yh-odottajan ongelma
Olen siis raskaana ja ilman kumppania, joten seksi-elämää ei ole :(
(haluja kyllä olisi) pohdinkin tässä tulevaisuutta kun vauva syntyy niin ei ihan heti tule lähdettyä mhinkään missä saattaisi mahdollisen seksikumppanin löytääkkin. Eikä nyt raskaana ollessa tule mieleen hakea deittipalstoilta seuraa! Kuinka te muut yksin odottajat " hoidatte" omat seksuaaliset tarpeenne vai oletteko vaan yksinkertaisesti ilman?
Itse olen ollut ilman, mutta täytyy sanoa, että mieli tekee ja kaveria kaipaa :(
Kommentit (26)
Viimeksi eilen illalla. Lämmittelyä kylvyssä, sitten ehdotuksestani sänkyyn jossa hän sai tehdä aloitteen mutta heti kun minä tein liikettäkään hänen suuntaan hirveä lukko päälle. Sitten piti vaan ymmärtää ja lohduttaa.
ongelma. Sano, että olet aivan turhautunut ja että nyt tästä pitää jo ihan todella puhua.
Tsemppiä...
Vierailija:
Viimeksi eilen illalla. Lämmittelyä kylvyssä, sitten ehdotuksestani sänkyyn jossa hän sai tehdä aloitteen mutta heti kun minä tein liikettäkään hänen suuntaan hirveä lukko päälle. Sitten piti vaan ymmärtää ja lohduttaa.
Kun tulin raskaaksi mieheni jätti minut. Olin aivan epätoivoinen ja masentunut. Sitten sattui jotain aivan merkillistä. Istuin yksinäni puistossa ja itkin, kun lenkillä ollut mies pysähtyi ja kysyi onko kaikki OK. Kun huomasi, että ei todellakaan ollut hän saattoi minut kotiin. Kun mies oli lähdössä kotiin aloin vollottaa uudestaan ja pyysin, että hän jäisi. Nukuimme sitten yhdessä ja hän silitteli ja piti minua sylissään. Olin aivan ihmeissäni että voiko mies olla niin hellä ja kiltti. Hän kertoi tulleensa leskeksi pari vuotta sitten ja elävänsä yksin. Hän oli 60-vuotias ja minä 27. Hän yöpyi luonani silloin tällöin eikä koskaan ehdottanut mitään seksiin viittaavaa. Minä puolestani halusin kovasti seksiä, mutta en kehdannut häneltä sitä pyytää. Lopulta rohkaisin mieleni ja hän oli aivan hämmentynyt, mutta susotui kun ensin varmistui että halusin sitä itse enkä vain kiitollisuuttani tarjonnut vastapalvelusta. Hän on seksissäkin aivan ihana. On hellä ottaa huomioon kaikki toiveeni (mm. peppuseksiä, josta tykkään kovasti). Hän on edelleen elämässäni enkä oikein tiedä mitä hänen kanssaan tekisin. Hän ei pyydä mitään. Auttaa hoitaa pientä tyttöäni. Sekstailee kanssani ain jos haluan. En uskonut, että tuollaisia miehiä voi olla olemassa. Mitä ajattelette tämmöisestä?
odottelen tässä (36vko) ensimmäistä lastani ilman miestä ja seksiä tekee melkein koko ajan mieli. Ei auta muu kuin itsetyydytys sauvalla tai ilman. Olen kyllä kehittynyt taitavaksi omassa kivassa, mutta ei se korvaa läheisyyttä. En kuitenkaan halua miehiä aktiivisesti jahdata. Olipa tuo edellinen kertomus mukavan lämmittävä. Tapahtuispa mulle jotain samaa.
Olen minä sanonut tuon kaiken.
Ja nyt, monen vuoden jälkeen hän on jopa suostuvainen lähtemään seksiterapeutille. Itse ehdotin sitä ensimmäisen kerran jo viisi vuotta sitten. Ainoa ongelma on imettäminen, eli pitäisi vauva saada jonnekin hoitoon siksi aikaa - ja minähän en voi sitä hoitaa koska meidän pitäisi molempien mennä yhdessä.
Ei asia sinänsä muuten ole niin synkkä, hän on muuten kaikin puolin hyvä ja rakastava vaimo, mutta seksi on vain täysin ja totaalisen hävinnyt suhteesta. Kyllä hänkin joskus itkee omaa surkeuttaan ja silloin joudun lohduttamaan ja valehtelemaan ettei se seksi nyt niin tärkeätä ole. Rehellisesti kuitenkin rakastan ja haluan juuri häntä!
vain pari kertaa kuussa, mutta se on sitäkin parempaa ja kestää koko yön. Huomaan todellakin olevani paremmalla tuulella sen jälkeen, hyräilen, meikkaan, väännän vitsejä ja nautin elämästä.
Hmm. Pitäisköhän tätä sittenkin tehdä vähän useamminkin...
Kuulepa sinä pihin raivottaren mies, sano vaimollesi, että vois kunnon panot tehdä hyvää hänellekin.
Vierailija: