Lopetin juomisen koska en kestänyt krapuloita, muita?
Oikeesti ei ole sen arvosta, jo 2 siideristä tulee kauhee olo seuraavaksi päiväksi. Kunnon känni tietää 2 päivän laattaamista. Nyt raittiina 6kk ja elämä on ihanaa ja aamujlla on kikva herätä!
Kommentit (17)
Mulla tulee kanssa yleensä tosi kamala kankkunen, vaikkei joisi kuin muutaman siiderin. Juon siksi toooosi harvoin, eli ehkä kerran neljässä kuukaudessa. Ei kyllä harmita :)
Määrä täytyy vain pitää vähäisenä, korkeintaan 1 siideri tai 1,5 lasillista viiniä illan aikana, ei tippaakaan enempää.
Pieniä lapsiakin on, ei nekään mitenkään ota kiljumisillaan huomioon vanhemman viiltävää päänsärkyä että itsemurhahan se krapulaan asti juominen olisi! =)
En vaan jaksa sitä krapulaa, sitä pahaa oloa.
Ja nyt olen lopettanut juomisen ja ollut periaatteessa jo kohta 3 vuotta juomatta. Joskus otan jonkun pienen alkudrinksun, mutta siihen se sitten jää.
Saa kyllä aika lailla aina selittää miksi ei juo, etenkin firman juhlissa missä sais ilmaista viinaa, ihmiset ei vaan tajua että jos ei maistu niin ei maistu, vaikka kuinka olis ilmaista.
harvoin juon ja aika vähän tuon takia. Krapulat ihan kauheita fyysisesti ja henkisesti (ahdistus). Ei todellakaan ole sen arvoista.
Mutta en tiennyt että joillekin voi tulla krapula kahdesta siiderista???!! Mutta koska en itsekään siedä krapulaa ja jos se mulle noin pienestä iskis, en kai ottais yhtään....
krapulan (ja sen takia menee vähäiset vapaapäivät pilalle)takia ja ennen kaikkea henkisen krapulan takia . ketutti jo ennen juomista että kun palaa rahaa niin paljon juomiin . . .
Hänelle tuli iän myötä (kolmenkympin lähestyessä) just näitä krapuloita, jotka syntyy parista siideristä ja ovat laattaamista läpi vuorokauden. Monella saman ikäisellä on ollut vastaavaa kehitystä, taitaa olla naisen biologiaan liittyvä juttu. Itselläni en ole huomannut vielä mitään, mutta ihan perhe-elämä rajoittaa kyllä häppäämistä. Ei ole kiva olla krapulassa ja haiseva lasten edessä. :/
en käytä juuri ollenkaan väkeviä juuri tuosta syystä että en viitsi kestää krapulaa. Kankkuset ne vaan pahenevat vanhetessa, ja samaan aikaan ei olisi mitenkään aikaa kärsiä niitä. Ja muutenkin, juon todella paljon vähemmän syystä että alkoholilla vaan on niitä kaikenlaisia jälkivaikutuksia... välittömiä ja pidemmän ajan päästä ilmeneviä.
Nuorempana ryypiskelin kyllä kauheesti...
Niiden pitäis kuulemma auttaa, niin ettei tuu ihan mielettömän huono olo aamulla.
...Koska jo yhdestä siideristä tulee käsittämätän krapula. Ennen ei ollut näin. Lasten jälkeen (1v ja 2v) tilanne " riistäytynyt käsistä" :)
Miksi näin?
Ahdistaa ja itsetunto on nollassa. Eipä tule enää usein kännättyä.
Alkakaa dokata joka viikko, niin ehkä se siitä paranee?
Ei vaan olen kuullut että tuo on aika yleistä, mistä sitten johtunee. Itsellä ei kyllä ole tuollaista, olen päinvastoin alkanut sietää viinaa paremmin kun 30 vuotta lähestyy.
jo 3-4 tekee seuraavaksi päiväksi pöhnäisen tunteen. Absolutistiksi en ole ryhtynyt, mutta olen vähentänyt juomista todella satunnaiseksi. Niin, että usein kun olisi tilaisuuskin, juon tosi vähän.
Mulla seuraa muutamasta oluesta paska olo aamulla. Siksi juonkin sen verran enemmän, että olen aamullakin päissään ;P
Myös humalaan tulen pienestä määrästä, mutta krapulan takia lopetin alkoholin käytön jo vuosia sitten. No, yhden keskioluen join, kun Lordi voitti euroviisut. Siitä ei sentään tullut krapulaa.