Enää puolitoista vuotta niin uskaltaa taas kuluttaa säästöjä
Jos Lindtman ja Mäkynen tosiaan pitävät sanansa ja peruvat lakiin kirjattuja työntekijöiden ja työttömien vastaisia heikennyksiä.
Siitä tulee sellainen kotimaisen kulutuksen tsunami että kokkareet voivat vain korvat punaisena seurata aitiosta. Suomalaisten säästöaste on korkeampi kuin ikinä itsenäisyyden jälkeen.
Kommentit (37)
Lupaan avata kuohuviinin kun Orpo ja Purra väistyvät vihdoin ministerivastuusta.
Tosiaan säästöille on mentävä. Niin paljon demarit nostaa verotusta, että rahat ei kenelläkään tule riittämään. Puhumattakaan valtion velan otosta. Kauhulla odottaen.
Vierailija kirjoitti:
mitään sataprosenttisia takeita ei ole että lindtmanista tulee pääministeri. jos yhtäkkiä esim ammuskelevat eläkeläisiä torilla niin sinne menee se kannatus
Huutista persumielikuvitukselle. Tuo on yhtä todennäköistä kuin se että jättimäinen meteoriitti ottaa huomenna Putinilta nirrin pois putoamalla Kremliin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää että ansiosidonnaisen heikennykset kumotaan niin menee ääni sinne.
Itse kun olen suhdanneherkällä alalla jossa työt voivat mennä koska tahansa, eikä hirveästi kiinnostele yrittää asuntolainaa maksella työmarkkinatuella.
Niin että muut maksaa kun joku vetää lonkkaa. Tätähän tämä. Miksi et säästä tuloista kun olet töissä?
Demarit joutuvat etsimään säästöjä 10 miljardin edestä. Yhtään päätöstä ei peruta, mutta veroja nostetaan rutkasti.
Miks tuhlaisit sillonkaan rahaa turhuuteen
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan säästöille on mentävä. Niin paljon demarit nostaa verotusta, että rahat ei kenelläkään tule riittämään. Puhumattakaan valtion velan otosta. Kauhulla odottaen.
Paljonkos Kokoomus otti velkaa kautensa aluksi?
(Annan vinkin: 15,1 miljardia!)
Marin otti 1,4 miljardia. Lähde:
"2018 lopussa 104,97 miljardia euroa ja vuoden 2019 lopussa 106,37 miljardia euroa, joten nettomääräinen lisäys velkaan oli näiden kahden vuoden välillä 1,4 miljardia euroa. "
Vierailija kirjoitti:
mitään sataprosenttisia takeita ei ole että lindtmanista tulee pääministeri. jos yhtäkkiä esim ammuskelevat eläkeläisiä torilla niin sinne menee se kannatus
Meinaat, että Vornanen hyppää demariksi, saa pakit joltain mummolta ja upottaa koko puolueen? 😂
Ääni demareille täältä. Purra ja Urpå ehtivät tosin saada sosiaaliturvaheikennykset maaliin ennen vaaleja, joten demaritkaan ei ihmeitä voi tehdä. Ansiosidonnainenkin ehtii nykymuodossaan poistua ennen vaaleja.
En voi uskoa, että aion äänestää demareita ensimmäisen kerran elämässäni. Katsokaa mitä saitte aikaan, perskokkareet.
Ei senttiäkään korruptio-Lapasen ja saksihirviön aikana. Lisään kotimaista kulutusta vasta hallituksen vaihduttua.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että aion äänestää demareita ensimmäisen kerran elämässäni. Katsokaa mitä saitte aikaan, perskokkareet.
Siihen bussin kyytiin en mene koskaan, tuhon tielle.
Perskokkareet jättävät Suomesta rauniot. Koko maa putosi maailman kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun silmissä silloin nousee kannatus täydet 100%, on jo aikakin harventaa tämän maan vanhoja kääkkiä🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen bussin kyytiin en mene koskaan, tuhon tielle.
Nyt siis menee mielestäsi hyvin?
Menkää te säästöillenne, minä menen Kelaan kun säästöt on jo syöty. Te saatte nyt maksaa minullekin. Kiitos ystävät hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Menkää te säästöillenne, minä menen Kelaan kun säästöt on jo syöty. Te saatte nyt maksaa minullekin. Kiitos ystävät hyvät.
Nyt on hyvä aika käyttää palveluita ja kysyä avustuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän äänestämisillä ole mitään merkitystä. Kuka tahansa sinne vallan kahvaan pääsee, tulee huomaamaan että rahaa ei ole mihinkään. Leikkauksia on pakko tehdä aina vaan lisää.
Mulle riittää että ansiosidonnaisen heikennykset kumotaan niin menee ääni sinne.
Itse kun olen suhdanneherkällä alalla jossa työt voivat mennä koska tahansa, eikä hirveästi kiinnostele yrittää asuntolainaa maksella työmarkkinatuella.