Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reino Nordin kiistää sanoneensa Julianna Jokelalle että voitko kääntyä ympäri, jotta näen sun perseen

Vierailija
21.08.2025 |

Kumpaa uskoa?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julianna valehtelee!

Vierailija
62/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että juttu on joku väärinymmärrys tai itse rakennettu tarina jostain. Ihan sama mitä on Nordineista mieltä, mutta minä näen heidät juuri sellaisina kuin ovat. Eivät vedä roolia eivätkä yritä miellyttää. Miksi ihmeessä Reino vetäisi tuolla kaikkia niin helposti provosoivalla omintakeisella tyylillään ja sitten kieltäisi tämän jos se on kuitenkin tapahtunut? Ei häntä kiinnosta ihmisten mielipiteet. Uskon täysin, että jos olisi tehnyt näin (mitä on saattanut juomisaikoinaan tehdäkin) niin myöntäisi kyllä. Joten juttu on joko valhe tai sitten Reino ei muista. 

Sorry. Mut en lähde noin yksinkertaiseen narratiiviin.

"Negatiivinen narratiivi"? Hei naiset, älkää nyt viitsikö lähteä tohon negatiiviseen narratiiviin. Tuo saattaa tosiaan toimia, aika oivallus sinulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sen tiedän että on äärimmäisen tärkeää nähdä onko hyvät perseet vai hölmöt perseet.

Hyvä tietenkin muistaa että naiselle perseelle tavattuva kaupankäynti on elinkein ja se on niin äärimmäisen tärkeä asia että siitä ei saa feministien mielestä keskustella ollenkaan

Vierailija
64/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottihan Seiskakin kuvan Sannan perseestä. Tosin ei tainnut pyytää kääntymään...

Ei tarvinnut, Sanna halusi itse paljastaa edustavamman(😝) puolensa.

Vierailija
65/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

62, miksi siteeraat kommenttiani keksimällä siihen itse sanoja, joita en ole käyttänyt? :D

Vierailija
66/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

62, miksi siteeraat kommenttiani keksimällä siihen itse sanoja, joita en ole käyttänyt? :D

Ehkei ole käyttänyt kaikkia sanoja, mutta olet kirjoittNut ne.

Vierailija
67/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi toimittajalle, että opettele jokin taito itsellesi, ettei haukkumalla toisia tarvitse nostaa itseään.

Vierailija
68/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ole käyttänyt kaikkia sanoja, mutta olet kirjoittNut ne.

Enhän ole. Minä kirjoitin "yksinkertainen". Tämä torspo väänsi sen "negatiiviseksi". Pelaa likaista peliä ja on vielä lukihäiriöinen. Kuten sinäkin. 

Vierailija
69/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs sitten vaikka olisi sanonutkin. Kai tuo naisen sen verran järkevä on, että osaa vastata enkä käänny. On tää maailma mennyt ihmeelliseksi mielensä pahoittamiseksi. Alkaa jo riitteleen, olis tällä pallolla ihan oikeitakin ongelmia. Haloo nyt!

Vierailija
70/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs sitten vaikka olisi sanonutkin. Kai tuo naisen sen verran järkevä on, että osaa vastata enkä käänny. On tää maailma mennyt ihmeelliseksi mielensä pahoittamiseksi. Alkaa jo riitteleen, olis tällä pallolla ihan oikeitakin ongelmia. Haloo nyt!

Vihdoin joku järkevä tässä ketjussa, minun lisäkseni. 

Vierailija
71/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän kiistää han kaiken. Musta Reino on pelottava. Älä ole hänen kanssa eri mieltä.

Maria uskoo kaikkeen hömppään. En sauraa heitä somessa kun en siellä ole.

Tämän pariskunnan kanssa ei lähtisi kinaamaan. En siis luota Reinoon. Voipi toinen osapuolikin liioitella juttua.

