Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 21

Vierailija
22.08.2025 |

Milloinkahan saadaan uuden kauden traileri tai kuvia? 

Kommentit (337)

Vierailija
301/337 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jakso, kun Veera olikin tullut Ilmarin luo. Miksi sitä kännykkää näytettiin sänkykohtauksessa Pitikö siitä nähdä jotain?

Vierailija
302/337 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jakso, kun Veera olikin tullut Ilmarin luo. Miksi sitä kännykkää näytettiin sänkykohtauksessa Pitikö siitä nähdä jotain?

Tätä samaa mietin ja olin tulossa kyselemään tänne :) Siinä taisi näkyä uutinen, jossa oli jotain tämän suuntaista: lumimyrsky peruttu. Mutta mihin sillä viitattiin, jos se oli se juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/337 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten ihana hymy Matti Ristisellä on. Aaaah. 

No niimpä!

Vierailija
304/337 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se Veera jotain Myrskyyn liittyen tekemään työtä ja oli siis turhaan jos myrskyä ei olllut. Ja Ilmari epäilee edelleen että pettää. 

Vierailija
305/337 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih Markekin Sykkeessä. Rooli toki ihan muu.

Vierailija
306/337 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko kenestäkään muusta hassulta, että aikuinen ihminen (Johanna) puhuessaan isästään jollekin toiselle aikuiselle (Lenita) käyttää tästä jotenkin pikkulapsimaista sanaa "isi".

Vierailija
307/337 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko kenestäkään muusta hassulta, että aikuinen ihminen (Johanna) puhuessaan isästään jollekin toiselle aikuiselle (Lenita) käyttää tästä jotenkin pikkulapsimaista sanaa "isi".

kuulostaa ainakin hassulta 

Vierailija
308/337 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen aikuisia ihmisiä, jotka käyttävät isästään nimitystä iskä, tiedä kumpi sitten on hassumpaa. Mun puolesta käyttäköön jokainen vanhemmistaan mitä nimitystä haluavat, vaikka sitten etunimeä, kuten tekee eräs reality sarjan kilpailija, joka sai siitä paheksuntaa kyseisen sarjan kommenttiketjussa.

Vierailija
309/337 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoo jonka mielestä tällä kaudella huomattava tasonlasku edellisiin verrattuna? Kaikki tuntuu tosi pinnalliselta ja tapahtuu nopeesti ja hahmojen käytös aiheuttaa lähinnä myötähäpeää jotenkin sellanen olo et kuvattu kiireessä 

Vierailija
310/337 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen aikuisia ihmisiä, jotka käyttävät isästään nimitystä iskä, tiedä kumpi sitten on hassumpaa. Mun puolesta käyttäköön jokainen vanhemmistaan mitä nimitystä haluavat, vaikka sitten etunimeä, kuten tekee eräs reality sarjan kilpailija, joka sai siitä paheksuntaa kyseisen sarjan kommenttiketjussa.

mä  käytän itse iskä tai isi. Mitä pahaa siinä on? Jokainen kutsukoot millä nimellä haluaa.

Vierailija
311/337 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut suht hiljaista keskustelu täällä tällä kaudella. Itse hyppäsin jälkijunassa mukaan, lyhyeltä on tuntunut kausi kun katsonut alkukauden parissa illassa.

Itse tykkään seurata Johannan ja Laurin kuvioita, vaikka Lauri kauhea kieroilija onkin.

Todella toivon etteivät Sonja ja Jesse palaa enää ikinä yhteen, ilmeetön Jesse omia inhokkihahmojani. Artturi tuntuisi Kaiusta fiksummalta vaihtoehdolta jos mieskuviot edistyy.

Kiva kun ollut vähän edes Ainon ja Leevinkin asioita, samoin Jarin ja Minakon tilanne edennyt.

Ilmarin ja Veeran kuvio ok, en ole niin suuri Ilmari-fani kuin täällä monet ilmeisesti ovat, mutta sympaattinen hahmo toki. En olisi olettanut että Veeraa pidetään mukana näinkään kauaa, ihan kiva ylläri että olikin myös tällä kaudella.

