HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin
Kommentit (1461)
Vierailija kirjoitti:
"En ole tehnyt mitään laitonta,mulla on matsi parin viikon päästä joten keskityn nyt siihen" Makwan.
Toivottavasti jätkä lennätetään samantien kanveesiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miralle maksettiin että hän on hiljaa. Otetaanko rahat sitten takaisin kun avasi suunsa, ja kertoi oman version ?
Ei, kun nyt pyydetään lisää korvauksia tietty. Ootko sä vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä se jakso nyt uudestaan.
Klippejä katsoin ja kyllä sai nauraa könsikkään touhuille.
Sen muistan että nolasi kyllä itsensä totaalisesti siinä ohjelmassa kiukuttelemalla kuin kakara.
Miksi edes lähti sinne nolaamaan itsensä. On niin olevinaan kova jannu, mutta kiukuttelee ja parkuu kuin uhmaikäinen kakara.
Vierailija kirjoitti:
Mikseihän Mira ottanut tätä esille kuumimpaan MeToo-aikaan?
Koska silloin vielä lemmikkejä suojeltiin, se olisi ollut r*sismia ja öyhötystä. Nyt se on vaan ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täystyrmäys tuli nyt Luotin seksuaalissävytteisille vihjaileville puheille. Ei pitänyt paikkaansa!
-Kaksi tuotannossa ollutta muuta henkilöä vahvistaa Helsingin Sanomille Mira Luodin kertomat tapahtumat. Toinen heistä kertoo Luodin kertoneen seksuaalisesta häirinnästä kuvausten aikana.
HS ei julkaise heidän nimiään heidän oman turvallisuutensa sekä työllistymisen vaarantumisen vuoksi, mutta heidän henkilöllisyytensä ovat HS:n tiedossa.-
Onko Maku & perheensä uhkailleet heitäkin?
Tuo äijä valehtelee. Toivottavasti kukaan ei mene katsomaan sitä matsia. Tällaiset rikoksia tehtailevat valehtelijat eivät ansaitse yhtään positiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole tehnyt mitään laitonta,mulla on matsi parin viikon päästä joten keskityn nyt siihen" Makwan.
Toivottavasti jätkä lennätetään samantien kanveesiin.
Vastustajan ei tartte sanoa kuin: "Maku, katso, tuolla ovella on poliisi, ne tuli pidättämään sua." Ja sitku Maku kattoo takavasemmalle ovelle, tinttaa kanveesiin.
Vierailija kirjoitti:
Aijai, ei malttanut olla hiljaa. Paha.
Tyypillinen mammanpoika noissa piireissä.
Tietyistä aiheista on vaikea puhua ilman, että leimataan r*sistiksi tai persuksi. Valitettava tosiasia on, että jossain Iranissa, Kurdistanissa missä lie, naiset ovat miesten alamaisia ja miehiäkin sorretaan autoritäärisen valtion toimesta. Se autoritäärinen ja s*distinen maailmankuva valuu sieltä aina seuraavaan kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti keskity. Nyt kun tätä muljataan mediassa, ja joka päivä tihkuu uutta tietoa julki, niin miten toi tekijä voisi muka keskittyä mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case closed. Menkää nukkumaan. Poliisi palaa asiaan tarvittaessa.
Käykö tuo ottelija vähän hitaalla? Puhuu niiiiii hitaasti.😴
Vierailija kirjoitti:
Tietyistä aiheista on vaikea puhua ilman, että leimataan r*sistiksi tai persuksi. Valitettava tosiasia on, että jossain Iranissa, Kurdistanissa missä lie, naiset ovat miesten alamaisia ja miehiäkin sorretaan autoritäärisen valtion toimesta. Se autoritäärinen ja s*distinen maailmankuva valuu sieltä aina seuraavaan kerrokseen.
Vähitellen muuttuu normiksi täälläkin. Tulijoita noista maista riittää jatkossakin. Vasemmiston shangri-la siintää horisontissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case closed. Menkää nukkumaan. Poliisi palaa asiaan tarvittaessa.
Voi olla poliisin tutkinta jo päällä, kun Mira ei saa enää sanoa mitään. Joutuu HS sanoittamaan, miten juttu meni.
Vierailija kirjoitti:
Silmukka kiristyy.
Mikä silmukka? onko jotain todisteita että Maku on tehnyt jotain laitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kulttuurissaan on nainen syyllinen seksuaaliseen ahdisteluun/väkivaltaan.
Tietyissä kulttuureissa on normaalia valehdella. Suomessa väärä teko nähdään usein yksilön tekemänä. Kollektiivisissa kulttuureissa yksilö on aina osa ryhmää. Pahinta näille olisi kasvojensa menettäminen. Opin jotain tällaisesta länsimaisesta näkökulmasta katsottuna hyvin vinoutuneesta maailmankuvasta, kun seurustelin autoritäärisessä valtiossa kasvaneen miehen kanssa. Juuri mikään hänen puheistaan ei ollut totta, eikä kunnioitusta naista kohtaan ollut. Hänessä kyti myös jotain piiloraivoa vaaleaihoisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
PMMP nimikin on varmasti lyhenne sanoista Paulan ja Miran Mutu & Palturi.
Kyllä se on vaan ihan lyhenne heidän nimistään. Just sellainen vanhan liiton virman nimi.
Voi sua ku sun kingii panetellaa!