Lue keskustelun säännöt.
Voiko kermaviiliä käyttää vielä huomenna, jos siinä
05.04.2007 |
on parasta ennen tänään? Uskaltaisinko huomenna yhä käyttää?
Kommentit (3)
Se on hyla ja täysin avaamaton jääkaapissa säilytetty. Miksi ihmeessä sittn harhaan johtava päiväys?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elintarvikkeissa, jotka voivat muuttua helposti vanhetessaan epäterveellisiksi (liha, kala jne.), on viimeinen käyttöpäivä -, ei parasta ennen -merkintä. Parasta ennen -merkittyjä voi harkinnanvaraisesti käyttää päivämäärän mentyäkin, viimeinen käyttöpäivä -merkittyjä ei.
T: avuton ap