Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne rentut

Vierailija
21.08.2025 |

Hei mieheni enemmän pukumies ,kaikki ok mutta pakko miettiä "renttu miestä". Hullua N 40

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat vain vähän jännitystä.

Vierailija
2/7 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä renttu panomies aina pukumiehen voittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttu kulkee samassa flanellipaidassa ja farkuissa koko viikon. Paita on ollut hänellä vuosia ja vuosia jo yläasteelta asti. Silloin kun hän soitteli akustista kitaraa ja kuuntelin. Soiton jälkeen hän vetäisi mut, tyttönsä, syliinsä yhdellä käden liikkeellä, suuteli voimakkaasti ja kiepautti alleen. Paita haisee öljylle ja bensalle sillä hän tekee remontit autoihin itse. Välillä hitsailee alihankintayrityksessä. Välillä tekee puusepän hommia. Keikkatöitä siellä täällä, ei olla niin paikkasidonnaisia eikä todellakaan asuta missään lukaalissa. 

Hän ei välitä titteleistä, ei pokkuroi, on suorasanainen eikä stressaa taloudesta. Ei päästä rikastumaan mutta tullaan ihan hyvin toimeen. Hän tekee niin paljon ruumiillista työtä että ei tarvitse kuntosalia. Se pitää testot koholla. Seksissä dominointi tulee luonnostaan ja mulle tulee taas luontainen halu antautua hänelle. Hän on tulta ja yhtä aikaa romanttinen. Ollaan aina ja joka kerta lähärissä. Rakastellaan päivittäin ja saan hänen kanssaan aina orgasmeja pelkästään yhdynnästä. Huolehtii aina mun tyydytyksestä. Sellainen renttu täällä. En yhtään ihmettele että kiehtoo, niin minuakin.

Vierailija
4/7 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on pukumies, mutta hillityn ja asiallisen kuoren alla on myös sellainen rietas mies, jota ei tunne muut kuin minä. Rakastan tätä kontrastia. 

Vierailija
5/7 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renttu kulkee samassa flanellipaidassa ja farkuissa koko viikon. Paita on ollut hänellä vuosia ja vuosia jo yläasteelta asti. Silloin kun hän soitteli akustista kitaraa ja kuuntelin. Soiton jälkeen hän vetäisi mut, tyttönsä, syliinsä yhdellä käden liikkeellä, suuteli voimakkaasti ja kiepautti alleen. Paita haisee öljylle ja bensalle sillä hän tekee remontit autoihin itse. Välillä hitsailee alihankintayrityksessä. Välillä tekee puusepän hommia. Keikkatöitä siellä täällä, ei olla niin paikkasidonnaisia eikä todellakaan asuta missään lukaalissa. 

Hän ei välitä titteleistä, ei pokkuroi, on suorasanainen eikä stressaa taloudesta. Ei päästä rikastumaan mutta tullaan ihan hyvin toimeen. Hän tekee niin paljon ruumiillista työtä että ei tarvitse kuntosalia. Se pitää testot koholla. Seksissä dominointi tulee luonnostaan ja mulle tulee taas luontainen halu antautua hänelle. Hän on tulta ja yhtä aikaa romanttinen. Ollaan aina ja jo

Tämähän on selvästi persuduunarin kuvaus eikä rentun kuvaus.

Renttu menettää työnsä, koska juopottelee eikä mene aamulla sovittuun paikkaan. Nykypäivän renttu on naamatatuoitu peukusta sekaisin oleva sekakäyttäjä, jolla on maksatulehdus ja hepatiitti ja jolla ei seiso muu kuin järki.

Vierailija
6/7 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutkin mogaa....

Vierailija
7/7 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei välitä titteleistä, ei pokkuroi, on suorasanainen eikä stressaa taloudesta. Ei päästä rikastumaan mutta tullaan ihan hyvin toimeen. Hän tekee niin paljon ruumiillista työtä että ei tarvitse kuntosalia. Se pitää testot koholla. Seksissä dominointi tulee luonnostaan ja mulle tulee taas luontainen halu antautua hänelle. Hän on

Samaa mieltä, renttu ei ole duunari eikä duunari renttu 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi