Mihin maahan Katri Helenan "Katson autiota hiekkarantaa" sijoittuu?
Tuntuu oudolle että kyseessä olisi joku etelä-Euroopan maa. Koska Katri Helena saapuu tyhjään kahvilaan joka suljetaan puoliyöllä. Tuolloin väki yleensä on liikkeellä eikä kahvila olisi tyhjä. Suomessa, Yyteri tms., kahvila taas ei olisi auki noin myöhään.
Kommentit (79)
Suomeen, hänen omien sanojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä matkani on ensimmäinen, jolla olen aivan yksinäinen". Eli on ulkomaan matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän laulaja ollut rannalla puoleltaöin. Mainitsi vain, että on rannalla myöhemmin kuin muut, ja että kahvila suljetaan puolilta öin. Mutta kahvila oli vielä auki.
Kyllä kaikki viittaa ettei sulkemisaikaan ollut enää paljon. Miksi muuten mainita koko sulkemisaika? Kellon täytyi olla ainakin 23.
Sehän lauleskelee ihan mitä sattuu! Täsmällisyyttä niihin lauluihin jumaliste! Laulaisi ensin että olen hiekkarannalla ja kello on nyt 23.05 ja vasta sitten alkaisi horista jotain muistoistaan.
Kiukuttaa tuollainen huolimattomuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. Missä muussa maassa voisi katsoa puolilta öin hiekkarantaa? Muualla tulee pimeä.
Vaahtoaako Suomessa meri kesäyönä puoliltaöin?
Miksi ei vaahtoaisi? Tuulen nopeus 6 metriä sekunnissa riittää nostattamaan vaahtoa aalloille. Se ei ole kovin paljon.
On sen verran vilposaa ettei sinne jäädä yökausiksi tunnelmoimaan. Tuolloin ei ollut vielä tappohelteitäkään ja silloinhan ranta olisi väkeä mustanaan. Kahvilat suljetaan kyllä ennen puoltayötä.
Vierailija kirjoitti:
Sanat ovat Vainion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä matkani on ensimmäinen, jolla olen aivan yksinäinen". Eli on ulkomaan matkalla.
Ei siis ainakaan Gambia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kotimaan matkailusta?
Vierailija kirjoitti:
Ranskaan sijoittuu.
Kultivoitunut fiilis viittaisi jonnekin sinne. Tai se Katri-Helenan tulkinta.
Jonnekin Espooseen jossa vanhemmat ovat pukukopeissa ja lapset hukkuneet ja siksi hiekkaranta on autio.
Siis hyvin ajankohtainen laulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää itseltään laulajalta kun vielä voi kysyä.
Hän on nyt eläkkeellä. Ei voi lähettää kysymyksiä sen enempää kuin kelle muullekaan yksityishenkilölle jota ei itse tunne.
Kyllä sitä aina kysäistä voi ja mieluiten kännispäissään keskellä yötä puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Katri on ihan kotimaastakin löytänyt nuorempaa miesseuraa joten mitä se Gambiassa olisi edes tehnyt?
Gazassa sijaitsee, oli tuolloin Välimeren turistikohde hiekkarantoineen. Kuten Libanonkin. Molempia on Marin auttamassa palaamaan kukoistuskauteensa rantakahviloineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko sinne Gambiaan matkusti vuonna 1979?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. Missä muussa maassa voisi katsoa puolilta öin hiekkarantaa? Muualla tulee pimeä.
Paskavesi vaahtoaa. Lienee jossain missä jätevedet lasketaan suoraan mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskavesi vaahtoaa. Lienee jossain missä jätevedet lasketaan suoraan mereen.
Ihanan romanttista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan matkoja tehdä Suomessakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää Katri Helena ole se jolla on joku 60 vuotta nuorempi mies rakastajana?
Huolimatta alapeukuista, kyllä on. Ei ole itse tehnyt yhtään biisiään saati sanoittanut. Ainoastaan tulkinnut hyvin keskinkertaisella äänellään ja olemattomalla karismallaan muiden tekeleitä.
Joulumaan on ainakin sanoittanut.
Kyllä kaikki viittaa ettei sulkemisaikaan ollut enää paljon. Miksi muuten mainita koko sulkemisaika? Kellon täytyi olla ainakin 23.