Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhjä pesä

Vierailija
20.08.2025 |

Kuopuskin muuttaa kotoa lähiviikkoina, oltiin tänään asuntonäytössä ja nyt illalla välittäjä sitten soitti, että asunnon omistaja oli valinnut lapseni asunnon saajaksi.

Tätä äitiä ihan pyörryttää, kaikenlaista risteilee päässä...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kovasti , mutta tiedätkö mitä todella tarkoittaa tyhjä pesä . Konkreettisesti lapsettomalle naisihmiselle ja mukaan luetaan se, kun on syövälle menettänyt kohtunsa.

Pahoittelut puolestasi, todella, mutta anteeksi nyt kovasti, sinun tuskasi ja menetyksesi ei nyt tähän liity eikä varsinkaan ole este sille etteikö lasten kotoa pois muuttamisesta saisi tänne avautua ja kokea siitä "riipimistä" sydänalassaan. Ja ihan ilman tilanteessasi olevan mielen pahoittamista.

Ap

Vierailija
22/38 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kovasti , mutta tiedätkö mitä todella tarkoittaa tyhjä pesä . Konkreettisesti lapsettomalle naisihmiselle ja mukaan luetaan se, kun on syövälle menettänyt kohtunsa.

Loukkaantuja tästä vielä puuttuikin. Sun surusi on suurempi, saat mitallin. Ja muut olkoon hiljaa. (Oikea sana olisi ollut varmaankin tyhjenevä pesä. Hyväksytkö sen?) Vain yksi otti kantaa todelliseen aiheeseen kaikki muut parista kymmenenstä aloituksesta puhuu puutaheinää. ei ap.

Hän on mielensäpahoittaja. Äärimmäisen vastenmielinen ihmislaji, koska se oma napa on aina se jolla on suurempi syy, suurempi oikeus, suurempi suru, suurempi kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli myös ihanaa kun pesä tyhjeni. Nuoret ovat aina tervetulleita käymään kotona mutta onhan tää nyt ihanaa kun voi harrastaa seksiä milloin vain puolison kanssa ja kokata tarvii myös vähemmän.

Onni siitä, että nuorilla jalat kantaa ja ovat löytäneet omat polut mutta ilo omasta uudesta elämänvaiheesta.

Vierailija
24/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän teillä on ihanaa yhteistä aikaa miehen kanssa, kun lapset ovat lentäneet pesästä. 

Vierailija
26/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuja tästä vielä puuttuikin. Sun surusi on suurempi, saat mitallin. Ja muut olkoon hiljaa. (Oikea sana olisi ollut varmaankin tyhjenevä pesä. Hyväksytkö sen?) Vain yksi otti kantaa todelliseen aiheeseen kaikki muut parista kymmenenstä aloituksesta puhuu puutaheinää. ei ap.

Hän on mielensäpahoittaja. Äärimmäisen vastenmielinen ihmislaji, koska se oma napa on aina se jolla on suurempi syy, suurempi oikeus, suurempi suru, suurempi kaikki.

Meni varmaan aikaisemmalla kommentoijalla vähän överiksi. Mutta näin sivusta, onhan suru tuossa tapauksessa suurempi sitä ei voi kieltää. Toisen ketjun aihe vaan. 

Vierailija
27/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aviomiestä?

Vierailija
28/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä. Tiukille otti itsellänikin ja olen mies. 

Outoa, itsellä ei kyllä tuntunut missään, ihan normaali elämänvaihe, ei pidä elää lastensa kautta.

Vierailija
29/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakii olin iloinen ku lapset lensivät pesästä muuttivat omilleen. Että pärjäävät. Oisha se ollu tosi kurjaa jos oisivat jääneet kotiin tekopalkoiksi. 

Vierailija
30/38 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keski-ikäinen, enkä ole päässyt koskaan muuttamaan pois lapsuudenkodistani. Vanhan, sairaan ja vihaisen vanhempani kanssa joudun asumaan. 

Onpa ikävä tilanne sinulla!😢 Mut onks pakko?

Vierailija
31/38 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni varmaan aikaisemmalla kommentoijalla vähän överiksi. Mutta näin sivusta, onhan suru tuossa tapauksessa suure

Nätisti sanottuna: Keljuttaa ihmiset, jotka sanovat että mulla on suurempi suru, joten voisit olla hiljaa omasta surustasi. Valitettavasti aina ja kaikessa on joku, jolla menee vielä huonommin.

Vierailija
32/38 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyhjää pesää!

Vierailija
33/38 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä. Tiukille otti itsellänikin ja olen mies. 

Outoa, itsellä ei kyllä tuntunut missään, ihan normaali elämänvaihe, ei pidä elää lastensa kautta.

Tuntuuko sulla mikään missään vai vanhenetko kyyniseksi?

Vierailija
34/38 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojan tyhjentyneestä huoneesta tuli mulle työhuone heti seuraavana päivänä....pääsin pois eteiskäytävältä. 

Tytär kun muutti, huoneeseen muutti lukulamppu, nojatuoli, kirjahylly, kuntopyörä ja juoksumatto. 

Mutta ymmärrän haikeutesi. Asiassa on kuitenkin myös hyviä puolia: sulla on lisää tilaa, kaupasta ei tarvi roudata kädet vääränä ruokaa, sähkölasku ja vesilasku tipahtaa kun pyykkikone ja astianpesukone pyörii harvemmin eikä nuori enää asu suihkussa jne., ei tarvitse riidellä sotkusta jne...nuori maksaa itse laskunsa. 

Vierailija
35/38 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! vuoden päästä pelkäät että jälkikasvu muuttaa ,syystä tai toisesta, takaisin kotiin :D Nyt sinulla on aikaa ihan itselle ja jos sinulla on puoliso niin voitte alkaa seurusteleen ja kirmailla ilkosillaan kotona :D

Vierailija
36/38 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kuopus muuttaa pois 1.9. Ajattelin aina etukäteen, että poksautan silloin shmapanjapullon. Nyt olo onkin outo.

Vierailija
37/38 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kuopus muuttaa pois 1.9. Ajattelin aina etukäteen, että poksautan silloin shmapanjapullon. Nyt olo onkin outo.

Joko poksahti 🍾🥂 ?

Meillä tehty nyt n.1,5vkoa muuttoa, hankittu sitä tätä ja tuota, ylihuomenna tulee isompi satsi isompia huonekaluja asunnolle. On tämä kyllä outo fiilis..

Ap

Vierailija
38/38 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muuttoreissu Helsinkiin tehty. Sinne jäi meidänkin perheen kuopus.

ei ap

ps: katsotaan tuntoja myöhemmin, nyt oon vain ihan poikki