Hyvä kuski ei joudu tilanteeseen, josta taitava kuski selviää
Kommentit (7)
Eli rattijuoppo ei pysty ajamaan vastaantulijan keulaan 200kmh, jos vastaantulija on taitava kuski?
Taitava olen, olen välttänyt jo kymmenet kerrat ettei tule yhteentörmäystä,kun mies kuski on tulossa kylkeen vaikka ajan vaan suoraan omaa kaistaa. Ja kumma se on aina mies kuski. Minun reagoinnin ansiosta ei ole menny pellit ryttyyn.
Oon hyvä kuski, en koskaan joudu moottoritien liittymässä väistelemään tai kolhimaan. En mee sinne kun törtöt ajaa perstuntumalla toistensa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Eli rattijuoppo ei pysty ajamaan vastaantulijan keulaan 200kmh, jos vastaantulija on taitava kuski?
Kait pystyy, mutta epätodennäköisempää, koska hyvä kuski ottaa koko ajan huomioon, että vastaantulija voi olla kännikala, joka ajaa kahtasataa, ja varautuu väistämään ojaan.
Kumpi itse olet?
Vaikea valinta. Vaatimattoman on tuskallista sanoa itseään hyväksi tai taitavaksi. Ylimielisen on vaikea sanoa itseään taitavaksi, koska heidät leimattiin huonoiksi kuskeiksi, mutta he eivät myöskään pysty väittämään että ovat hyviä, koska tietävät, että ovat huonoja.
Huonot vaihtoehdot.
Onko vaikea valinta?
Rohkeasti vastaamaan, mammat! Ite olen hyvä kuski, enkä ole koskaan joutunut pahaan tilanteeseen, koska osaan ennakoida-
ap