Naapurissa noin 50v mies asuu vanhan äitinsä kanssa ja ei selvästikkään käy töissä.
Ollaan asuttu tässä nyt 8 vuotta ja tuo mies on ilmestynyt tuohon vajaa 2 vuotta sitten asumaan,onkohan tuo nyt ihan oikein että käyttää selvästi äitiään taloudellisesti hyväksi?
Kommentit (28)
Meinaat, että 80 v mummo on tuossa se omaishoitaja ja rikkaampi noista kahdesta?
Kunhan ei käytä seksuaalisesti hyväkseen, niin kaikki hyvin. Ei mammalla ole taskuja käärinliinoissa, joten tuhlatkoon poikaansa jos haluaa.
Naapurikyttääjät on kyllä alinta kastia maalmassa.
aloittajalla taas 50 ongelmat? kateellinen ja kauhean mustasukkainen, käryää heti kun ..
Mutta rakastelevatko he keskenään? Sen jätit kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
hoida vaan omat asasi
Niin just! Itsekin hoidan vain omat aasini.
Eli poika auttaa vanhaa äitiä samalla tai piristää? Jos ei ole väkivaltainen juoppo niin kaikki on hyvin?
Ne nai, etkä voi kuin kuvitella sen kiiman kateuksissasi.
Luuletko, että poika on muuten kuin pakon edessä siellä?
mummo asuu pojan omistamassa asunnossa poika myi yrityksensä muutamalla miljoonalla ja ryhtyi äitinsä hoitajaksi. kuiva vulvaista naapuri kyttääjää ahistaa. näitä mutu tuntumisiasi kun levität joudut oikeuteen kunnian loukkauksesta. minulla n. vastaava tapaus asunto minun hoidin äitini työni lomassa tilasin kaupasta ruuat maksoin. naapuri kyylä oli alkanut levittämään huhua että käyn äidiltäni ruuatkin viemässä lähtiessäni vein aina roska pussit ja tää kyylä luuli että vien äidin ruuatkin. ihmettelin naapureiden venkoilua ja katseita. onneksi yksi tenu alkoi oikein vittuilemaan ja asia alkoi purkautumaan. kyylältä itku herahti kun menin kuulustelemaan. MINÄ LUULIN MUSTA TUNTUI. pistin selittämään muille asukkaille muuten olisin haastanut oikeuteen kyllä on käytäytymiset muuttuneet
Mun vammautunut veljeni asuu Äidin naapurissa. Mitä se kellekään kuuluu? Saavat seuraa toisistaan ja yhdessä käyvät kaupassa ja yrittävät siivota. Itse asun eri kaupungissa.
Ai kukaan ei siis käy etätöissä enää.
Kukaan ei ole sairaseläkkeellä. 20 vuotta sitten tapahtuneen kolarin tai muun syyn vuoksi.
Kukaan ei tarvitse omaishoitajaa.
Tyyppi vain asuu ja naapurin kyylä, koittaa juttelematta koskaan mitään keksiä syyn miksi asuu.
Omaishoitaja saa pientä korvausta omaishoidosta. Onni heillä, joilla on niitä sijoituksia onnistuneita. Tai muuta omaisuutta.
vanhusten rivarit oikein kyttäyksen kehtoja. naapurit kyttää ja ovat kateellisia vieraista ja hoitajista. äitimme naapuri kyylä mummo oli lääkäri siskoltani kysynyt taasko hait äitiltä ruokaa kun vaippa pussia vei roskiin. hän oli vastannut ostan kyllä lääkärin palkoilla ihan oman perheeni ruuat kuten äidinkin. jos tästä vaippa pussista olet kateellinen tottahan toki tämän saat.
Et tiedä heistä yhtään mitään. Poika voi vaikka kuinka paljon auttaa äitiään. Luulo ei ole koskaan tiedon väärtti.
Mä jäin eron jälkeen yksin. Enkä tykännyt tyhjästä kämpästä. Joten pyysin lapsia muuttamaan takasin kotiin. Yksi lapsi sitten muuttikin, kun hänen työtilanteensa oli heikko silloin.
Tuosta on nyt parisen vuotta. Lapsi on työllistynyt hyvin ja miettii muuttamista tyttöystävän kanssa yhteen. Me ollaan tätä kämppää rempattu kahden vuoden aikana tähän päivään. Kai sitä pitää levittää itsekin siipensä ja kokeilla, että kantaisiko ne nyt paremmin.Ero oli liikaa ja sen tuoma tyhjiö. Onneksi hän tuli seurakseni ja muutkin kyläili paljon.
Mistä sinä tiedät heidän asuinkuvionsa? Ehkä hän on äitinsä omaishoitaja?