Iltalehti: Tämä on tilanne Katri Helenan, 80, ja Tommi-puolison, 48, suhteessa nyt: "En minä voi eläkkeelle jäädä" ä
Katri Helena on 80-vuotias legenda, mutta kyllä tässä alkaa mennä maku kun lukee, että nuori mies - siis 48-vuotias Tommi - elää edelleen kuin siivellä isoäidin maineella. Katri lopetti uransa, mutta ukko ei tietenkään aio jäädä "eläkkeelle", koska pitää vielä rahastaa vanhan rouvan nimellä. Elokuvia, projekteja, levy-yhtiökuvioita kaikki kierrätetään niin kauan kuin Katri Helena hengittää. Jos kyseessä olisi 80-vuotias mies ja 48-vuotias nainen, niin koko kansa huutaisi hyväksikäyttöä, mutta nyt tämä esitetään romanttisena tarinana.
Ja kyllä pistää silmään tuo ikäero. 32 vuotta nuorempi mies, joka saa kaiken huomion ja vielä vitsailee, ettei tarvitse katsoa kelloa töissä. Juu ei varmasti tarvitse, kun on saanut kermat kuohittua valmiiksi legendan vierestä. Mikähän siinä on, että Suomessa "vahvojen naisten" kohdalla tämmöinen menee läpi, mutta jos roolit olisivat toisin päin, niin ukko olisi jo lynkattu julkisesti?
Kommentit (54)
Katri on ikäisekseen nätti. Pitänyt itsestään hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Katrin osuuden Itse asiassa kuultuna sarjassa. Kyllä se siellä oli. Areena.
Pitää katsoa. Kuulin, että oli puhunut pehmeitä, eli niistä yhteyksistään taivaaseen. En kyllä sellaisiin henkimaailman juttuihin usko. Kuin meediohommia.
Paneeks noi? Katrihan voi nyt alkaa kiertää kaikki tosi-tv:t läpi kun on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei Salella pari vuoutta Katria nuoremmalla on saman ikäinen puoliso, kuin Katrilla.
12 vuotta ilmainen asuminen eikä ketään ihmetellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Katrin osuuden Itse asiassa kuultuna sarjassa. Kyllä se siellä oli. Areena.
Pitää katsoa. Kuulin, että oli puhunut pehmeitä, eli niistä yhteyksistään taivaaseen. En kyllä sellaisiin henkimaailman juttuihin usko. Kuin meediohommia.
Siinäpä Katrilla olis uusi työ. Siitä vaan meedioistunnot kehiin kun on yhteydet taivaakseen. Jotkut varmaan osallistuis ja maksaisi.
Katri Helena näyttää freesiltä kasikymppiseltä ja massaa saa hiukan tullakin. Sehän on suorastaan suositus, että iän myötä pyöreys ei ole haitaksi vaan terveellistä. Näin sanoo lääkäritkin.
Liimatainen on ihan elähtäneen spurgun näköinen.
Vierailija kirjoitti: 48v ei ole mikään nuori mies.
Keski- ikäinen mies on. Ja jotenkin elähtäneen näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Liimatainen on ihan elähtäneen spurgun näköinen.
Katri ei siedä alkoholia ja luulen ettei tykkää jos Tommi juo, joten Tommi on juonut salaa.
Tommi deittaili Riikka Purran kaa nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole mitään perusteita tuolle parjaamisellesi. Tiedätkös aikuisilla ihmisillä on Suomessa oikeus ihan itse päättää asioistaan. Kunhan suvaitsemattomana pöyristelet heidän ikäeroaan.
Ja jos 80-vuotiaalla ukolla olisi 48-vuotias nainen, niin kukaan palstan naisista ei paheksuisi, vaan kannustasi nuortaparia?
Siis vanhusparia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dc710752-d528-4238-836e-fc85aa…
"Hengähdystauko
Liimataisen syksy jatkuu Kikka-musikaalin ja Jukka Kuoppamäki Kiitos musiikista -konserttien parissa. Hän paljastaa myös, että on hiljattain saanut kiinnostavan työtarjouksen alan ulkopuolelta. Kyse on hänen mukaansa erittäin isosta yhtiöstä.
