Miksi aina pitäisi leikata hyvätuloisilta?
Jokainen hankkii itse rahansa, ei niitä voi varakkaammalta ryöstää.
Köyhä on yhteiskunnan ... täysi pummi ja p....
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyväkin on köyhä. Miten hyvätuloisilta on leikattu? Ainakin minulla verotus on keventynyt.
Työssä käyväkin voi olla köyhä, piti kirjoittaa.
Koska vassarin mielestä on oikeudenmukaista rangaista niitä enemmän jotka tienaavat enemmän tai tekevät töitä enemmän. Nehän on sortajasikoja, kun taas kulttuurikommunistit on uhreja, koska ne ei tee töitä eikä niiden tekeleitä osta kukaan. Siksi ne inhoaa niitä, joiden työt käy kaupaksi.
Koska pienituloisilla ei ole mistä leikata.
Minä olen ollut 30 vuotta hyvätuloinen. Olen joskus kironnut, kun ylityökorvauksista tai bonuksista on mennyt 50% veroja.
Nyt olen pitkällä sairaslomalla ja olen kiitollinen, että saan vuorostani vastinetta maksamilleni veroille, eikä tarvitse kerjuulle lähteä, eikä edes säästöjä käyttää laskuihin ja ruokaan.
T. Porvari ja iloinen veronmaksaja
Pienituloisilta leikatessa tulee raja vastaan nopeasti. Mistäs sitten otetaan?
Tuhansia vuosia elettiin sääty-yhteiskunnassa. Nyt tasa arvohömpän aikana se huomataan, ettei sosialismi toimi ja dokomratia on syvältä. Luonnonlaki on ainoa joka toimii
Outo heitto, vähävaraisien elämäähän on tässä eniten heikennetty. Kaiken lisäksi menot ovat kasvaneet moninkertaisesti muutamien viime vuosien aikana. Kohta näkyy kaduilla kun ahdinko nousee exponentiaalisesti.
Työssäkäyväkin on köyhä. Miten hyvätuloisilta on leikattu? Ainakin minulla verotus on keventynyt.