Korkkarit seksiä varten
Mä laitan usein stay-upit jalkaan seksin ajaksi, kiihottaa molempia. Mies ehdotti että korkkarit sopisi hyvin lisäksi ja itsekin tykkään ideasta, saa naisellisen ja seksikkään olon.
Millaisia korkkareita suosittelisitte, saa siis postata linkkejä ideoiksi. Millaisia korkkareita muut käyttää sängyssä, vai käyttääkö kukaan edes?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokärkiset ehdottomasti.
Itsetyydytyksen nautintoa kun nai tiukkaa varvasaukkoa ja laukeaa kengän sisään.
Just tätä ajattelin itsekin. Se tuntuu hyvältä saada kenkää.
Itse kyllä pidän sitä naista parempana kuin pelkkiä kenkiä.
Näitä moni mies haluaa naisen pitävän.
Stradivarius Avokärkiset korkokengät - dark red/tummanpunainen - Zalando.fi
Tässä riittävän isolla varvasaukolla
www.zalando.fi/kazar-aude-avokaerkiset-avokkaat-black-k0q11b08m-q11.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytyksen nautintoa kun nai tiukkaa varvasaukkoa ja laukeaa kengän sisään.
Nainen ei saa tuossa yhtään mitään.
Saa paljon enemmän, kun ostaa nuo. Mutta jos nainen ei ole kotona moneen päivään, niin mies voi vähän leikkiä.
Hyväksyn rakastelutuokioon ainoastaan läpeensä paljaan kaunottaren. Joissakin esileikeissä sen sijaan hänen on sipsuteltava paljasvarvaskorkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa paljon enemmän, kun ostaa nuo. Mutta jos nainen ei ole kotona moneen päivään, niin mies voi vähän leikkiä.
Niin mitä nainen saa siitä, että mies panee varpaiden väliin? Ei yhtään mitään. Mä en kyllä edes jatkaisi parisuhdetta minkään varvaspanijan kanssa. Hyi saasta. Tuollainen sitten pilaisi mun kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä nainen saa siitä, että mies panee varpaiden väliin? Ei yhtään mitään. Mä en kyllä edes jatkaisi parisuhdetta minkään varvaspanijan kanssa. Hyi saasta. Tuollainen sitten pilaisi mun kengät.
Mistä keksit tuo varpaiden väliin panemisen? Miten se onnistuu?
Meillä useammat korkkarit pelkästään sänkykamari käytössä. Yhdet reisimittaiset 16 sentin korolla, nyöreillä ja platformilla. Yhdet remmikorkkarit 16 sentin korolla ja platformilla. Lisäksi yhdet nilkkakorkoiset saappaat nyöreillä. Ovat kyllä huikean seksikkäitä.