Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kuukauden ruuat 250 eurolla

Vierailija
22.08.2025 |

Ihan kivoja hätävararuokia ja kertaluontoisia annosratkaisuja, mutta huomaa kyllä, että kyseessä on yhden lapsen talous. Silloin voi helposti koota lautaselle niitä näitä ja kuitata proteiinit parilla keitetyllä kananmunalla.

Isommalle perheelle laitan kyllä mieluummin selkeitä ruokalajeja, joista riittää annoksia lämmitettäväksi tai lounaaksi mukaan otettavaksi. Ei tule kalliiksi sekään.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010946700.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ruokakaupasta tingitty vaan noutoruuasta ja turhista ravintolakäynristä yms. Taas niin turha artikkeli...

Miten tuo auttaa niitä jotka eivät koskaan wolttaa vaan tejevät AINA kaiken itse?

Vierailija
2/3 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ruuat 180 eurolla kk. Olen iso mies 90 kg.4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ruokakaupasta tingitty vaan noutoruuasta ja turhista ravintolakäynristä yms. Taas niin turha artikkeli...

Miten tuo auttaa niitä jotka eivät koskaan wolttaa vaan tejevät AINA kaiken itse?

Ei auta mitenkään. Artikkeli on ehkä suunnattu yksinhuoltajaisille jotka eivät laita ruokaa. Tuossakaan ruokaa ei juuri valmisteta, vaan kootaan aineksista annoksiksi. Syön itse tuollaista, kun olen yksin kotona ja keksin, mitä kaapista löytyisi lounaaksi.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi