Keskusteluketju yksinäisille ja ahdistuneille. Kerro mitä sinulle kuuluu ja jos jaksat, niin kerro joku pieni yksityiskohta päivästäsi
Kommentit (4)
Olen olemassa, toteavasti. Olin töissä. Tein automaatiolla. Olin verkkainen. Olen ollut jo pitemmän aikaa verkkainen. Tehokkuusprossat laskusuunnassa. En välitä. Jopa töissä on jotakin tuntemusta miettiessäni niitänäitänoita. Tänään ei ollut mitään tuntemuksia. En välitä. Lähes mikään ei tunnu miltään. Illalla juon taas pari kuppia kahvia juuri ennen nukkumaan menoa. Tulen kääntyilemään sängyssäni tunnin puolitoista ennen nukahtamista ja herään muutaman tunnin kuluttua herätyspergeleeseen.
Hain lähimetsästä mustikoita. Oli hyvä olla metsässä. Olen miettinyt, missä linnut ovat olleet viime päivinä, kun pihapiirissä on ollut hiljaisempaa, niin nehän olivat siellä metsässä 🐦 iloitsin siitä.
Kiitos tämän ketjun avaamisesta sinulle, ap 🌸
Helpotti kun vihdoin pääsi ovesta tänään ulos. Söin ABC:lla lounasta ja nautin kun oli muita ihmisiä ympärillä.
Kävin eilen taas baarissa ja join nopeaan tahtiin 3 olutta. En halunnut mennä yksin kotiin, joten menin siis ennemmin baarin nurkkaan päihtymään ja räpeltämään kännykkää.
Tuo nopea juomistahti aiheutti sen, etten saanut unta normaaliin aikaan. Heräsin myös 4 aikoihin ja sain seuraavaksi unta vasta 6 tienoilla.
Morkkis aamulla. Olisi pitänyt tehdä tänään kaikkea. Mitään en jaksanut, koska unien laatu oli ollut niin nolla.
Sain kuitenkin lähdettyä pyöräilemään ja pyöräilin pari tuntia ja kävin kaupassa siinä ja kaikkea. Tämä vähän piristi.
Mutta perusolo on kuitenkin päivittäin ahdistunut ja jotenkin "epätodellinen", etten kuulu oikeasti tähän maailmaan. Ihmettelen suuresti esimerkiksi Ylen aamu-tv:n kaltaisten ohjelmien "maailmankuvaa". Onko oikeasti olemassa ihmisiä, joiden mielestä aamu-tv:n leppoisuus, salonkikelpoisuus ja haaleus edustaa heidän elämänsä todellisuutta yksi yhteen. Minun elämäni on aina vain "tulehtunutta".
Ehkä tänään taas baariin.