Äänestitkö Kokoomusta ja taloutesi meni kuralle?
Onko kohtalontovereita?
mies irtisanottiin ja meillä tulossa muutosneuvottelut.
Tuntuu, että leikkauksien tarkoitus oli ottaa muilta rahat pois ja siirtää Kokoomuksen kaverikerhoille. Olen nähnyt itse omin silmin näin tapahtuvan. Kavereita suositaan janrahat siirtyy taskuihin.
Ei koskaan enää Kokoomusta. Velka kasvanut eniten Petteri Orpon kaudella. Ainoat hyötyjät ovat hallituspuolueet kavereineen.
Kommentit (101)
Mä äänestin Kokoomusta ja mulla ei oo koskaan niin paljoo rahaa ku nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin kokoomusta. Talouteeni se ei vaikuttanut mitenkään.
Eikö sinulla edes ALV verot nousseet ?
Kyllä meillä muilla nousi...
Samalla korot alenivat ja sähkön hinta on suuren osan ajasta tosi halpa, eli kokonaistulos on aika lailla sama, vaikka jokin tuote maksaa hieman enemmän.
Äänestin demareita. Vitutti katsoa sitä hallituksen kokoonpanoa, käytännössä pahin mahdollinen tavallisen kansan kannalta. Keskiluokka, duunarit ja köyhät maksavat lystin. Suuret ikäluokat saivat taas kerran olla turvassa eläkkeineen. Yksityiset lääkärifirmat hierovat karvaisia käsiään. Porukka ei uskonut, nyt on toinen ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Multa lähti työt sannan aikana ja ei ollut enää varaa edes kunnolla ruokaan ja sannakin vaan huusi boomerit töihin vaikkei mitään mahiksia päästä mihinkään töihin, onneksi ei pystynyt sentään eläkeputkeani viemään, monelta muulta se lähti. Ei ikinä enää demareita hallitukseen, kiitti mulle riitti.
Sannan aikana tuli 300 000 lisää köyhyysrajan alle menijää.
Sellaista se on, kun keskiluokka luulee olevansa omistavaa luokkaa ja eliittiä. No nytpä siirtyy teidän ja sukunne varallisuus parempiin käsiin :).
Ihan hyvin menee ja menisi vielä paremmin ellei verottaja ja eläkeläiset veisi suurinta osaa tuloista.
Äänestin Kokoomusta, joka siirtää kansalaisten kustannuksia heidän itsensä maksettaviksi, eikä sosialisoimalla paremmin ansaitsevilta. Olemme tosin vasta tämän tien alussa, koska toimenpiteiden toteuttamiseen tarvitaan useampi hallituskausi. Mutta eiköhän sekin järjesty. Talouteni ei mennyt kuralle, en saa mitään tukia ja tämä vuosi on ollut parasta aikaa taloudellisesti. Tästä on hyvä jatkaa.
Äänestin kokoomusta, sain 5tonnin veronalennuksen vuositasolla
Äänestin ja talouteni on kohentunut, mm korkojen, sähkö- ja polttoainelaskujen tuleminen alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa lähti työt sannan aikana ja ei ollut enää varaa edes kunnolla ruokaan ja sannakin vaan huusi boomerit töihin vaikkei mitään mahiksia päästä mihinkään töihin, onneksi ei pystynyt sentään eläkeputkeani viemään, monelta muulta se lähti. Ei ikinä enää demareita hallitukseen, kiitti mulle riitti.
Sannan aikana tuli 300 000 lisää köyhyysrajan alle menijää
Ja Sanna oli se joka aloitti sen huutamisen ettei ihmisten kaikki ongelmat kuulu hallituksen pöydälle sähkökriisin aikaan.
Kylläpä käy kokoomusnuoret kiivaana, miksi sitten gallupeissa demarit johtavat? Meinaatteko, että ihmiset uskovat näitä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä käy kokoomusnuoret kiivaana, miksi sitten gallupeissa demarit johtavat? Meinaatteko, että ihmiset uskovat näitä juttuja?
Äitis kävi kiivaana kun sinua teki.
En äänestänyt mutta arvasin että näin käy, kokemusta aikaisemmilta hallitus kausilta.
Vierailija kirjoitti:
SDP tekee hokkus pokkus temput ja kaikki elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Sannan floppiyhtiön työkavan karut luvut julki: johdolle 840 000 euroa. Lähes 3miljoonan tappiot..
Vierailija kirjoitti:
Työttömäksi jäin. Ennen maksoin verorahoja Suomelle. Nyt Suomi maksaa niitä minulle.
Kiitos Kokoomusherrat!
Kyllä sinä edelleen maksat niitä veroja, joskus jopa kovemmalla prosentilla kuin palkasta.
Lehdessä oli, että palkan veroalet menevät työttömyysvakuutusmaksun nousuun. Työttömyys on lisääntynyt.
Hep! Täällä meni säästötoimien myötä myös duunit alta. Jouduin elämään työttömänä tuilla ekan kerran elämässäni puolen vuoden ajan. Onneksi sain uuden vakituisen työpaikan. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita. Hoitajapula ei enää ole ja sotealan työttömyys kasvanut rajusti. Niin että kiitos hallitus! Työttömien ja sosiaalitukien varassa elävien määtäkasvanut. Että sellaiset säästöt. Tulee fiilis, ettei varmaa koskaan ollut tarkoituskaan saada valtion taloutta tasapainoon, vaan on ollut ihan muut motiivit tällä hallituksella....
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin Kokoomusta ja mulla ei oo koskaan niin paljoo rahaa ku nyt.
Oletko Turun junan toimari ja Orpon kaljakaveri?
Kokonaiskuvassa ei mitään merkitystä. Ostovoima vain parantunut.