiskelytauon. Kotona nukuin päiväunet töiden jälkeen. Nyt sytytin tuoksukynttilän ja aion neutoa sukkaa ja katsoa Big Bang Theorya.
Kävin neulomassa ja kahvittelemassa ystävieni kanssa.
Ap
Syötiin ruokaa ja kakkua vieraiden kanssa. Oli kiva päivä kaikin puolin.
Lähden tästä karaokeen laulamaan What A Wonderful World.
-winner-
Illalla rentouttava ja venyttelevä jooga.
Nyt olen menossa nukkumaan. Edessä pitkät yöunet.
Oon todella uupunut, lähinnä töistä. Oon jo monta vuotta tehnyt vain koko ajan töitä, kun niitä on ollut, viime talvista työttömyysjaksoa lukuun ottamatta. Olisihan sen aikana voinut relata, mutta kun koko ajan tulevaisuus ahdistaa, ja ahdisti siis silloinkin, niin ei perkele onnistunut. Harrastin kyllä enemmän ja nautin siitä. Tänään otin lomapäivän ja lähinnä olen nuokkunut. Ei sekään hyvältä tunnu. Siivosin ihan vähän ja levoin vähän ym., mutta enemmän illalla oli paha olo kuin rentoutunut. Voihan olla, että huomenna on levänneempi olo sitten. Olisi kiva päästä tästä paskasta olosta hieman seesteisempää olotilaa kohti, mutta saapa nähdä, onnistuuko se koskaan. Mulla on joku sisäsyntyinen taipumus masentua, en siis ole mitenkään negatiivinen tai pessimistinen ihminen luonnoltani.
Olen ulkomailla työmatkalla ja samalla luon turvaverkkoja perheelleni.
Perheeni hyvinvointi ei ole onneksi täysin suomalaisten itsetuhovietistä riippuvainen eikä elämä siis juurikaan ahdista.
Tein mukavan työpäivän ja illalla olin miehen ja ystäväpariskunnan kanssa teatterissa.
Kesälomalla! Miehen kanssa juotiin päiväkahvit ja syötiiin porkkanakakkua - hän osti. Turistiin nenätysten ja naurettiin pitkästä aikaa paljon. Ihan uusi meno.
Sitten hän lähti kavereittensa kanssa ja mä jäin kotiin itekseni. Otin pienet tirsat, pidin discoa itelleni ja nyt ajattelin syödä jauhemaksapihvejä, muusia ja kasviksia... samalla palstailen.
Kävin kuntosalilla, matkat kuljin pyörällä.
Olen provoillut täällä palstalla, tehnyt ääliö aloituksia.