Kikkaa nyt vielä roikutetaan mukana, ihan ok sekin, aina ilahduttaa nähdä myös vanhempien naisten saavan ruutuaikaa. Marjutin toilailuja myös aina kiva seurata.

Jannicaa en ole huomannut kaivata, vaikka ihan ok hänkin, ehkä oli viime kaudella niin paljon esillä että ihan hyvä kun nyt välillä poissa.

Nicken ja Milan välit eivät myöskään jaksa oikein kiinnostaa, ei tarttisi heille kehittyä suhdetta.

Max ollut vähän sivussa tähän asti, saa nähdä onko vähän sivuhahmona loppukaudenkin.

Elina myös yksi suosikkihahmoja, kiva oli nähdä hänen vaimonsa, joskus voitaisiin Uffenkin yksityiselämää vähän avata.

Unohdinkohan jonkun?

Vierailija
312/337 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, psykiatri Kallinen! Alan kallistua pitämään hahmosta :).

Ja Lenita toki, unohtuu helposti kun on niin peruskalustoa.

Vierailija
313/337 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minako ja Jari hankkii lapsen todennköisesti Leevin kanssa. Nyt selvisi Jarin huono sperman laatu ja seuraavissa jaksoissa nimiä Leevi luovuttaa, Jari taipuu Minakon ja Leevin ehdotukseen jne.

Vierailija
314/337 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen shokki jos Santeri tulisi kotiin. Yllätys! Sinulla on nykyään sisko/velipuoli jonka biologinen isä on sun eksä 😃

Vierailija
315/337 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minako ja Jari hankkii lapsen todennköisesti Leevin kanssa. Nyt selvisi Jarin huono sperman laatu ja seuraavissa jaksoissa nimiä Leevi luovuttaa, Jari taipuu Minakon ja Leevin ehdotukseen jne.

Tuolla joku aiemmin kommentoi, että tuntuu että tämä kausi on tehty kauhealla kiireellä. Minako, Jari ja vauvanhankinta projekti tuntuu nyt todellakin siltä, että vedetään pikakelauksella läpi. Ihan just vasta Minako ja Jari alkoi lopulta seurustella, sitten samantien vauvahankintaan ja kun ei välittömästi tärpännyt, heti tutkimuksiin, joista tuloksetkin tuli ihan heti ja sitten vielä samointein Leevi spermanluovuttajaksi. Isojen asioiden käsittely jää ihan pintaraapaisuksi tässä vauhdissa.

Vierailija
316/337 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoo jonka mielestä tällä kaudella huomattava tasonlasku edellisiin verrattuna? Kaikki tuntuu tosi pinnalliselta ja tapahtuu nopeesti ja hahmojen käytös aiheuttaa lähinnä myötähäpeää jotenkin sellanen olo et kuvattu kiireessä 

Sonjan ja Kaiuksen oli menoa jotenkin tosi tukala kattoa, eli juu, myötähäpeää ainakin ja tosi nopeasti tosiaan Jarin ja Minakon tilanne edennyt myös.

Vierailija
317/337 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Lenitan ja Johannan isä välille jotain säätöä. 

Tää kausi on tosiaan menny nopeasti. Enää 4 jaksoa jäljellä. Sitten ei taas hetkeen tulekaan mitään, mitä katsella.

Vierailija
318/337 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin just kans samaa että miten voi olla enää muutama jakso jäljellä. 

Vierailija
319/337 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mihin Max oikein hävisi? 

Vierailija
320/337 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut mihin Max oikein hävisi? 

Ei Max ole mihinkään hävinnyt, ollut vaan vähän sivuosassa tällä kaudella. Viimeksi jokunen jakso taaksepäin Max jutteli Johannan isän kanssa "miesten kesken" eturauhasvaivoista, kun tämä oli kokenut vaikeaksi miesten vauvoista puhumisen tyttärensä kanssa.

Lusulla on tainnut olla muita kiireitä, eikä ole ehtinyt viettää paljon aikaa tämän kauden kuvauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi