Peukun käyttö saadaan loppumaan jos narkomaaneille jaetaan turvallisemmat huumeet valtion puolesta
Kommentit (230)
isommat terästetyt annokset lopettaa käytön kerrasta
Eipäs kun sellaiset mönjät joista lähtee henki heti eka kerrasta.
tuomioiden nosto, ei vankilaan vaan hoitoon ja puistoja siistimään,graffittien pesu käsin
Vierailija kirjoitti:
tuomioiden nosto, ei vankilaan vaan hoitoon ja puistoja siistimään,graffittien pesu käsin
Miksi persut eivät tee näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitko ulinan, jos tekisi?
Voidaan antaa ilmaiset aineet, mutta sitten pitää asua saaressa, jonne vain helikopterista tiputetaan aineet, piikit, ruokaa ja teräaseita, jos tulee tasajaon suhteen erimielisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitko ulinan, jos tekisi?
Persujen äänestäjänä olen jo 2 vuotta odottanut, että jotain tapahtuisi. Ei auta kuin ulista, kun mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan antaa ilmaiset aineet, mutta sitten pitää asua saaressa, jonne vain helikopterista tiputetaan aineet, piikit, ruokaa ja teräaseita, jos tulee tasajaon suhteen erimielisyyksiä.
Miksi? Eikö niille kaikille voi vain antaa tarpeeksi, niin ei tarvitse tapella?
Annoksen täytyy olla tarpeeksi vahva, jotta henki lähtee kerrasta.
Noin oli, mutta rauhoittavat lääkkeet otettiin kaikilta pois.
Ei niitäkään ihan turhaan keksitty.
Nyt sitten eletään peukun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Millä ne kustannetaan, ap?
Mitkä? Huumeiden valmistus ei ole sen kalliimpaa kuin särkylääkkeiden.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kelpaa pitää olla ääripärinät.
Tuohan se tuntuu olevan, että ei riitä kannabis-potkut enää. Senkin vasemmisto ehkä haluaa vapaaksi ja ehkä jakaa kouluissa ilmaiseksi lapsille.
Annetaan myös alkoholiseteille ilmaiset kaljat ja lihaville sokerisäkki joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan myös alkoholiseteille ilmaiset kaljat ja lihaville sokerisäkki joka kuukausi.
Ei alkoholisti kaljaa tarvitse, vaan puhdasta alkoholia. Sokeria nyt saa jokainen kaupasta niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuonne myös jäisi, vaikka tulisi katumapäälle. Eikä saisi terveydenhoitoa. Vaatteet, remontit, hautaus jne. pitäisi hoitaa itse. Ei yhteyksiä ulkomaailmaan. Tämä olisi hyvä idea.
Voiko osa aineista nostaa verenpainetta tai laskea liikaa. Mitä vaikutuksia elimistöön ja annoskoot. Sitten on vieroituslääkkeitä tai terapeutteja.
Narkomaaneja pitäisi Suomesta kerätä kuin irtokoiria iltaisin ja sitten sijoittaa näitä sekaisin olevia hulluja Nigeriaan, Siperiaan ja Saharan aavikolle "eheytymään".
Huumettahan ei ole pakkoa käyttää koska heikko ihminen ei osaa kieltäytyä jolloin pilaa itse elämänsä ja on siitä vastuussa vain itse.
Vierailija kirjoitti:
Voiko osa aineista nostaa verenpainetta tai laskea liikaa. Mitä vaikutuksia elimistöön ja annoskoot. Sitten on vieroituslääkkeitä tai terapeutteja.
Huumeista aiheutuu suuria terveyshaittoja, erilaisia riippuen huumeesta. Tärkeintä kuitenkin olisi, että sivullisille aiheutuisi haittoja mahdollisimman vähän. Siksi huumeiden jakelu valvotusti olisi paras ratkaisu. En minä välitä tuhoaako narkomaani terveytensä, kunhan minun ei tarvitse olla heidän kanssaan tekemisissä.
Ei ne kelpaa pitää olla ääripärinät.