Vierailija
72/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että juttu on joku väärinymmärrys tai itse rakennettu tarina jostain. Ihan sama mitä on Nordineista mieltä, mutta minä näen heidät juuri sellaisina kuin ovat. Eivät vedä roolia eivätkä yritä miellyttää. Miksi ihmeessä Reino vetäisi tuolla kaikkia niin helposti provosoivalla omintakeisella tyylillään ja sitten kieltäisi tämän jos se on kuitenkin tapahtunut? Ei häntä kiinnosta ihmisten mielipiteet. Uskon täysin, että jos olisi tehnyt näin (mitä on saattanut juomisaikoinaan tehdäkin) niin myöntäisi kyllä. Joten juttu on joko valhe tai sitten Reino ei muista. 

Sorry. Mut en lähde noin yksinkertaiseen narratiiviin.

"Negatiivinen narratiivi"? Hei naiset, älkää nyt viitsikö lähteä tohon negatiiviseen narratiiviin. Tuo saattaa tosiaan toimia, aika oivallus sinulta.

Jossain toisessa yhteydessä nainen purskahtaisi vain nauruun ja pyllistäisi. Molemmat nauraisivat.

Siis jos naisella olisi huumorintaju kohdillaan, mutta tämähän taisikin olla mahdollista joskus viime vuosituhannella. Nyt tuon saa tulkita feministisen ohjekirjan mukaan ainoastaan seksuaaliseksi häirinnäksi, josta rankaistaan tietenkin ankarimman mukaan eli mieluiten maine totaalisesti paskimalla. Näinhän näiden nykyhullujen oikeustaju toimii, omaa ajattelua ei tarvitse vaivata.

Haluttaisiinko meidän kaikkien olevan ilmiantajia? Siltä haisee. Ei näitä malleja näin tiuhaan työnnettäisi naamalle. Ja hyvin moniahan tämä vääränlaisten rankaisemisen ja kouluttelun oikeus näyttäisi tyydyttävän syvästi.

Vierailija
73/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta!!! Sekksshuaalissshta väkivaltaa tuommoinen!!!

Niin itseasiassa on. Koetapa takoa päähäsi.

Ei ketään saa takoa päähän. Ei edes itseään. Olet aktiivisaggressiivinen.

Vierailija
74/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottihan Seiskakin kuvan Sannan perseestä. Tosin ei tainnut pyytää kääntymään...

Ei tarvinnut, Sanna halusi itse paljastaa edustavamman(😝) puolensa.

Ihan eri pelikirja tällä vallankäyttäjällä.

Vierailija
75/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no tuolle jonka mukaan asialle pitäisi vain naureskella, homma ei ihan toimi niin. Asia varmaan jäänyt mieleen, koska muuten olleet normaaleja käytökseltään, ja yksi 'perseessä kiinni' sanallisesti.

Asiaa voisi verrata siihen, että on vaikka kiinteistövälittäjä joka työssään näkee paljon ihmisiä ku  esittelee heille asuntoja. Sitten tulee joku dille näytölle jota ei tunnu edes asunto kiinnostavan, ja joka sanoo: näytä tissit! =Täysin sopimatonta käytöstä ko. tilanteeseen, joka aiheuttaa pahaa mieltä, ja minkä muistaa pitkään.

Kyse ei edes ole 'vain' perseen näyttämisestä, vaan siitä ylimielisyydestä, mihin omasta mielestään alisteisessa asemassa olevan asettaa, ja tapa millä halveksuu toisen ammatillista roolia. Tuskinpa olisi samaa sanonut Jone Nikulalle tai Harri Moisiolle?

Vierailija
76/77 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Onneksi elin nuoruuteni aikana, jolloin flirttailu oli sallittua, jopa suotavaa ;). Oli hemmetin hauskaa, verrattuna tähän nykypäivän totiseen mielensä pahoittamisen aikakauteen. Eikä kukaan tietenkään hyväksy mitään vakavaa sekoilua ja sikailua. Mutta niillekin idiooteille osattiin ennen näyttää keskaria ja jatkaa matkaa.

Terv. 50 vee lady

Vierailija
77/77 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!!