Huippuravintola suljettu vähin äänin. Mitä on tapahtunut?
Toivottavasti ei ole kokonaan lopettanut. Oli aikomus käydä tuolla joskus.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/a1290cb7-1d39-417e-8a8b-a9a…
Kommentit (208)
"...vain siksi, että on kotoisin Kurdistanista."
Eli siis mistä maasta?
Oliko ravintolassa jääkaappi tai muita kylmätiloja? Eihän sellaisia missään kurdistanissa ole ollut keskiajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja näitä ala-arvoisia, aggressiivisia ja sairaita kommentteja. En ole koskaan ymmärtänyt, että epäonni, virhe tai onnettomuus on syy ilkkua.
Kun toimii Suomen lakien ja asetusten mukaan, ei tule ongelmia. Syy miksei ole haettu lupia on islam jonka säännöt ovat täysin yhteensopimattomia Suomeen. Alkoholilupien saanti tuskin on senkään vertaa vaativa työ kuin saada hygieniapassikoe läpi ilman virheitä. Luotti varmaan siihen etteivät oman heimonsa jäsenet käy tuolla kuitenkaan näkemässä miten alkoholin kanssa salaa läträtään.
Salaa? Jos nettisivuilla mainostetaan ruokiin sopivaa viinipakettia, niin se on mielestäsi salaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mistä maasta?
Wikipedian mukaan Irakissa syntynyt. Kyllähän tyypistä täytyy sanoa että jotain sen on oikein pitänyt tehdä että on noin korkealle päässyt ja arvostan, vaikka itsekin pidän häntä jotenkin ylimielisenä. Outoa vaan jos on jättänyt luvan hakematta ja siihen tuo kaatuu.
Se vaikutelma mikä mulle tästä hahmosta ihan omien ulostulojensa perusteella on tullut on, että hän kokee olevansa kaiken kuolevaisuuden yläpuolella. Ei siinä paljon mitkään anniskeluluvat tai tylsä byrokratia yleisesti välttämättä kiinnosta, jos ajattelee että on niin erinomainen että kerta kaikkiaan voi tehdä mitä lystää ja ihmiset syövät silti kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät enää halua maksaa yhdestä perunasta sataa euroa.
Tämä.
Mä en vaan ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka käyvät ravintoloissa,baareissa tai vaikka kuntosaleilla. Kyseiset paikat on silkkaa rahastusta, eikö ne rahat kannattaisi käyttää fiksummin kuten lainan lyhennykseen tai sijoituksiin? Toki jos tulot on tosi hyvät niin sitten noissa paikoissa voi käydä mutta keskiluokka jos käy niin ihmettelen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mistä maasta?
Se maa on vähemmän oleellinen asia kuin Kurdistan.
Ullatuus.
Muuten, aika monet ns. vinkuinkkarithan ajavat taksiakin ilman mitään taksilupaa (i. e. taksiliikennelupa, jonka lisäksi on muuten vielä taksinkuljettajan ajolupakin), ja sen lisäksi ilmeisesti median otsikoista päätellen ottavat toistuvasti luvattomasti käyttöönsä taksiensa naisasiakkaiden sukuelimiäkin.
Ei päässytkään ihonvärikortilla läpi
Vierailija kirjoitti:
Fine dining on niin nähty.
Niinpä, varsinkin kun itsellä ei ole koskaan ollut varaa siihen.
Kahvipaketin saa kaupasta alle 10 eurolla ja siitä keittää 50-60 kupillista kahvia ja kahvilaan kun menet juomaan kahvin niin se kahvikuppi taitaa maksaa nykyisin yli euron. Vain tyhmä ihminen menee kahvilaan juomaan kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mä en vaan ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka käyvät ravintoloissa,baareissa tai vaikka kuntosaleilla. Kyseiset paikat on silkkaa rahastusta, eikö ne rahat kannattaisi käyttää fiksummin kuten lainan lyhennykseen tai sijoituksiin? Toki jos tulot on tosi hyvät niin sitten noissa paikoissa voi käydä mutta keskiluokka jos käy niin ihmettelen suuresti.
Täällä keskluokkainen sinkku joka käy niin salilla kuin ravintoloissa ja kahviloissakin. Lainoja ei ole, joten ei tarvi säästää lyhennyksiin. Sijoittaminen ei kiinnosta yhtään, eikä säästäminen. Lapseton sinkku kun olen, valtiolle vaan menisi perinnötkin. Joten minä käytän sen mitä tienaan täysillä elämästä nautiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipaketin saa kaupasta alle 10 eurolla ja siitä keittää 50-60 kupillista kahvia ja kahvilaan kun menet juomaan kahvin niin se kahvikuppi taitaa maksaa nykyisin yli euron. Vain tyhmä ihminen menee kahvilaan juomaan kahvin.
No monen meistä mielestä sillä miljööllä ja sillä että välillä pääsee pois kotinsa seinien sisältä, olemaan yhdessä ihmisten parissa kuitenkaan välttämättä tarvetta edes jutella kenenkään kanssa, on arvoa. Itse olen sinkku ja teen täysin etätöitä. Kyllä se on mukava välillä poiketa vaikka kahvilaan, ettei ihan mökkihöperöksi tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on köyhiä. Ei ole rahaa mihkään ravintolaan, edes pikaruokapaikkaan kun tulot on 595 e. Rikkaat taasen matkustelee ja losottaa rahat ulkomaille. Ja sit ihmetellään näitä konkurssien määriä.
Suomalaisten ostovoima on ollut kasvussa jo yli kaksi vuotta. Suomalaisten palkka- ja palkkiotulojen mediaani oli 3 289 euroa marraskuussa 2024.
500 000 työtöntä 590 euron tuloilla ja 1 400 000 opiskelijaa tuloitta tuskin michelin ravintoloihin eksyy.
Taisi tulla vähän luikurinlisää noihin lukuihin. Alkuperäinen väitteesihän kuului "Suurin osa suomalaisista on köyhiä", joka on tietysti ihan täyttä hevonpaskaa.
Niistä leegoistakin olisi muuten pitänyt maksaa vetokoukkuvero.
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmä, täysin persaukinen tai äärimmäinen kitupiikki miettii joka asiassa mikä olisi halvinta ja jättää sen takia mukavia asioita tekemättä.
Tää perunatohtori on ihan pelle.
Google arvostelut sen kertoo että hypetetty paikka joka tarjoo paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mitä sinä niillä sijoituksilla teet, kun et koskaan kuitenkaan käytä rahaa mihinkään mukavaan? 😂
Hän oli prinssi, tuhannen ja yhden yön mukaan.