Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi en aikoinaan palauttanut liian pieniä vaatteita/tavoitevaatteita

Vierailija
22.08.2025 |

Nyt kun olen laihtunut ja aion laihtua vielä lisää, niin näin työttömäksi jäätyäni ei olisi mitenkään varaa tässä rahatilanteessa uusia vaatekaappia. Nyt minulla on siellä täysin käyttämättömiä mustia perushousuja, trikoohousuja, leggingsejä, perus arkipuseroita ja joitain vähän ns. juhlavampiakin, alushousuja ja rintaliivejä, Haltin syys-/kevättakki, pari talvitakkia, muutama lenkkitakki, yksi mekko jonka voi laittaa vaikka häihin päälle. 

Joskus on viisasta hamstrata :D ei voi koskaan ennustaa elämäntilanteita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain alapeukuttajaa taitaa kismittää :D No, se on suomalaisille tyypillistä.

Vierailija
2/5 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hyvinkin olla varaa nyt, jos et olisi aikaisemmin tuhlannut. No mutta hyvä kuitenkin että vaatteille on nyt viimein käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on taas kerääntynyt liikaa vaatetta. Sairauden takia joskus laihduin ja ostin hienoa vaatetta. No kilot siitä alkoi taas tulemaan. Pitäs alkaa myymään noita. Ei ole innostusta laihduttaa. Ja saisin rahaa pahan päivän varalle.

4/5 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Samaa riemuitsen. Vaatteet myös näyttää mukavammilta päällä, mikä on kiva bonus.

Vierailija
5/5 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt just se tilanne että olen laihtunut kokoon S ja kaappi on täynnä L-koon vaatteita, kaikki pienemmät oon laittanut UFFin laatikkoon tai antanut siskolle. Ja nyt harmittaa että tein niin! Mutta olin jo tyytynyt kohtalooni etten "koskaan" tuu laihtumaan. 

Ap: hyvä että hamstrasit, olisinpa minäkin tehnyt niin!