Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*ENSKAT VIIKOLLA 39*~*~*

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla ilmoittelemaan meistä, täällä ollaan edelleen. En ole jaksanut lueskella viestejä, kun tämä viikko on mennyt apeissa tunnelmissa. Tiistainen murhenäytelmä ulottui myös meille, joten fiilis on mitä alhaisin.

Onneksi tuo pieni aarre muistuttaa elämän ihmeellisyydestä ja auttaa uskomaan johonkin hyvään.

Palailen taas...

-marge ja Aarre-

Vierailija
42/43 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen viikonloppu ollu palstalla näköjään. Meillä pojat on edelleen sairaalassa ja mäkin oon kipee. Oon ollukin kotona eilisen ja melkein koko tän päivänkin. Aamulla oli pakko käydä poikia moikkaamassa ku oli niin kaamee ikävä. Onneks he olivat tosi pirteitä. Mummo oli heidän kanssaan eilisen päivän ja yön et me oltais saatu olla miehen kaa kaksistaan. No eipä ollu kovin kivaa ku olin kipee mut saatiinpahan levätä. Molemmilla pojilla on korvatulehdus ja hengitys vinkuu ja rohisee edelleen. Mä en oikein tajuu miten tauti voikin olla noin sitkeessä.

Nyt meen taas lepäilee että tervehtyisin huomiseen mennessä. Pitäs jaksaa taas olla sairaalassa:( laitan viel kuvan pikku potilaista, jotka eivät kyllä kuvassa näytä kovin sairailta.

Terkuin Butterfly
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=6bb38f7d-8d76-11dd-a7f1-…!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...piti tulla testaamaan, toimisiko vauva-palstan kirous käänteisesti. Meillä on nimittäin ollut ihan horror-yö viime yönä ja kaipaisin vaihteeksi vähän unta. Sienna heräsi klo 2.15 ja nukahti vihdoin 4.10, siinä välissä itki, jutteli, touhusi, pyöri, inisi, sätki ja teki oikeastaan kaikkea, mitä yöllä ei pitäisi tehdä. Jouduin olemaan sen huoneessa sen koko ajan, koska heti tuli huuto kun yritin lähteä. Se nukkui rauhallisesti sitten klo 6.45 asti, jonka jälkeen kitisi säännöllisin väliajoin ilmeisesti unissaan kasiin asti, jolloin heräsi. Mä nukuin ehkä vähän siinä jossain välissä. Päikkäreitä yritin nukkua, mutta ei uni tullut.

Nukkumaan meno on myös ollut vaikeaa, kauhea pyöriminen ja touhu on päällä. Tyttö on kuin sätkynukke, jota vedetään kaikista naruista yhtäaikaa, kaikki raajat sätkivät eri suuntiin. Ei hajuakaan, mikä sitä vaivaa. Mietin yöllä jo kaikki vatsavaivat, hampaat ym, mutta en tullut siitä hullua hurskaammaksi.

Valveilla ollessaan tyttö on onneksi mitä aurinkoisin ja iloisin eikä yön hulinointi tunnu päivällä juuri missään. Meillä oli mun isä ja äitipuoli viikonloppua viettämässä ja ne jaksoivat touhuta Siennan kanssa tosi paljon, oli kivaa.

Muuta en nyt jaksa kirjoitella, toivottavasti huomenna on reipas ja levännyt olo ja irtoaa jotain kommenttejakin. Ihana kuva Butterflyn hymypojista, vaikka kipeitä ovatkin!

Tipu & Sienna 1v, vihdoinkin unessa