Mitä se eilisen uutislähetyksen puhe terapeutti-Villestä oli?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
En ottaisi mitään mielenterveysneuvoja terapeutti-Villeltä. Menetti uskottavuutensa jäädessään saikulle.
Et varmaan mene lääkärillekään jos se lääkäri on joskus itse ollut sairaana.
En menisi psykiatrille jolla on mt-ongelmia. En tietenkään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
En ottaisi mitään mielenterveysneuvoja terapeutti-Villeltä. Menetti uskottavuutensa jäädessään saikulle.
Kävin psykiatrilla jolla oli ollut mt-ongelmia. Tappoi sitten vaimonsa ja koitti tappaa perheensä
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
En menisi psykiatrille jolla on mt-ongelmia. En tietenkään.
Monesti ne on parempia auttajia joilla on omakohtaista kokemusta, kuin täysin asiasta ymmärtämättömät. Kuvittelet olevasi jotenkin yli-ihminen jolle ei voi tulla mt-ongelmia? Varo vaan kun pilkka osuu omaan niskaas, tarpeeksi vastoinkäymisiä, menetyksiä ja esim. koulu-/työpaikkakiusaamista, niin alkaa kellä tahansa pää hajoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ville on kyllä yksi pelle.
Itse taidat olla empatiakyvytön kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Ylen uutislähetyksessä kuultu tällaista mutinaa? Mikä uutislähetys?
Mikit oli vahingossa päällä. On jo pyydetty anteeksi. Hajaantukaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Et varmastikaan siis itse ole koskaan ollut sairauslomalla? Kenenkään uskottavuus ei kärsi siitä, että jää sairauslomalle.
Voi jäädä diskreetistikin. Ehkä noissa hommissa voi kannattaa.
Jos ei osaa edes omaa mielenterveyttään hoitaa, miten on uskottava toisten hoitajana? Taitaa olla aikamoinen helppoheikki koko tyyppi.
🇺🇦🇮🇱