Sanoin, että jos pystytte sellaiset ehdot tarjoamaan, ettei edelleenkään tarvitse kelloa katsoa, niin sitten minä olen kiinnostunut.
Jotkut artistit ovat olleet Liimataiseen yhteydessä ja yhden artistin kanssa on sovittu tapaaminen syyskuulle yhteistyökuvioiden neuvottelemiseksi."
Jos Katrista ilmestuu kirjoja, dokumentteja, elokuvia, musiikaleja tms niin mitä sitten. Aloittajalta vaan unohtui että Liimatainen muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Tommilla kiire naimisiin että saa sit leskeneläkkeen
Siinäpä sulle leskeneläkettä:
Leskeneläkkeeseen on oikeus aviopuolisolla tai rekisteröidyn parisuhteen osapuolella, jos tietyt ehdot täyttyvät. Yleensä ehtona on, että avioliitto tai rekisteröity parisuhde on solmittu ennen kuin menehtynyt puoliso täytti 65 vuotta ja että heillä on tai on ollut yhteinen lapsi. Leskeneläkettä voi saada myös lapsettomana, jos leski on täyttänyt 50 vuotta menehtyneen puolison kuollessa ja avioliitto on kestänyt vähintään 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpais mullekin 80v:nä nelikymppinen mies kunhan on hyvässä kunnossa (myös mieskunnossa). Todellisuudessa taidan virkata yksin jossain palvelutalossa.
Oletko edes nähnyt läheltä miltä Liimatainen näyttää nykyään. On tosi turpea ja plösö ikääkuin olis viettänyt aikansa Esson baarissa. Myös Katri näyttää ihan ikäiseltään. Leuka roikkuu ja on massaa kertynyt. Kaija Koo linkitti osuvasti muistutus kuvan itsestään ja Katrista joka otettu 25v sitten.
Tuollaiset täysin asiattomat ulkonäön kommentoinnit kertoo kyllä enemmän sinusta kuin Tommista. Me kaikki vanhetaan ja ihmisillä voi myös olla sairauksia ja lääkityksiä jotka vaikuttaa negatiivisesti painoon ja ulkonäköön. Lapsellista haukkua muiden ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoittee Areenasta Itse asiassa kuultuna - Katri Helena, jossa Katri oli luonnollisimmaan, paitsi oli tosi kova silmämeikki. Hiuksetkin ilman kohotuksia ja kaikki rypyt ja uurteet näkyvillä. Jostain syystä en enää löytänyt Areenasta( vaikka oli tv:s hiljan) , tainnut kieltää esitykset oli liian " paljaana" ts vanhuus näkyi niin selvästi.
Olisi met kampaajan kautta, hiukset lätsähtäneet
Vierailija kirjoitti:
Paneeks noi? Katrihan voi nyt alkaa kiertää kaikki tosi-tv:t läpi kun on aikaa.
Mitä se ulkopuolisille kuuluu? Mietitkö useinkin ventovieraiden seksielämää tai sen puutetta?
Vierailija kirjoitti: 48v ei ole mikään nuori mies.
Kyllä on. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpais mullekin 80v:nä nelikymppinen mies kunhan on hyvässä kunnossa (myös mieskunnossa). Todellisuudessa taidan virkata yksin jossain palvelutalossa.
Oletko edes nähnyt läheltä miltä Liimatainen näyttää nykyään. On tosi turpea ja plösö ikääkuin olis viettänyt aikansa Esson baarissa. Myös Katri näyttää ihan ikäiseltään. Leuka roikkuu ja on massaa kertynyt. Kaija Koo linkitti osuvasti muistutus kuvan itsestään ja Katrista joka otettu 25v sitten.
Olen nähnyt kyllä valokuvat....joo on turpea plösö
Tommilla kiire naimisiin että saa sit leskeneläkkeen