Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain miehillä on rakastaja monia vuosia vaikka naimisissa ja lapsiakin 4.

Vierailija
22.08.2025 |

Kuulostaa raskaalta ja aika tuhoon tuomittu yritys. Sitten rakastaja tulee vielä raskaaksi ja näin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoruus jäänyt kesken 

Vierailija
2/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia elukoita miehet on. Heti pettämässä kun tulee tilaisuus. Vaikka hetero olenkin, vietän aikaa vain naisten seurassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on kolme lasta ja rakastajia ollut useita vuosien varrella. Lisäksi olen nainen. Minun rakastajani eivät tule raskaaksi,

Vierailija
4/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasia elukoita miehet on. Heti pettämässä kun tulee tilaisuus. Vaikka hetero olenkin, vietän aikaa vain naisten seurassa

Olet mies

Vierailija
5/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on kolme lasta ja rakastajia ollut useita vuosien varrella. Lisäksi olen nainen. Minun rakastajani eivät tule raskaaksi,

Onko sinulla sairauden tunnetta?

Vierailija
6/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pilanneet maailman.

Vierailija
7/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sairauden tunnetta?

Minkä sairauden? Varmaan yhtä suurta tunnetta kuin niillä miehilläkin, jotka tekevät samoin.

Vierailija
8/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimensä mukaisesti rakastaja on se, joka rakastaa. Virallisesti lapset sitten tehdään sosiaalisesti ja taloudellisesti järkevän puolison kanssa.

Vierailija
9/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pilanneet maailman.

Niin lapseni 🧓

Vierailija
10/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää pippeliä käyttämän ja täyttää koko maa! Sanotaan isossa kirjassakin. Mitä te naiset tätä sitten paheksutte? No, minä en täyttänyt. On vain yksi jälkikasvua. En edes käynyt vieraissa ja naisiakin oli vain kaksi ja toisen kanssa niistä menin yhteen, kun kahteen pekkaan näin sovittiin. Mutta ne ruuvaa kenellä on terhakkain meisseli 😉

Vierailija
11/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 90% tapauksissa kyse ole siitä että kotona ei ole tarpeeksi seksiä. Kaikki naiset eivät ymmärrä että mies tarvitsee seksiä ja sen puute ajaa joko pettämiseen, eroamiseen tai masentuneeseen mieheen jos jää semmoiseen suhteeseen. Itse valitsin exän kohdalla eroamisen kun ei mikään auttanut eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Nykyinen ymmärtää tarpeeni.

Vierailija
12/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän 90% tapauksissa kyse ole siitä että kotona ei ole tarpeeksi seksiä. Kaikki naiset eivät ymmärrä että mies tarvitsee seksiä ja sen puute ajaa joko pettämiseen, eroamiseen tai masentuneeseen mieheen jos jää semmoiseen suhteeseen. Itse valitsin exän kohdalla eroamisen kun ei mikään auttanut eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Nykyinen ymmärtää tarpeeni.

Olettepa te miehet heikkoja :) heti hooraamassa jos vaimo ei anna pimppaa 🤭 Naikaa miehiä niin ei tarvitse valittaa naisista

13/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkitaikurini Lucy Darling sanoi sen hyvin: "So there's actually a biological reason to why men are the way they are. You see, when men are born, they are born with this special thing that women don't have. It's called the audacity."

https://www.youtube.com/shorts/x9b_eTtKRS4

Vierailija
14/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia käyttäytymistä ihmislajin uroksilta. Naaraat pyrkivät sitomaan urokset huolehtimaan yhteisistä jälkeläisistään. Noin se nyt vaan menee.

Vierailija
15/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää..välillä nussii muitakin kuin omaa eukkoa ja lasten äitiä...suosittelen..

Vierailija
16/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia käyttäytymistä ihmislajin uroksilta. Naaraat pyrkivät sitomaan urokset huolehtimaan yhteisistä jälkeläisistään. Noin se nyt vaan menee.

Ei liity sukupuoleen millään lailla. Ainoastaan ihmisen päättämä moraalikoodisto estää naaraita toimimasta samalla tavalla. Naiset on yhteiskunnissa haluttu valjastaa huolto-, ylläpito- ja uusintamistöihin.

Vierailija
17/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar vai rakastaja? 

Vierailija
18/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuoruus jäänyt kesken 

Kyllä on nuoruus jäänyt kesken  ja käyttäytyy iäkäs teini  kun nussimiskokemukset jäi kesken. Ei ole itsekontrollia.

Vierailija
19/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te miehet heikkoja :) heti hooraamassa jos vaimo ei anna pimppaa 🤭 Naikaa miehiä niin ei tarvitse valittaa naisista

Enpä ole rahaa vastaan koskaan pannut ketään. Ja sori en ole homo. Ja päinvastoin kehuin juuri naistani. Tiedän että ei haluttuna naisena on vaikea kuulla että joillakin on kunnolliset naiset.

Vierailija
20/40 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään järjestely on sopinut naisille. Alfoilla voi olla useampi ja ihminen ei pohjimmiltaan ole yksiavioinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä