Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yh-odottajan ongelma

Vierailija
05.04.2007 |

Olen siis raskaana ja ilman kumppania, joten seksi-elämää ei ole :(

(haluja kyllä olisi) pohdinkin tässä tulevaisuutta kun vauva syntyy niin ei ihan heti tule lähdettyä mhinkään missä saattaisi mahdollisen seksikumppanin löytääkkin. Eikä nyt raskaana ollessa tule mieleen hakea deittipalstoilta seuraa! Kuinka te muut yksin odottajat " hoidatte" omat seksuaaliset tarpeenne vai oletteko vaan yksinkertaisesti ilman?

Itse olen ollut ilman, mutta täytyy sanoa, että mieli tekee ja kaveria kaipaa :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin melkein 5v selibaatissa, enkä alkanut seksiin ennen kuin löysin itselleni kunnollisen miehen.

Vierailija
2/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita nyt malttaa pitää jalat ristissä sen aikaa.

tai hei, löytyyhän niitä raskaanaolevia himoitsevia, ethän sinä voi tulla vahingossa raskaaksi toista kertaa! go for it woman. googleta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suurin osa tuntemistani yksin odottavista on ollut jopa vuosia ilman seksiä

Eikös tässä ole jonkinlainen biologinen ristiriita? :-)

Vierailija
4/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut naimisissa muutaman vuoden ja yhteisiä lapsia kaksi, kolmatta odotan ja nyt mieheni otti eron kun olin raskauden alussa...tilanne mulle ihan uusi ja outo.

lähdin kysymään ihan vilpittömästi kuinka yh-äidit " järjestää" seksielämänsä, onko sitä... vastauksesi on loukkaava!

t. alkup.

Vierailija
5/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähdin kysymään ihan vilpittömästi kuinka yh-äidit " järjestää" seksielämänsä, onko sitä... vastauksesi on loukkaava!

t. alkup.

ts. oman käden onnea kyllä. Useimmat meistä ovat saaneet sen verran pahasti nenilleen, ettei ilman luottamusta ole seksiä - eikä sitä luottamusta tule ihan helposti.

Vierailija
6/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaviin en kyllä törmännyt, mutta aika pienten vauvojen äiteihin kylläkin. Oikein mukavaa seuraa löytyi. Sänkyyn ei minulla kyllä kiirettä ollut, mutta nopeasti paikkaa peiton allekin tarjottiin.

Vierailija
7/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne, jotka ovat saaneet pahasti näpeilleen eivät uskalla sitä tehdä. Koska haluavat suojella itseään pettymyksiltä ja haluvat tarjota vakaata ja tasaista elämää vauvalleen/lapselleen.

Kovin suuret tunteet, pettymykset, sydänsurut ja vaihtuvat kumppanit jne voivat pikemminkin viedä energiaa kuin tuoda sitä. Itse en olisi ainakaan silloin kun lapsi oli vielä ihan pieni, jaksanut tapella vielä ihmissuhteissakin, kyllä se arki vei kaikki voimat. Lapseni isä ei tapaa lastaan, joten minulla ei edes ole sellaista vapaata aikaa, jolloin voisin " elää itselleni" .

Tästä huolimatta, sitten kun lapsi kasvoi, löysin ihanan kumppanin itselleni. Aivan hetkessä se ei sujunut, noin 3 vuotta meni.

Vierailija
8/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ään tuohon hommaan myös.

Vierailija
9/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis kyl tällänen yh-isukki jota kiinnostaa raskaana oleva nainen ei ja voishan sitä sit muutenki tutustua kuin seksin merkeissä.

Vierailija
10/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se lapsi vain on siinä sijaiskärsijänä. En tunne kuin hyvin marginaalisen osan ihmisiä, joille sitoumukseton seksi pidemmän päälle on hyvä idea, vaikka sitä kuinka " noin periaatteessa" pitäisi kannattavana ja " lasta säästävänä" . Ja vaikka sitä ei kuinka harrastaisi toisten moralisointia tms.

Vierailija
11/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinkeskustelunumeroissa. eli sinne naiset soittaa lähes ilmaiseksi. miehet etsivät kovasti seksiä ja ovat valmiita tulemaan heti luoksesi. Ei tarvitse itse lähteä minnekään.

Vierailija
12/26 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani löysi elämänsä miehen olleessaan raskaana toiselle miehelle... Joten kaikki on mahdollista :)

Mutta muuten tämä th:n elämä ole helppoa vaikka ei ole ihan pieniä lapsiakaan, koska ei kotiin niin vaan voi tuoda ketään, joten hommaa dildo... niin minäkin tein

Vierailija
13/26 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän muuta meni väärin

Vierailija
14/26 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja dildoja mulla on jo kaapissa, mutta eipä ne korvaa aitoa miestä.

