Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa yhteyttä huuto.net -myyjään

Vierailija
21.08.2025 |

jolta ostin lähes 100e edestä tuotteita. Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Vanha sääntöhän on että maksa/tarjoa esineestä vain sen verran minkä olet myös valmis häviämään ilman että vituttaa niin että naama irtoaa.

Vierailija
22/24 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan kyseisellä myyjällä millaisia palautteita aiemmilta ostajilta?

Joskus vastaaminen saattaa viivästyä, jos myyjällä on muita töitä tai asioita. Ainakin omalla kohdallani joidenkin ostajien kohdalla näin oli silloin aikoinaan, kun vielä joku jotain minulta huuto.netissä osti.

Kesällä joku voi olla ihan lomamatkalla eikä pysty hoitamaan asioita heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netin sivuilla kehoitetaan antamaan tällaisissa tilanteissa ensin myyjälle negatiivinen palaute. Se saa ilmeisesti jotkut toimimaan. Sinulla on 75 vrk aikaa muuttaa palautetta, jos myyjä sattuisi keksimään, että pystyy sittenkin toimittamaan tuotteen sinulle. Seuraavaksi kehoitetaan tekemään rikosilmoitus, jos myyjästä ei ole kuulunut "muutamassa viikossa". Huuto.net toimittaa poliisille tarvittavat tiedot, jos poliisi pyytää.

Vierailija
24/24 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkään olet odottanut vastausta? Se on oleellista.

Useimmat myyjät ovat töissä päivisin yms.

Minulle kerran yksi ostaja vihoitteli. Ensimmäinen viesti oli: laitoin sinulle meilin 10 minuuttia sitten, etkä ole vastannut. Ja työpäivän mittaan viestejä oli kertynyt.

Myyjä voi olla esim. bussikuski, lentäjä, hammaslääkäri, kirurgi, muu lääkäri, junankuljettaja, kaupan kassa - ja minä ainakin asiakkaana toivon, että työnsä keskellä eivät hoida Tori.kauppoja.

Jos joku ostaa useita tuotteita, minä ainakin otan ensin esiin kaikki ko. tuotteet ennen kuin vastaa myyjälle; näin tiedän mistä puhutaan.

Toivottavasti kauppasi sujui hyvin, vaikka kesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän