Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^* Lokakuun päivänsäteet vk 39 *^*

22.09.2008 |

hellurei...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvaii kirjoitti että vk 34 on yleisesti viimeinen sisätutkimus, mutta täällä salon seudulla ja ainakin mulla oli eilen, vasta viikolla 38+2. Ja ihan normiraskaus siis mulla on..

lääkäri meinasi että synnytys voi olla jo ihan lähellä!! Kohdunkaula lyhentynyt ja pehmeä ja hiukan auki, tosi hassua koska en ole "bongannut" yhtään supparia, mutta kyllä niitä sitten on ollut kuitenkin. Eilen illalla supisteli jonkin verran, ekaa kertaa tajusin että niitä on:) ja kuitenkin toista odotan..

Eilen oltiin katsomassa miehen siskon kolmatta poikaa, ikää oli vähän alle 2 vrk.. niin ihana ja suloinen ja pieni oli. Painoa oli syntyessä 3020 g vaikka meni viikolla yli lasketun ajan. Mutta niin ihana kuin olla ja voi:) itku tuli heti kun katsomaan mentiin.. Olisin voinut kyllä mielelläni jäädä samantien sairaalaan itsekkin! Mulla on sellainen kutina että viikon sisällä tämä täältä ulos tulee.. mutta katsotaan, eipä sitä tiedä.

Meidän 9- vuotias on kanssa hyvin hellyydenkipeä, nykyään enemmän kuin ennen.. mutta ihanaa kun tulee kainaloon ja pusuttelee äitiä:)

Miehelle ehdotin eilen seksiä mutta eipä ollutkaan enää halukas, aika kumma:) no pahotin tietty mieleni (niin ku joka asiasta) mutta ymmärrän kyllä tässä vaiheessa.. vauva on kuitenkin hänelläkin 24/7 mielessä. Tänään on pari kertaa soittanutkin mulle töistä että miten voin ja onko sellainen olo että pitäis pian lähteä?? että jännitystä päällä hänellä!!

Hyvää viikonloppua kaikille, yritetään jakaantua!!

katjaäippä ja masukki 38+3

Vierailija
62/65 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä mietitään joka aamu että joko tänään...Meillä oli myös sama "operaatio" eli käynnistyisikö seksillä-yritys tuossa pari päivää sitten. Hankalaa tuo puuhastelu on mutta mies ihmeen urheasti vieläkin touhuun ryhtyy. Eikä tunnu kovin mukavalle edes mutta kaksi edellistä ovat syntyneet seksin harrastuksen jälkeen (n.vuorokausi siitä) ja itse uskon siihen, että jos lähtöasetelmat ovat jo melkein valmiit niin seksi silloin on siihen piste i:n päälle. Mutta eipä sitten ollut vauva vielä itseään valmistellut :) .

Mies on siis edelleen viikot pois kotoa töiden takia mutta torstaina oli tällainen poikkeus visiitti ja ajattelin, että perjantaihan olisi loistava päivä käynnistymiselle. Supisteluja tuli kyllä normaalia enemmän mutta loppuivat sitten kuitenkin.

Kaikki on sentään jo valmiina paitsi sairaalakassi on pakkaamatta. Jos sen tekisi tänään tai huomenna ja mietin sitä, että mitä sille vauvalle nyt sitten laittaisi päälle ettei raukka ihan palellu. Tai toisaalta ui hiessä. Mutta jollakin oli ihan hyvältä vaikutta lista joten saanen matkia sitä :) .Aikaisemmin olen kotiutunut kesävauvan kanssa niin vaatetta ei ole tarvinnut kovin paljoa päällä olla.

Jakaantumista ja jaksamista toivottelee;

susasana 38+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummallisen vahva tunne sairaalaan lähdöstä oli koko eilisen päivän ja illan, mutta yö meni oikein levollisesti. Polttelu ja sukkapuikkofiilikset olivat eilen aika kovia ja innostuimme jopa urhoollisesti pauhaamaan miehen kanssa. :D Laitoin kaiken nukkumaan mennessä vihdoin valmiiksi. Myös esikoisen "selvitymislaukku" on pakattu mummolaan viemistä varten. Vielä viikko (+ päivä) laskettuun aikaa, joten turha tässä on hoppuilla. Todennäköisesti taaperran tässä tilassa olevana vielä kolmenkin viikon päästä...

Ihana ilma ulkona, nyt siitä nauttimaan!

Vierailija
64/65 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja onnea Määittelle huomiseen käynnitykseen! Tule sitten heti kertomaan kun pääsette kotiutumaan miten meni.

Mulla on ollut tosi outoja mahakipuja alavatsassa nyt viime päivinä. Ei supistuksia eikä kuukautiskipumaisia, eikä vihlontakaan ole oikein kuvaava sana. Varmaan jotain kudosten venymistä tai vastaavaa, en muista edellisessä raskaudessa tällaisia tuntemuksia olleen. Toisaalta olo on muuten ihan ok, vauva liikkuu eikä mitään vuotoja ole, joten tuskin kovin vaarallisista kivuista on kyse. Keskiviikkona sitten neuvolaan ja lääkärille sisätutkimukseen. Toivottavasti olisi edes vähän jo pehmentyneet paikat.

On muutenkin jotenkin hyödytön olo. Paljon olisi hommaa, mutta suurin osa siitä on meluisaa tai makuuhuoneessa tehtävää, ja mies on siellä nukkumassa yötöiden jälkeen. Tarvii siis olla hiljaa. Olin jo koirienkin kanssa ulkona. Plaah.

Katyez 35+4

Vierailija
65/65 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis synnyttämään ;) Parina viime yönä supistukset tuntunu tosi voimakkaina selässä, mut tänään ei sit niin merkin merkkiä, höh. No jospa ens yön sais nukkua, kun ei oo hirmusesti uni maittanu, kun ajatukset on pyöriny niin vinhaa vauhtia akselilla koska soitto mummulle hoitaan lapsia, koska herättää isäntä, kuinka kauan uskaltaa olla kotona, ettei tarvi miehen kätilöx alkaa automatkalla...

Eniten jännittää jos synnytys käynnistyy yöllä, niin kaikki on paljon hitaampaa, kun kaikki nukkuu eikä voi poikiakaan vaan heittää autoon ja pudottaa mummulaan matkalla. Voi kääk, kun on vaikeeta :p

No ehkä nyt on parasta mennä nukkumaan, niin saa vähän univelkoja nukuttua pois. Koittakaahan kaikki tsempata viimeiset päivät ja viikot, kohta kaikilla on oma vaavinkainen kainalossa :D Hyvää yötä!

karpalo 39+1