Tuo kuulostaa hyvältä jos löytäisi jonkun ns. vakipanon jonka kanssa voisi tarpeensa tyydyttää. Mutta eipä minusta taida olla nyt raskaana sitä etsimään, senverran " vanhoillinen" taidan olla.

Jotenkin vaan kun on tottunut että erotiikka kuuluu miltei jokapäiväiseen elämään, kalsealta ja tyhjältä nyt yksin olla ja silti tuntea himoa. Ja noista puhelinlinjoista en ihan heti alkaisi itse hakemaan seuraa, vaikka uskon sieltä miehiä löytyvän, en tahtoisi kotiini ihan ketä tahansa tuntematonta.

Vierailija
15/26 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään ei tehnyt mieli seksiä, varmaan koska oli niin henkisesti rikki. Nyt, kaksi vuotta myöhemmin, alkaa olla jo oikeasti tuskaiset oltavat. Kevätkin tulee. Huh. Että kädet on kovassa käytössä, vaikka toki kaipaisi ohan oikeasti sitä toista ihmistä vierelle, ei pelkkää seksiä.

Vierailija
16/26 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin kyllä se lapsi vain on siinä sijaiskärsijänä. En tunne kuin hyvin marginaalisen osan ihmisiä, joille sitoumukseton seksi pidemmän päälle on hyvä idea, vaikka sitä kuinka " noin periaatteessa" pitäisi kannattavana ja " lasta säästävänä" . Ja vaikka sitä ei kuinka harrastaisi toisten moralisointia tms.

No, tunteethan siihen tulee mukaan ainakin naisilla aika usein, siis seksiin... Mutta sekin pitää osata ajatella että mä nyt tykkään tosta kamusta, mut ei tää johda mihinkään koskaan.

Vierailija
17/26 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö vaimoni onkin niin huonotuulinen kun meillä ei harrasteta seksiä kuin noin joka kolmas kuukausi? Itse olisin kyllä halukas vaikka joka päivä, mutta hän ei. Sen sijaan hän on lähes aina huonolla tuulella ja nalkuttaa.

Viimeksi sai raivarin kun lapset olivat muka sairaita ja itkivät koko ajan, mutta kun kuopus siirtyi häneltä epäonnistuneen iltaimetyksen jälkeen itkien mun syliin hän rauhoittui ja nukahti tyynesti syliini vähän myöhemmin.

Mutta ei tuollaista raivoavaa pihtaria voi jättääkään koska oikeudessa lapset jäisivät kuitenkin hänelle.

Vierailija
18/26 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, tunteethan siihen tulee mukaan ainakin naisilla aika usein, siis seksiin... Mutta sekin pitää osata ajatella että mä nyt tykkään tosta kamusta, mut ei tää johda mihinkään koskaan.

Vierailija
19/26 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaikana lapsen isän kanssa erottuamme harrastimme kuitenkin seksiä, koska meillä se toimi vaikka muu yhteiselo ei. Kummallakaan ei ollut uutta kumppania niin meillä se toimi näin. Sitten ensimmäiset 1,5 v minulla oli kaksi vakipanoa, fuckbuddya, joista kumpikin on erittäin hyvä ystäväni eikä sen enempää. Sitten löysin taas uuden vakipanon, sovimme seksisuhteesta, mutta kihloissahan tässä nyt ollaan ja uutta pienokaista odotellaan.

Eli fuckbuddyyn voi ihastua, seksihän on tietenkin nauttitavampaa kun on tunteet pelissä, mutta ei sen tarvitse kuitenkaan rakkaudeksi muuttua. Mutta mahdollista, on jopa todennäköistä, että varsinkin naiset ihastuvat panokamuihinsa. Varokaa siis siskot..

Vierailija
20/26 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksikö vaimoni onkin niin huonotuulinen kun meillä ei harrasteta seksiä kuin noin joka kolmas kuukausi? Itse olisin kyllä halukas vaikka joka päivä, mutta hän ei. Sen sijaan hän on lähes aina huonolla tuulella ja nalkuttaa.

Joo, minusta ainakin tulee kiukkuinen nalkuttaja jos seksiä on liian vähän. Oikeastaan tämä johtuu siitä, että kaipaan miehen pistävän minulle kampoihin ja seksi on meillä yksi parhaita hetkiä siihen. :)

Ja jotta ei kävisi liian helpoksi miehelle, niin minä olen huono tekemään aloitteita, eli vastuu seksistä jää miehelle. Ja kun olen kiukkuinen niin vasta aloitteen tekeminen onkin miehelle taitolaji... Tuntuu ikävältä, mutta tähän mennessä en ole pystynyt muuttumaankaan.